Tırnağı kırılmasın diye mandalina soyamayan kızlar için balık temizleyen kızları üzdük?
Pişmanmıyız beyler ? Düşüncelerinizi alalım
Pişmanmıyız beyler ? Düşüncelerinizi alalım
Mandalinayi gectim kalkip annesine babasina su getirecegine annesinden babasindan su getir diyeni gordum malesefne garip insanlar var..
Şahsen ben ne aileme ne sevgilime boyle sacmaliklar yapmam yetistirilme tarzim degil..
Beni tarif ettin sanırım shfkdjsk;) mandalina soyunca tırnaklar turuncu turuncu yapış yapış oluyor, oje tutmuyor, manikür bozuluyor falan. Gereksiz
Gerekli tabiki. Ojeme laf söyletmem bayım
Sağolasın canım ya. Herkesin inancı kendine.
Fakat karaktersizdi. Pişman değilim ! :)
Cevap
1Cevap
Evet üzdünüz. Mutlu musunuz o kizlarla? :D
İnşallah öylesine denk gelmemişimdir:))))))
Artık hersey için geç.
Kimi üzdün len :D?
Ohaaa işler güçlerde ki deli adamın aynısısın hani şu zengin olan var ya onun aynısı :Dddddd
Heee o sanırım :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar