yani çekinir misiniz evli bile olsanız yoksa her türlü gurur duyar gibi söyler misiniz arkadaşlar :) ?
Cevabın nedir?
Cevapla
+1 yılBenim büyükbabam babaanneme hayatım aşkım deyip duruyor yanımızda.
Bende çekinmem söylerim.
Ama onların aşkı gibi bir aşk istiyorum.
İmreniyorum onlara...23 Yorumla- +1 yıl
Amin...
Çocuk yaşta evlendiler
Babaannem 13
Büyükbabam 17
Sonradan sevdiler birbirlerini, ve aşkları baki kaldı.
Ama burada önemli nokta saygı sevgi ve ilginin asla eksilmemesiydi.
En İyi Cevaplar
Valla Müdür derm :D Hacı hoca derim :D
062 Yorumla- +1 yıl
Buraya gelmesin derim.. Çünkü türkiyeden çok farklı bir yer !! Kızları kız değil, insanları insan değil !!! Bir müslüman gördüklerinde ırkçılık yaparlar.. Aldatma konusuna gelince valla göz kayar ister istemez :) Ama bundan emin olabilirsn yemin edebilirm kimseye bakmadm ve bakmamda !!! Bu ihaneti yapacak kadar alcak biri degilim... Sevgilin iradeli biriyse dayanır yaa :)
- +1 yıl
Bak benim gittiğim klupte gece saat 4te klubte millet birden soyunmaya basladılar ve bir kac tane kiz bana yanasmaya basladı ve ben sok halindeydm baktm. olucak gibi degil kalktım ordan ayrıldm mekandan !!! Milletin kafası güzel olunca sapittılar.. :)) sevgilinde bu zorluklara karsı gelebilicekse gelsin buraya :)
- +1 yıl
ya bak şimdi bizim buralarda görücü usulü şeyler devam ediyor anneler kimin kızı varsa gidiyorlar görüyorlar benim sevgilime çok ters bu durum normalde biz kabul etmiyoruz ben okuyorum zaten sevgilim sakın böyle bişey duymayayım dedi bende tamam dedim çünkü annem sevgilimi biliyor pek kabullenmese de biliyor aga baktım bir kadın geldi annem almıyor falan kadın zorla içeri girdi neyse annemin zoru ile en çirkin halimle su götürdüm kadına işte bu durum hep kötü hissettiriyor beni anlatamıyorum da boş yere kavga olacak falan diye zaten o kötü görüntümden sonra kimse gelmez diye düşündüm :D dişimi kurşun kalemle siyaha boyadım kadın korkmuştur diye düşünüyorum hatta
kendi ailemin yanında diyebilirim belki babamın yanında diyemem lakin onun ailesinin yanında demem
05 Yorumla- +1 yıl
babamdan çekinmem de şöyle bişi var babam şimdiden henüz kim olacağı belli olmayan damadını kıskanmakta :D kıskanır falan üzülmesin garibim :D ondan demem annemin yanında derim ama kaynanamın yanında demem sonra kadın oğlunu iyice kıskanır falan belki :D bazen çok düşünceli olabiliyorum :D
+1 yılDedem babaannemi öperken sorun yok ben hayatım diyince mi sorun olacak :/
14 Yorumla- +1 yıl
Gelirken bir şey istiyor musun aşkım diyor dedem :/
- +1 yıl
Amin İnşallah. :)
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
19
Cevap
37Cevap
Ailemin yanında çekinme veya gurur duyma gibi şeyler yaşamam. İçimden ne geliyorsa onu yaparım.
12 Yorumla
+1 yılAilemin yanında önce aşk değil saygı gelir. İsmi ile hitap ederim
23 Yorumla- +1 yıl
Annem varken ona aşkım dememi beklemesin. Zaten sevmem öyle aşkım falan demeyi
Aile büyüklerinin yanında bu denli naif sevgi sözcüklerinin söylenmesi ne yazık ki utanılacak bir durum gibi algılanıyor. Çünkü öyle yetiştiriliyoruz. Saçma ve anlam veremediğim gelenek ve göreneklerimizden birisi de işte bu. Çocuklarınıza teşekkür etmeyi, özür dilemeyi ve seni seviyorum demeyi öğretin ama sözlerinizle değil davranışlarınızla. Bizden önceki nesil büyüklerinin yanında çocuğunu kucağına almaktan bile sakınırmış. şu an düşününce çok yabancı geliyor degil mi?
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Diyemem utanırım... Özellikle babamın yanında ondan Başkasına aşkım hiç diyemem...
01 Yorumla
+1 yılhatunun nesi var bence hatunda guzel bir kelime :))
01 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 10,6b cevap paylaştı.
+1 yılderim tabii. hata bugün kızdırdı eşim beni, kayınpederime şikayet ettim onu!
05 Yorumla- +1 yıl
:)) ev içi konuları elbette dışarı yansıtmam. kocam da kayınpederimin yanında üzmeseydi beni...
- +1 yıl
herkesin kendi düşüncesi. ben söylüyorum, eşim de bana söyler. benim kayınpederim geleneklerine bağlı, son derece dindar, ağır başlı biridir. ona rağmen söylerim. ilk zamanlarda komiğine gidiyordu, farkındayım. zamanla alıştı. memnun olması lazım, oğlunu emanet ettiği hatun ona gözü gibi bakıyor, seviyor sayıyor daha ne olsun? eşimin anne ve babasını severim sayarım. onlar da beni sever. eşime aşkım demenin eşimin anne ve babasına ya da kendi anne babama saygısızlıkla ilgisini çözemedim. ama elbette herkesin kendi görüşü...
Hayır ben sevmiyorum aile ortamında dahi olsa gerekmez o samimiyet
11 Yorumla
+1 yılAilenin yanında söylenmez ya :) ama arkadaslarin kuzenlerin yanında bir sey olmaz bnce.
01 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılbunun gurur duymakla ilgisi yok. eşe olan sevgi başka, aileye karşı olan saygı başkadır.
12 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılevet.
Gizli Üye(36-45)+1 yılDerim tabi :) aşk ve sevgi göstergesi ne zaman utanılacak birşey olmuş.
012 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılAma öyle önüne gelene söylenmez :) gerçi ben 4 yıllık ilişkimde 2. Yıl seni seviyorum dedim ilk defa ))
Cevap sahibi+1 yıl1 yıl olsu ayrılalı ))) dayanma değil. Ben yalandan sevmem ya da laf olsun diye sevgi aözleri söylemem. Çok defa kavga ettik neden sen beni aevdiğini söylemiyosun diye. Hep derdim kalbimin söylemediiini dilim neden söylesin? Yalanlarla yaşamak en adice şey :) sonra çok sevdim onu. Ama ayrıldık işte
Cevap sahibi+1 yılYok o iş bitti de kızı haklı bulman normal. Ama ben biraz farklı düşünüyorum. Ben ondan hoşlanıyordum o dönem. Mutlu ediyordu beni, birlikte uyanmak hoşuma gidiyordu, birlikte gezip tozmak. Herşey çok iyiydi ama evlenmeyi düşünmediğim birine seni seviyorum diyemem. 2 yıl boyunca sadece o günü dişündük. Sonra onu karım olarak görmek istedim ve çok özel bir anda sevdiğimi söyledim. Aldatmayaydı iyiydi :) yazık etti hem bana hem kendine. Onu mutlu etmek için herşeyi yapardım
Cevap sahibi+1 yılÜmidi kesmedim tabi de sevmekten korkar oldum
Cevap sahibi+1 yılGeniş olmayan bir kızla tanışamadım ki bu güne kadar. Aslında evlenmek istiyorum artık. Aşk sevgi aramıyorum. Saygı gösterecek paylaşımcı bir bayan istiyorum. Çünkü öyle biriyim ki gerçekten bağlanırsam birine hayatı ona özel bir cennet yapabilirim
Cevap sahibi+1 yılTeşekkürler :) bu siteyi anlayamıyorum. Senin gibi düzgün bir çok insan var ama genelini düşününce kız arkadaşımla burada tanışmak istemezdim diye düşünüyorum neden acaba ))
+1 yılAnnemin yanında gayet aşkımlı konuşuyoruz ama babasının yanında isimle konuşuyoruz :D
05 Yorumla- +1 yıl
İşte anası da kabul etse daha bişi istemice:D :D
- +1 yıl
o yarış motorunun üstünden insin öyle gelsin demiş :D kenan sofuoğlu sanıyo beni :D
Hayatım derim canım derim hiç de çekinmem yabancı biriyle evlenmenin faydası:)
03 Yorumla
+1 yılAilenin yaninda demem arkadaslarin yaninda derim ondan da aynisini beklerim
03 Yorumla- +1 yıl
Benim anne babayi gördüğüm konum bunu gerektiriyor. Yanlarinda flörtleşemem. Saygi meselesi yoksa onlarin hoş karşilayip karşılamamasi degil
- Aşk İlişkileri konusunda 4b cevap paylaştı.
+1 yılDerim her yerde.. Bana ait olduğunu vurgularım, ayağını denk alsın herkes. :)
01 Yorumla tercih meselesidir. Ben ismiyle hitap etmeyi tercih ederim.
11 YorumlaBaşka ne diyecem ki ''hadi galk müdür gidiyoruz'' mu diyeyim
01 Yorumla
+1 yılbn her duyguyu en uçta yaşadım bu yüzden çekinmeden söylerim...
01 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılAskim bitanem demem. Ama canim derim. Hos ben onu herkese soyluyorum ama olsun.
03 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılSenin sorunda ozel olarak soylermisini yoktu ki?
+1 yıldirek nişanlanır nişanlanmaz diyemem ama bir süre geçtikten sonra hitap ederim tabi ya nolucak.
01 Yorumlaevet derim... sonra da babam bana aşkım bitanem der kaynaşırız :P
03 YorumlaEvli nişanlı deilim sevgilimde yok ama Bizim doğu tarafında o gibi şeyler çok ters malesef
18 Yorumla
+1 yılÇekinecek bir durum yok :)
110 Yorumla- +1 yıl
Yok bea, bence çekinilmemeli.
- +1 yıl
Bu saygısızlık değil ki, sevdiğini ailenin önün de sahiplenmek kötü birşey mi?
- +1 yıl
Bazı insanlarımız abartmayı çok seviyor :) Ne var yani annemin babamın karşısında, sevdiğim kadınıma hayatım, herşeyim, arım balım peteğim demişim çok mu yani. Hatta bu davranışım onların hoşuna bile gider yani.
- +1 yıl
Doğal olanı da bu zaten :) boşver sen onları, içinden geldiği gibi davran.
- +1 yıl
Rica ederim :)
+1 yılbiraz orijinal olurum; "çeşm-i badem","acaib-i seb'a-i alem" derim !
03 Yorumla- +1 yıl
Abi meslek ne ya divan edebiyati basliklari gibi onlar nasil kelimeler oyle :)
Keske olsada desem askim sevgilim melegim diye nerdee
014 Yorumlaevli olursam derim ama evli olmazsam neyime yahu, adı konmamış bir şey
01 Yorumla
+1 yıldemem. herşey her yerde söylenmez bence.
14 Yorumla- +1 yıl
bilmiyorum aslında evlendiğim kişinin ailesine bağlı. belki de derim yani. demekten bir zarar gelmez eşinizin ailesine bağlı bu tür şeyler de biraz.
- +1 yıl
eyvallah :D
Bilemedim ama denir elbette
03 Yorumlaİsmini kullanmıyorum.
05 YorumlaAnne baba haric digerlerinin onunde canm derim
01 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 530 cevap paylaştı.
+1 yılBen diyemem Dememek Lazım
23 Yorumla- +1 yıl
Burası Türkiye Daha o kadar gelişmedik
Onun ailesinin yanında demem :)
14 Yorumla
+1 yılbabamın yanında demem
13 Yorumla- +1 yıl
annemle arkadaş gibiyiz çekinmem
Öyle bir derdim yok...
05 Yorumlasöylerim sıkıntı yok :D
02 YorumlaBöyle birşey olmayacağı için sorun yok.
03 Yorumlaben derim. nikahlı kocam mk başka kime deyim :P
01 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı. Sevgilimin yanında bile demem kendine.
05 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSöylerim o söylermi bilemem tabi :) @DB012
112 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılBilmem beyefendi yorum yapamadı buraya :)
Cevap sahibi+1 yıldeğil aslında :D @DB012
Cevap sahibi+1 yılsonunda aşkımmm :)
Cevap sahibi+1 yılHayır :)
Cevap sahibi+1 yılAmin teşekkürler :)
+1 yılannesinin babasının yanında demem sanırım
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 890 cevap paylaştı. Demem, götü' kalkmasın.
01 YorumlaHic cekinmem derim :D
01 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı.
+1 yılasla hiçbir şey için çekinmemde utanmam da
01 Yorumla
+1 yılAilelerin yaninda diyemem heralde, utanirim asdfg
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 7,6b cevap paylaştı. olursa derim sorun olmaz
00 Yorumla
+1 yılDemem ayıp.
05 Yorumla- +1 yıl
Ama aile bu baban diyomu misafirin yanında aşkım bebeğim diye?
- +1 yıl
O zamana kadar fikrin değişir eminim :)
söyleyemem heralde
05 Yorumla
+1 yılDerim heralde
00 Yorumla
+1 yılDemem ve demesin.
03 Yorumla- +1 yıl
Tamam ilet :D
Aşk İlişkileri konusunda 737 cevap paylaştı. Söylenir valla :D
01 Yorumla
+1 yıldemem edep
03 Yorumla- +1 yıl
biz böyle gördük büyüklerin yanında cıvınmaz diye öğrettiler diyen der evet bizde edepsizliktir
Söylemem.
01 Yorumla
+1 yılolsaydi derdim
03 Yorumla- +1 yıl
sözde hepiniz umuyosunuz :D
+1 yıldemem
00 Yorumla
+1 yılBilmiyorum kanki
01 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılhayatta diyemem
03 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılçok utangacım
Ben derim
00 Yorumla
Devamını Gör(41)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Sevgilinize - nişanlınıza - eşinize ailenizin yanında ' aşkım, bitanem ' der misiniz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar