• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Sevgilinize - nişanlınıza - eşinize ailenizin yanında ' aşkım, bitanem ' der misiniz?

micelim
micelim Takip Et
Xper 6 Yaş: 31
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
00
Yapay Zekaya Sor
yani çekinir misiniz evli bile olsanız yoksa her türlü gurur duyar gibi söyler misiniz arkadaşlar :) ?
Sevgilinize - nişanlınıza - eşinize ailenizin yanında ' aşkım, bitanem ' der misiniz?
Cevapla
Nişan Soruları Sevgili Soruları Sevgi Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

En İyi Cevaplar

  • MehmetAlim34
    MehmetAlim34 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 40
    +1 yıl

    Benim büyükbabam babaanneme hayatım aşkım deyip duruyor yanımızda.
    Bende çekinmem söylerim.
    Ama onların aşkı gibi bir aşk istiyorum.
    İmreniyorum onlara...

    2
    3 Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      vaaay beee Allah hepimize o aşktan nasip etsin MaşaAllah diyelim nazar değmesin :)

      Yorumla
    • MehmetAlim34
      MehmetAlim34
      +1 yıl

      Amin...
      Çocuk yaşta evlendiler
      Babaannem 13
      Büyükbabam 17
      Sonradan sevdiler birbirlerini, ve aşkları baki kaldı.
      Ama burada önemli nokta saygı sevgi ve ilginin asla eksilmemesiydi.

      Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      kesinlikle öyle zaten aşk ın temelini oluşturan da ilgi sevgi saygı :)

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • menaf21
    menaf21 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32
    +1 yıl

    Valla Müdür derm :D Hacı hoca derim :D

    0
    62 Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      haha sonra alınmalar tripler oo tadından yenmez :D

      Yorumla
    • menaf21
      menaf21
      +1 yıl

      Ahahah Hic sorma yaa :D

      Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      :D sen yine de canım falan de kıza günahhh

      Yorumla
    • menaf21
      menaf21
      +1 yıl

      O eskidendi :D Cicim aylarnı geceli cok oldu :D Müdür diyorm :D

      Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      cicim ayları ne kadar sürüyor ne kadardır berabersiniz :D benim yıllar oldu hala diyoruz da müdür nedir ya :D :D

      Yorumla
    • menaf21
      menaf21
      +1 yıl

      4 yıldr :D

      Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      bizimde 4 yıl sevgilin kızmıyor mu ya?

      Yorumla
    • menaf21
      menaf21
      +1 yıl

      Ahahha Trip atıyo kızıyo tamam diym sonra tekrar aynı hareketleri yapıyrom :D :D oda bana kücük bey diyo :D

      Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      :D güzel ya yengeye Allah sabır versin tatlı didişmeler için :) Allah kavustursun

      Yorumla
    • menaf21
      menaf21
      +1 yıl

      Saol :D :D nerden anladn ondan uzak. olduğumu? :) şu an almanyadaym 6 ay sonra memlekete gelicm :)

      Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      valla ben evlenmeniz için dedim :D anladım desem yalan olur haha almanya ile iligili soru sorabilir miyim meraktan?

      Yorumla
    • menaf21
      menaf21
      +1 yıl

      Hay ağzın bal tatsn :D Bu arada ne sormak istersn? :)

      Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      almanyada aldatma olur mu yani mesela sen ordasın ya gözün başkalarına kayıyor mu kızlar rahat mı orda ya benim sevgilim de staj ve iş için gitmeyi düşünmüştü hayır asla demiştim de :) amin tuttuğum herşey altın olsun :D

      Yorumla
    • menaf21
      menaf21
      +1 yıl

      Buraya gelmesin derim.. Çünkü türkiyeden çok farklı bir yer !! Kızları kız değil, insanları insan değil !!! Bir müslüman gördüklerinde ırkçılık yaparlar.. Aldatma konusuna gelince valla göz kayar ister istemez :) Ama bundan emin olabilirsn yemin edebilirm kimseye bakmadm ve bakmamda !!! Bu ihaneti yapacak kadar alcak biri degilim... Sevgilin iradeli biriyse dayanır yaa :)

      Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      yani aslında bizde normalde uzağız ama eminim çok iradeli biri benim için çoğu kızı sildi kuzenleri dışında kızlarla konuşmuyor yani ama işte erkeksiniz kızın biri yaklaşsa of işte düşünmesi bile kötü :( neyse ben yinede izin vermiycem eğer çok isterse kırmam güveniyrum çünkü

      Yorumla
    • menaf21
      menaf21
      +1 yıl

      Öyle deme yaa !! Gecen gece kulübün de oturdum ve yaklaşmak İsteyenler oldu hepsini tersledm !! Sevgilinde tersler heralde...

      Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      bir sor bakalım gitse kulüp u aklından geçirebilir mi? :-D

      Yorumla
    • menaf21
      menaf21
      +1 yıl

      :D :D :D ben kendimden sorumluym :D :D

      Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      ya öyle de sanırım ben fazla kiskancim :-) sana da ayrıca helal olsun yorum içinde tsk ler :-)

      Yorumla
    • menaf21
      menaf21
      +1 yıl

      Rica ederim... Ama aşk Bambaşka birsey :) sevdigim yani bizim müdür bana güvendiği icin rahatm :D ve sende güven oona... Çünkü hicbir erkek sevdiğinin güvenini bosa çıkaracak birsey yapmaz... :)

      Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      müdür iyiymiş ya :-D güveniyorum da ışte hemcinslerm çok cez fenalar :-D

      Yorumla
    • menaf21
      menaf21
      +1 yıl

      Bak benim gittiğim klupte gece saat 4te klubte millet birden soyunmaya basladılar ve bir kac tane kiz bana yanasmaya basladı ve ben sok halindeydm baktm. olucak gibi degil kalktım ordan ayrıldm mekandan !!! Milletin kafası güzel olunca sapittılar.. :)) sevgilinde bu zorluklara karsı gelebilicekse gelsin buraya :)

      Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      Oha bunu demen iyi oldu rüyasında bile gidemez artık senin müdür nasıl dayanıyor ya yok artık Oha şu an bende şok oldum

      Yorumla
    • menaf21
      menaf21
      +1 yıl

      İlk ve son oldu benim merak etme :)

      Yorumla
    • menaf21
      menaf21
      +1 yıl

      Alkol Almak istersm sagolsn carrefoursada alıyorm :))

      Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      müdür e anlattın mi durumu Allah için :-D bu arada müdür kulağa güzel geldi bende kullanacam hatta benimki de bana kullansın çok güzel ya

      Yorumla
    • menaf21
      menaf21
      +1 yıl

      Durumu biliyo tabi :) ondan hicbirsey gizlemem :) ve bana güvendiği için sorun yok.. sadece biraz özlem ve hasret var :((

      Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      yenge acaip sabırlı masaAllah :-D bizde de özlemm hasret var en yakın zaman da kavusursun ins :-)

      Yorumla
    • menaf21
      menaf21
      +1 yıl

      Teşekkür ederim... ☺ yaa bak bizim müdürle anlaşmamız var ve o da şöyle herşeyi zamanında dürüstce söylicez ve başkasındn duymayalm diye.. ☺ o yüzden pesin pesin birbirimize söylüyoruz yarın öbürgn sorun çıkmasn... ☺ ☺

      Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      bizde de öyle bir durum var ama ben birşey sakladım içim içimi yiyor aga ya ama söylesem kötü şeyler olacaktı :( nasıl yapcam

      Yorumla
    • menaf21
      menaf21
      +1 yıl

      Ortak arkadaşlarınızdan tanıdıklarınız bilmiyorsa sıkıntı olmaz.. ve sende saklarsn.. :)) Kötü olaylar çıkmasndansa bazı şeyleri yutmalısn ve kimse bilmemeli.. :)

      Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      ya annem tek biliyor onu uyarırım anlatmaz. inş başka kimseye anlatmamıştır korkuyorum çünkü onun için önemli bir durum ama benim suçum değil cidden aklıma getirdin yine dert oldu ya :(

      Yorumla
    • menaf21
      menaf21
      +1 yıl

      Sıkma canını hacım yaa :) Anneni iyi tembihle ve onu saklayn saklayabildiğiniz kadar... daha sonra mutlu oldugu bir gün açıklarsn küçük enişteye :) Hacım bu arada e. i. g. icin teşekkür ederim :)

      Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      rica ederim aga bakalım annemi tembihlerim inş sorun çıkmaz yardımların için çoooook teşekkür ederim :)))))

      Yorumla
    • menaf21
      menaf21
      +1 yıl

      Rica ederm broo :)

      Yorumla
    • menaf21
      menaf21
      +1 yıl

      Annenin ağzndan birsey çıkmazsa sorun olmaz.. :)

      Yorumla
    • menaf21
      menaf21
      +1 yıl

      Hem konu neyki neden cekiniyon bu kadar?

      Yorumla
    • menaf21
      menaf21
      +1 yıl

      İstersn özelden yaz? Benden can çıkar sır çıkmaz :) :) çekinme bro :)

      Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      ya bak şimdi bizim buralarda görücü usulü şeyler devam ediyor anneler kimin kızı varsa gidiyorlar görüyorlar benim sevgilime çok ters bu durum normalde biz kabul etmiyoruz ben okuyorum zaten sevgilim sakın böyle bişey duymayayım dedi bende tamam dedim çünkü annem sevgilimi biliyor pek kabullenmese de biliyor aga baktım bir kadın geldi annem almıyor falan kadın zorla içeri girdi neyse annemin zoru ile en çirkin halimle su götürdüm kadına işte bu durum hep kötü hissettiriyor beni anlatamıyorum da boş yere kavga olacak falan diye zaten o kötü görüntümden sonra kimse gelmez diye düşündüm :D dişimi kurşun kalemle siyaha boyadım kadın korkmuştur diye düşünüyorum hatta

      Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      keşke özelden yazaydın aga ya :D rezil olcam neyse artık sağlık olsun

      Yorumla
    • menaf21
      menaf21
      +1 yıl

      Ks bizimdir hacm yaa :D sevgiline söyle ailesi. falan gelsn bari bir söz takın maksat rahatsz etmesinler seni :D okul bitince mesleğinizi elinize alınca evlenirsiniz :)

      Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      bu yıl mezun oluyoruz ikimiz de keko :D gelecek yazın bakalım son söz babam ^-~

      Yorumla
    • menaf21
      menaf21
      +1 yıl

      Hadi hayırlısı hacım da memleket nere? Kekom? :D

      Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      o kadar deşifre olmayayım :D tanıdıklarım varda buralarda aman :D saolun inş bizim iş olur sizin işte olur :D

      Yorumla
    • menaf21
      menaf21
      +1 yıl

      Amin inş. :D :D
      Diyarbakırlıym ve bizim memlekette keko deriz ;) Sormak istedm :)

      Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      yakın sayılırız brooo :D bide tanıdık çıkarız mazaAllah :D

      Yorumla
    • menaf21
      menaf21
      +1 yıl

      Ahahhaha hiç sanmıyorm :D Kimsesizim :D :D

      Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      deme ya :D valla bizimkiler çok kalabalık amannnnn yarısı senin olsun :D

      Yorumla
    • menaf21
      menaf21
      +1 yıl

      Ahahha :D bu bölgede yaşayıpta akrabası olmayan mı var yaa :D benim 9 tane amcam var ve herbirinin 2, 3 tane karısı var ve herbirinin 7, 8 tane çocuğu var :D Benim halimi düşün 300 kadar amca çocuğu var :D :D Almanyaya gitmemin bir nedenide buydu :D

      Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      haha kafa dinliyorsun ya valla bende buralardan gitcem evlenince seviyorum aslında da işte bazen çok çekilmez oluyor malesef :) müdür de d. bkırlı mı

      Yorumla
    • menaf21
      menaf21
      +1 yıl

      Müdür sivaslı ve Diyarbakırda görev yapıyo :) Hemşire olarak :D

      Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      :D he iyi valla hadi hayırlısı hakkınızda :D

      Yorumla
    • menaf21
      menaf21
      +1 yıl

      Allah razı olsun hacım... Cümlemizin hakkında hayırlısı :)

      Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      Saolun iyi akşamlar :)))

      Yorumla
    • menaf21
      menaf21
      +1 yıl

      Sende saol :) kusura bakma iki gündür kafanı şişirdm hacm :) ne zaman istersn buralardaym :)

      Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      ha yok ya valla bende aynen böyle düşündüm senin başını şişirdim diye sen k. b aga lütfen :) bende buralardayım

      Yorumla
    • menaf21
      menaf21
      +1 yıl

      Estf. Hacm 😊

      Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      baş göz üstünee :D

      Yorumla
    • menaf21
      menaf21
      +1 yıl

      Ser çava keko :) Baş üstüne keko :)

      Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      :D ser çava ser çava pek bilmiyorum ama :))))

      Yorumla
    • menaf21
      menaf21
      +1 yıl

      :) :) :)

      Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      :D :D

      Yorumla
  • bonjourrr
    bonjourrr Takip Et
    Guru Yaş: 38 , eic 33%
    +1 yıl

    kendi ailemin yanında diyebilirim belki babamın yanında diyemem lakin onun ailesinin yanında demem

    0
    5 Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      babamdan bende cekiniyorum bazen :D onun da annesinin yanında derim ne olacak ya aman

      Yorumla
    • bonjourrr
      bonjourrr
      +1 yıl

      babamdan çekinmem de şöyle bişi var babam şimdiden henüz kim olacağı belli olmayan damadını kıskanmakta :D kıskanır falan üzülmesin garibim :D ondan demem annemin yanında derim ama kaynanamın yanında demem sonra kadın oğlunu iyice kıskanır falan belki :D bazen çok düşünceli olabiliyorum :D

      Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      haha doğru valla benim babam da elinde olsa tursumu kurcak :-D kaynanain kıskançlığı da fena bişey ya umarım kıskanç olmaz ya :-D

      Yorumla
    • bonjourrr
      bonjourrr
      +1 yıl

      hangi anne oğlunu kıskanmaz ki bana onu de :D bir kere başka kadına veriyor oğluşunu onu düşün :D

      Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      ya evet ya bir tanidik vardı dusun gelinini o kadar kıskanıyor ki iş boşanmaya kadar gidiyordu

      Yorumla
  • başbelası1kadın
    başbelası1kadın Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 54%
    +1 yıl

    Dedem babaannemi öperken sorun yok ben hayatım diyince mi sorun olacak :/

    1
    4 Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      ahaha :D bizimkiler daha bu kadar ilerlemediler :))

      Yorumla
    • başbelası1kadın
      başbelası1kadın
      +1 yıl

      Gelirken bir şey istiyor musun aşkım diyor dedem :/

      Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      vay be Allah hepimize öylesini nasip etsin inş MasaAllah dedenle babaaannede :)

      Yorumla
    • başbelası1kadın
      başbelası1kadın
      +1 yıl

      Amin İnşallah. :)

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

19

Cevap

37

Cevap

  • ZeBrandon
    ZeBrandon Takip Et
    Master Yaş: 32
    +1 yıl

    Ailemin yanında çekinme veya gurur duyma gibi şeyler yaşamam. İçimden ne geliyorsa onu yaparım.

    1
    2 Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      hmm mantıklı bir görüş ama içinizden gelirse söylersiniz dimi doğru anladım

      Yorumla
    • ZeBrandon
      ZeBrandon
      +1 yıl

      Evet

      Yorumla
  • JackqueeLıne
    JackqueeLıne Takip Et
    Guru Yaş: 31
    +1 yıl

    Ailemin yanında önce aşk değil saygı gelir. İsmi ile hitap ederim

    2
    3 Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      güzel bir görüşte aşkım diyerek saygısızlık mı etmiş oluyorsun yani sonuçta evlatları mutlu onların da mutlu olması gerekir bence

      Yorumla
    • JackqueeLıne
      JackqueeLıne
      +1 yıl

      Annem varken ona aşkım dememi beklemesin. Zaten sevmem öyle aşkım falan demeyi

      Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      annenize laf etmiyor ki ya neyse sizin görüşünüz tşkler yorumunuz için :)))

      Yorumla
  • Prozzak
    Prozzak Takip Et
    Xper 4 Yaş: 40
    +1 yıl

    Aile büyüklerinin yanında bu denli naif sevgi sözcüklerinin söylenmesi ne yazık ki utanılacak bir durum gibi algılanıyor. Çünkü öyle yetiştiriliyoruz. Saçma ve anlam veremediğim gelenek ve göreneklerimizden birisi de işte bu. Çocuklarınıza teşekkür etmeyi, özür dilemeyi ve seni seviyorum demeyi öğretin ama sözlerinizle değil davranışlarınızla. Bizden önceki nesil büyüklerinin yanında çocuğunu kucağına almaktan bile sakınırmış. şu an düşününce çok yabancı geliyor degil mi?

    0
    0 Yorumla
  • Hgbcgehg
    Hgbcgehg Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 37%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Diyemem utanırım... Özellikle babamın yanında ondan Başkasına aşkım hiç diyemem...

    0
    1 Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      oda senin görüşün canım :-)

      Yorumla
  • sametkaplan
    sametkaplan Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 35%
    +1 yıl

    hatunun nesi var bence hatunda guzel bir kelime :))

    0
    1 Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      hatunda çok güzel bence de :))

      Yorumla
  • saskinomayra
    saskinomayra Takip Et
    Master Yaş: 48 , eic 53%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 10,6b cevap paylaştı.

    derim tabii. hata bugün kızdırdı eşim beni, kayınpederime şikayet ettim onu!

    0
    5 Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      ahaha ciddi misiniz :) ama siz yinede evden dışarı çıkarmayın konuları aranızda kalsın bazı durumlar :) ayrıca söyleyebilmeniz çok güüzeel

      Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      :)) ev içi konuları elbette dışarı yansıtmam. kocam da kayınpederimin yanında üzmeseydi beni...

      Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      haha süpersin valla daha da dikkat eder artık :) peki burada ki yorumlar büyüklerin yanında aşkım falan demek hoş karşılanmaz diyorlar sizce de öyle mi?

      Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      herkesin kendi düşüncesi. ben söylüyorum, eşim de bana söyler. benim kayınpederim geleneklerine bağlı, son derece dindar, ağır başlı biridir. ona rağmen söylerim. ilk zamanlarda komiğine gidiyordu, farkındayım. zamanla alıştı. memnun olması lazım, oğlunu emanet ettiği hatun ona gözü gibi bakıyor, seviyor sayıyor daha ne olsun? eşimin anne ve babasını severim sayarım. onlar da beni sever. eşime aşkım demenin eşimin anne ve babasına ya da kendi anne babama saygısızlıkla ilgisini çözemedim. ama elbette herkesin kendi görüşü...

      Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      bence de öyle Allah daim etsin mutluluğunuzu umarım benim kayın peder'imle kayın validem beni sever :))

      Yorumla
  • busii
    busii Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 31%
    +1 yıl

    Hayır ben sevmiyorum aile ortamında dahi olsa gerekmez o samimiyet

    1
    1 Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      hmm anladım

      Yorumla
  • Gizemli_18
    Gizemli_18 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    Ailenin yanında söylenmez ya :) ama arkadaslarin kuzenlerin yanında bir sey olmaz bnce.

    0
    1 Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      :) ben annemin yanında derim ama babamdan pek emin değilim :D sende haklısın tabi

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    bunun gurur duymakla ilgisi yok. eşe olan sevgi başka, aileye karşı olan saygı başkadır.

    1
    2 Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      peki annenlerdesin bayadır ve eşin geldi seni alacak ona aşkım deyince ailene saygısızlık mı yapmış oluyorsun?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      evet.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Derim tabi :) aşk ve sevgi göstergesi ne zaman utanılacak birşey olmuş.

    0
    12 Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      aynen aga ya :-D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ama öyle önüne gelene söylenmez :) gerçi ben 4 yıllık ilişkimde 2. Yıl seni seviyorum dedim ilk defa ))

      Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      evet önüne gelene soylersen anlamı kalmaz da 2 yıl nasıl dayandin ya :-D masaAllah Allah kavuştursun temiz aşk sizinkisi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      1 yıl olsu ayrılalı ))) dayanma değil. Ben yalandan sevmem ya da laf olsun diye sevgi aözleri söylemem. Çok defa kavga ettik neden sen beni aevdiğini söylemiyosun diye. Hep derdim kalbimin söylemediiini dilim neden söylesin? Yalanlarla yaşamak en adice şey :) sonra çok sevdim onu. Ama ayrıldık işte

      Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      kız haklı ama bir kız için söylediğin şey çok ağır yani kalbin sevmiyorsa neden benimle diye düşünür durur insan sonra da gururuna yediremez umarım barisirsiniz ama

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Yok o iş bitti de kızı haklı bulman normal. Ama ben biraz farklı düşünüyorum. Ben ondan hoşlanıyordum o dönem. Mutlu ediyordu beni, birlikte uyanmak hoşuma gidiyordu, birlikte gezip tozmak. Herşey çok iyiydi ama evlenmeyi düşünmediğim birine seni seviyorum diyemem. 2 yıl boyunca sadece o günü dişündük. Sonra onu karım olarak görmek istedim ve çok özel bir anda sevdiğimi söyledim. Aldatmayaydı iyiydi :) yazık etti hem bana hem kendine. Onu mutlu etmek için herşeyi yapardım

      Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      senin kalbin temiz valla baksana değmeyen birine sarfetmedin onu az önce ki kızın haklı olduğu kısmı sil at kafandan karakteri oturmamis kızın Allah cidden seni seveni çıkarsın karşına

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ümidi kesmedim tabi de sevmekten korkar oldum

      Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      yok be korkma ama seçici ol böyle çok geniş kızlarla takılma derim :-)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Geniş olmayan bir kızla tanışamadım ki bu güne kadar. Aslında evlenmek istiyorum artık. Aşk sevgi aramıyorum. Saygı gösterecek paylaşımcı bir bayan istiyorum. Çünkü öyle biriyim ki gerçekten bağlanırsam birine hayatı ona özel bir cennet yapabilirim

      Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      sende haklısın tabi umarım bulursun öyle birini :-)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Teşekkürler :) bu siteyi anlayamıyorum. Senin gibi düzgün bir çok insan var ama genelini düşününce kız arkadaşımla burada tanışmak istemezdim diye düşünüyorum neden acaba ))

      Yorumla
  • alpinestar
    alpinestar Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    Annemin yanında gayet aşkımlı konuşuyoruz ama babasının yanında isimle konuşuyoruz :D

    0
    5 Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      :D babasının haberi var daha ne istiyorsun :D haha

      Yorumla
    • alpinestar
      alpinestar
      +1 yıl

      İşte anası da kabul etse daha bişi istemice:D :D

      Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      benim anam kabul babam değil :( herkesin derdi başka bea :D umarım kabul eder sen ikna etmeye bak ;)

      Yorumla
    • alpinestar
      alpinestar
      +1 yıl

      o yarış motorunun üstünden insin öyle gelsin demiş :D kenan sofuoğlu sanıyo beni :D

      Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      ohaaa çok benziyorsun l*n :D in yarış motorundan haha :D

      Yorumla
  • YunBetty
    YunBetty Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    Hayatım derim canım derim hiç de çekinmem yabancı biriyle evlenmenin faydası:)

    0
    3 Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      yabancı uyruklu dan mı bahsediyorsun :D aynen çekinilecek ne var sanki küfür yia

      Yorumla
    • YunBetty
      YunBetty
      +1 yıl

      Evet yabancı uyruklu, yani evlenmişim neden çekineyim)

      Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      bende öyle düşünüyorum çoğu kişiler çok dar düşünüyorlar :D

      Yorumla
  • hanoglubugra
    hanoglubugra Takip Et
    Xper 6 Yaş: 37
    +1 yıl

    Ailenin yaninda demem arkadaslarin yaninda derim ondan da aynisini beklerim

    0
    3 Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      ailenailen böyle şeyleri hoş karşılamıyorsa saygı duyar tabi

      Yorumla
    • hanoglubugra
      hanoglubugra
      +1 yıl

      Benim anne babayi gördüğüm konum bunu gerektiriyor. Yanlarinda flörtleşemem. Saygi meselesi yoksa onlarin hoş karşilayip karşılamamasi degil

      Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      sende haklısın tabi de flortlesmek değil ki öyle canım dersin mesela yorumunuz için tsk ler

      Yorumla
  • KetçaplıBrokoli
    KetçaplıBrokoli Takip Et
    Master Yaş: 32
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 4b cevap paylaştı.

    Derim her yerde.. Bana ait olduğunu vurgularım, ayağını denk alsın herkes. :)

    0
    1 Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      Dimi ya sahiplenmek güzeldir :-D

      Yorumla
  • odunkız61
    odunkız61 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    tercih meselesidir. Ben ismiyle hitap etmeyi tercih ederim.

    1
    1 Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      anladım sende haklısın

      Yorumla
  • Yes-Boss
    Yes-Boss Takip Et
    Xper 3 Yaş: 34
    +1 yıl

    Başka ne diyecem ki ''hadi galk müdür gidiyoruz'' mu diyeyim

    0
    1 Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      işte bazıları ismiyle hitap eederim diyor utandıkları için

      Yorumla
  • tyfikbugra
    tyfikbugra Takip Et
    Xper 5 Yaş: 37
    +1 yıl

    bn her duyguyu en uçta yaşadım bu yüzden çekinmeden söylerim...

    0
    1 Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      iyiymiş ya rahat olmak hoş bence de

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    +1 yıl

    Askim bitanem demem. Ama canim derim. Hos ben onu herkese soyluyorum ama olsun.

    0
    3 Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      herkese söylenen şey özel değildir ama

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Senin sorunda ozel olarak soylermisini yoktu ki?

      Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      düşünmedim de aşkım bitanem canım demek özel şeylerdir diye düşündüm

      Yorumla
  • Aserehehahe
    Aserehehahe Takip Et
    Guru Yaş: 34
    +1 yıl

    direk nişanlanır nişanlanmaz diyemem ama bir süre geçtikten sonra hitap ederim tabi ya nolucak.

    0
    1 Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      ee yani nişan süreci de artık riskli haklısın evli olunca söylemede bişey yok :)))

      Yorumla
  • alikandan
    alikandan Takip Et
    Xper 6 Yaş: 39
    +1 yıl

    evet derim... sonra da babam bana aşkım bitanem der kaynaşırız :P

    0
    3 Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      ahaha :D kaynaşın nolcak haha

      Yorumla
    • alikandan
      alikandan
      +1 yıl

      tabiiii canımmmmm

      Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      :D :))))

      Yorumla
  • Cimbom17
    Cimbom17 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 33
    +1 yıl

    Evli nişanlı deilim sevgilimde yok ama Bizim doğu tarafında o gibi şeyler çok ters malesef

    1
    8 Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      evet malesef bizde de öyle malesef yinede içimden geldiği sürece kullanırım herhalde

      Yorumla
    • Cimbom17
      Cimbom17
      +1 yıl

      Saygısızlık olur

      Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      denemekten bişey olmaz kötü bişey derlerse tekrar etmem bende

      Yorumla
    • Cimbom17
      Cimbom17
      +1 yıl

      Demezlerde bakışlar çok kötü oluyo :)

      Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      ahaha :D aaa kızda ki rahatlıga bak benim yanımda oğluma ne diyor NOT : kaynana :))) ya da görümce v. s doğruu

      Yorumla
    • Cimbom17
      Cimbom17
      +1 yıl

      :) memleket neresi

      Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      soyleyemem deşifre olmak istemem :-)

      Yorumla
    • Cimbom17
      Cimbom17
      +1 yıl

      Özele gel o zman :)

      Yorumla
  • Ghostman33
    Ghostman33 Takip Et
    Yoda Yaş: 37
    +1 yıl

    Çekinecek bir durum yok :)

    1
    10 Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      :) niye ki ya arada çekiniyorum düşününce tabi

      Yorumla
    • Ghostman33
      Ghostman33
      +1 yıl

      Yok bea, bence çekinilmemeli.

      Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      evet bence de ama işte bazıları çok katı denmemeli diyorlar :) şaşırdım

      Yorumla
    • Ghostman33
      Ghostman33
      +1 yıl

      Bu saygısızlık değil ki, sevdiğini ailenin önün de sahiplenmek kötü birşey mi?

      Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      dimi ya oh sonunda beni anlayan çıktı aa hepsi ayıp diyor halbuki baksan ailesinin yanında eşi ile kavga etmek normal ama aşkım demek çok ayıp ne bileyim ya saçma yani

      Yorumla
    • Ghostman33
      Ghostman33
      +1 yıl

      Bazı insanlarımız abartmayı çok seviyor :) Ne var yani annemin babamın karşısında, sevdiğim kadınıma hayatım, herşeyim, arım balım peteğim demişim çok mu yani. Hatta bu davranışım onların hoşuna bile gider yani.

      Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      evet hiç değilse mutludur demekki deyip onlarında içi rahat edecek bence de öyle içimden geldiği sürece derim ben :)

      Yorumla
    • Ghostman33
      Ghostman33
      +1 yıl

      Doğal olanı da bu zaten :) boşver sen onları, içinden geldiği gibi davran.

      Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      bence de öyle yapacam tşkler yorumunuz için :)

      Yorumla
    • Ghostman33
      Ghostman33
      +1 yıl

      Rica ederim :)

      Yorumla
  • odasındatakılanadam
    odasındatakılanadam Takip Et
    Xper 2 Yaş: 34
    +1 yıl

    biraz orijinal olurum; "çeşm-i badem","acaib-i seb'a-i alem" derim !

    0
    3 Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      ben anlamadım ya onlar neki?

      Yorumla
    • sametkaplan
      sametkaplan
      +1 yıl

      Abi meslek ne ya divan edebiyati basliklari gibi onlar nasil kelimeler oyle :)

      Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      ahaha bende anlamadım :D

      Yorumla
  • samgulec
    samgulec Takip Et
    Guru Yaş: 31
    +1 yıl

    Keske olsada desem askim sevgilim melegim diye nerdee

    0
    14 Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      olur olur inş :)

      Yorumla
    • samgulec
      samgulec
      +1 yıl

      Nedense benmi gormuyorum

      Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      bir anda görürsün ya

      Yorumla
    • samgulec
      samgulec
      +1 yıl

      Ziyaret yerlerine gittim. Adak adaim bir bulamadim 😢

      Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      haha :D olsun ya valla işte beklemedik anda oluyor o çarpıntı

      Yorumla
    • samgulec
      samgulec
      +1 yıl

      En az 10 kız teklif etti. ben reddettim
      Hoslandigim kiza ben teklif ettim. Reddetti
      Onceden beni seviyorsumusun mesaj attim baska biri var dedim hoslandigim kiz cikti acaip pismanim. biri kaderimi baglamis 😢😢

      Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      hoşlandığın kıza mı sevdiğim var dedin yia ciddi olamazsın :D aaa düzelt işleri bırakma kızın peşini

      Yorumla
    • samgulec
      samgulec
      +1 yıl

      Artik bana bakmiyor. Ne yapacam bilmiyorum

      Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      sen ona güzel sürprizler yap :)

      Yorumla
    • samgulec
      samgulec
      +1 yıl

      Yapamamki Ama sürekli karsilasiyoruz. gozegoze geliyoruz. Kafam duman 😢

      Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      aşk cesaret ister kızlar cesaretli olanı ister anladın mi ;-) güveniyorum sana kaap o kızı :-D

      Yorumla
    • samgulec
      samgulec
      +1 yıl

      Tamam cesaretli olmaya calisacam

      Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      :D bence de iyi şanslaar sana

      Yorumla
    • samgulec
      samgulec
      +1 yıl

      teşekkür ederim...:)

      Yorumla
  • elinoqlu
    elinoqlu Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    evli olursam derim ama evli olmazsam neyime yahu, adı konmamış bir şey

    0
    1 Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      tabi ki de öyle de :-)

      Yorumla
  • MercedesBenzAMG
    MercedesBenzAMG Takip Et
    Xper 3 Yaş: 30
    +1 yıl

    demem. herşey her yerde söylenmez bence.

    1
    4 Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      hmm ama işte bütün gün ordasınız içinizden geldi nolacak ki

      Yorumla
    • MercedesBenzAMG
      MercedesBenzAMG
      +1 yıl

      bilmiyorum aslında evlendiğim kişinin ailesine bağlı. belki de derim yani. demekten bir zarar gelmez eşinizin ailesine bağlı bu tür şeyler de biraz.

      Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      o konu da haklısınız :-D

      Yorumla
    • MercedesBenzAMG
      MercedesBenzAMG
      +1 yıl

      eyvallah :D

      Yorumla
  • RaidBoss
    RaidBoss Takip Et
    Master Yaş: 34
    +1 yıl

    Bilemedim ama denir elbette

    0
    3 Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      denilir yaa :)

      Yorumla
    • RaidBoss
      RaidBoss
      +1 yıl

      Aynen bencede

      Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      :)))

      Yorumla
  • Zenith
    Zenith Takip Et
    Guru Yaş: 41
    +1 yıl

    İsmini kullanmıyorum.

    0
    5 Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      aa niye ki

      Yorumla
    • Zenith
      Zenith
      +1 yıl

      Alışkanlık. Sevgi sözcükleriyle hitap ederim hep.

      Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      O bende de var ya ismini dersem illa bir sorun var

      Yorumla
    • Zenith
      Zenith
      +1 yıl

      :)) alışkanlık işte.

      Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      :)))

      Yorumla
  • Reyna_Zel
    Reyna_Zel Takip Et
    Xper 7 Yaş: 36
    +1 yıl

    Anne baba haric digerlerinin onunde canm derim

    0
    1 Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      hmm mantıklı :)

      Yorumla
  • ŞahsınaNeviMünasır
    ŞahsınaNeviMünasır Takip Et
    Bilge Yaş: 48
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 530 cevap paylaştı.

    Ben diyemem Dememek Lazım

    2
    3 Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      neden dememek lazım cidden ayıp mı karşılanır büyükler tarafından ?

      Yorumla
    • ŞahsınaNeviMünasır
      ŞahsınaNeviMünasır
      +1 yıl

      Burası Türkiye Daha o kadar gelişmedik

      Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      bence gelişme ile alakalı bir durum değil sonuçta küfür etmiyor orda eşine aşkım diyecek bunda ne var ki çok dar düşünceler bunlar ailenin yanında kavga edince bişey yok ta aşkım deyince mi ayıp oluyor sonuçta evlatlarının mutlu olduklarını görüyorlar. s

      Yorumla
  • serseri07
    serseri07 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Onun ailesinin yanında demem :)

    1
    4 Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      utangaç çekirge :D

      Yorumla
    • serseri07
      serseri07
      +1 yıl

      Aynen biraz öleyim :)

      Yorumla
    • serseri07
      serseri07
      +1 yıl

      Zaten sevgilime bile çok fazla seni seviyorum demem anlamı kalmaz yapmacık olur o söz

      Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      sende haklısın valla :D özel olmalı o sözler

      Yorumla
  • kağan-ok35
    kağan-ok35 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36
    +1 yıl

    babamın yanında demem

    1
    3 Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      annenin yanında dersin :)

      Yorumla
    • kağan-ok35
      kağan-ok35
      +1 yıl

      annemle arkadaş gibiyiz çekinmem

      Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      ne güzeel

      Yorumla
  • _Mucoo_
    _Mucoo_ Takip Et
    Master Yaş: 32
    +1 yıl

    Öyle bir derdim yok...

    0
    5 Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      olursa peki?

      Yorumla
    • _Mucoo_
      _Mucoo_
      +1 yıl

      Olmayacak ama olsa bile demem.

      Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      neden olmayacak ya olur olur bal gibi olur :)))

      Yorumla
    • _Mucoo_
      _Mucoo_
      +1 yıl

      İstemiyorum olmasını.

      Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      anladım

      Yorumla
  • ildemnaz
    ildemnaz Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    söylerim sıkıntı yok :D

    0
    2 Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      bende bazen diyorum öyle ama bazen de yok ya utanırım diyorum

      Yorumla
    • ildemnaz
      ildemnaz
      +1 yıl

      Ailemle arkdas gbıyım o yuzden normal benim ıcın :)

      Yorumla
  • Lykia19
    Lykia19 Takip Et
    Guru Yaş: 30
    +1 yıl

    Böyle birşey olmayacağı için sorun yok.

    0
    3 Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      inş olur desek

      Yorumla
    • Lykia19
      Lykia19
      +1 yıl

      Amin demem.

      Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      anladım :)

      Yorumla
  • romanoviç
    romanoviç Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29
    +1 yıl

    ben derim. nikahlı kocam mk başka kime deyim :P

    0
    1 Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      ahaha sende haklısın valla ya :))) bende senin gibi düşünüyorum

      Yorumla
  • emremk7
    emremk7 Takip Et
    Yoda Yaş: 32
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.

    Sevgilimin yanında bile demem kendine.

    0
    5 Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      nasıl yani hiç mi demezsin?

      Yorumla
    • emremk7
      emremk7
      +1 yıl

      En fazla telefonda yazisirken yoksa hic söylemem yüzüne vs

      Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      hadi ya sevgilin alınmıyor mu ya

      Yorumla
    • emremk7
      emremk7
      +1 yıl

      Hayır ne yazik ki odunumdur biraz..

      Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      anladım ben :)

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Söylerim o söylermi bilemem tabi :) @DB012

    1
    12 Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      :D belki der

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bilmem beyefendi yorum yapamadı buraya :)

      Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      :D utangaçtır belki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      değil aslında :D @DB012

      Yorumla
    • DB012
      DB012
      +1 yıl

      Derim niye demeyim :)

      Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      :) hehe

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      sonunda aşkımmm :)

      Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      siz burada mı tanıştınız?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Hayır :)

      Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      hmm Allah tamamına erdirsin :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Amin teşekkürler :)

      Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      rica ederim :)

      Yorumla
  • zehirhatun
    zehirhatun Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    annesinin babasının yanında demem sanırım

    0
    0 Yorumla
  • Liweru
    Liweru Takip Et
    Bilge Yaş: 31
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 890 cevap paylaştı.

    Demem, götü' kalkmasın.

    0
    1 Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      yok artık evli karın be :D

      Yorumla
  • ilkerp156
    ilkerp156 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    Hic cekinmem derim :D

    0
    1 Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      helal beee :D

      Yorumla
  • psksebahattin
    psksebahattin Takip Et
    Guru Yaş: 36
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı.

    asla hiçbir şey için çekinmemde utanmam da

    0
    1 Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      en güzeli ya

      Yorumla
  • troublemakerim
    troublemakerim Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29
    +1 yıl

    Ailelerin yaninda diyemem heralde, utanirim asdfg

    0
    0 Yorumla
  • cnklc
    cnklc Takip Et
    Master Yaş: 32
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 7,6b cevap paylaştı.

    olursa derim sorun olmaz

    0
    0 Yorumla
  • edepsizavrat
    edepsizavrat Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    Demem ayıp.

    0
    5 Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      herkes ayıp diyor ya küfür değil ki bu eşine güzel bir sözcük kötü yanı yok bunun

      Yorumla
    • edepsizavrat
      edepsizavrat
      +1 yıl

      Ama aile bu baban diyomu misafirin yanında aşkım bebeğim diye?

      Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      benim babam demez de ben şahsen annem olsun kaynanam olsun onların yanında derim gibime geliyor tabi bunu zaman gösterir belki de ben o zaman utanırım öğrenecek çok şeyimiz var :)

      Yorumla
    • edepsizavrat
      edepsizavrat
      +1 yıl

      O zamana kadar fikrin değişir eminim :)

      Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      bilmiyorum ya ama bana kalsa ben rahatlıkla derim sanırım

      Yorumla
  • turunç8
    turunç8 Takip Et
    Bilge Yaş: 30
    +1 yıl

    söyleyemem heralde

    0
    5 Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      utandığın için mi kendi annenin yanında demen de mi utandırır seni?

      Yorumla
    • turunç8
      turunç8
      +1 yıl

      tabi ki en çok kendi ailemin yanında utanırım ya

      Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      hmm eşin ailenin yanında derse ne olacak :)

      Yorumla
    • turunç8
      turunç8
      +1 yıl

      o an bozuntuya vermem de sonra haddini bildiririm :D

      Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      haha :D iyiymiş

      Yorumla
  • kare31kare
    kare31kare Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    Derim heralde

    0
    0 Yorumla
  • Hayalçiçek
    Hayalçiçek Takip Et
    Yoda Yaş: 33
    +1 yıl

    Demem ve demesin.

    0
    3 Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      peki iletirim :D

      Yorumla
    • Hayalçiçek
      Hayalçiçek
      +1 yıl

      Tamam ilet :D

      Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      :)))))

      Yorumla
  • Ayşetrnlr
    Ayşetrnlr Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 737 cevap paylaştı.

    Söylenir valla :D

    0
    1 Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      söyleriz valla :-D :-D

      Yorumla
  • nvllivs_in_verba
    nvllivs_in_verba Takip Et
    Yoda Yaş: 109
    +1 yıl

    demem edep

    0
    3 Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      deyince edepsiz mi oluyorsun?

      Yorumla
    • nvllivs_in_verba
      nvllivs_in_verba
      +1 yıl

      biz böyle gördük büyüklerin yanında cıvınmaz diye öğrettiler diyen der evet bizde edepsizliktir

      Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      bizde böyle büyüdük ama bana göre edepsizlik değil yorumunuz için teşekkür ler

      Yorumla
  • lNoksan
    lNoksan Takip Et
    Yoda Yaş: 31
    +1 yıl

    Söylemem.

    0
    1 Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      neden

      Yorumla
  • berkepeker
    berkepeker Takip Et
    Xper 2 Yaş: 29
    +1 yıl

    olsaydi derdim

    0
    3 Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      umarım olurda dersin :D

      Yorumla
    • berkepeker
      berkepeker
      +1 yıl

      sözde hepiniz umuyosunuz :D

      Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      :D ahaha dua olarak farzet Allah kabul etsin de belki olur :))

      Yorumla
  • seydarslan
    seydarslan Takip Et
    Xper 3 Yaş: 30
    +1 yıl

    demem

    0
    0 Yorumla
  • BilmiyorumKanki
    BilmiyorumKanki Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    Bilmiyorum kanki

    0
    1 Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      tmam kankii :D

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    hayatta diyemem

    0
    3 Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      neden ki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      çok utangacım

      Yorumla
    • micelim
      micelim
      +1 yıl

      anladım :)

      Yorumla
  • kkaptan
    kkaptan Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35
    +1 yıl

    Ben derim

    0
    0 Yorumla
Devamını Gör(41)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Sevgilinize - nişanlınıza - eşinize ailenizin yanında ' aşkım, bitanem ' der misiniz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Terk ettiginiz sevgilinize doner misiniz? 7 cevap verildi
"İlişkimize ara vermek istiyorum" diyen sevgilinize ne tepki verirsiniz? 21 cevap verildi
Son sevgilinizle evleneceksiniz deseler kabul eder misiniz? 54 cevap verildi
Sevgilinizin yengesi ile samimi olur musunuz? 11 cevap verildi
"Seni sevdim mecbur evleneceğiz" dediğiniz biri var mı? 18 cevap verildi
Eşinize Veya Sevgilinize Deri Tayt Giydirir misiniz? 35 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Siteden kiminle asansörde kalıp saatlerce sohbet etmek isterdin?
  • Hiç karşı cins kankanız size yürüdü mü?
  • Kadınların en sevdiği erkek tipi nedir?
  • Evinizde misafir ağırlarken özel sofra sunumu yapıyor musunuz, nasıl hazırlıyorsunuz?
  • Misafirinize böyle özenli yemek menüsü hazırlar mısınız, siz neler yapıyorsunuz?
  • Bir ilişkide fazla anlayış göstermek zamanla insanı değersiz hissettirir mi?
  • Hayalinizdeki tatil nasıl arkadaşlar?
  • Sevgilinizi arkadaşlarıyla tatile gönderir misiniz?
  • Bu Kaktüslerim ilk kez açtılar, nasıllar, beğendiniz mi?
  • Bu kombin yaz için uygun mu yoksa fiyasko mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨