Arkadaslar Allah rızası ıcın yardımcı olun. lutfen yargılamadan once benımle empati kurmaya calısın. 3 sene boyunca cok yakın arkadastık sonra bana asık oldugunu ogrendım ılıskmızı kestım sonra ona alıstıgımı fark ettım ve tekrar konusmaya basladık. benı cok sevıyor bende onu cok sevşyorum bana o kadar deger verıyo o kadar ilgilenıyo kı ben kımse tarafından bu kadar sevılmedım. her anımda yanımda ve benı bır kere uzdugunu hatırlamıyorum kaybetmekten ve benı kırmaktan cok korkuyor. Bende onu cok sevıyorum.
Bayadır konusuyoruz ve cıddı dusunmeye basladık. evlılık hayallerı kuruyoruz. Arkadaslar sorun su ki gercekten cok cırkın ben bunu hıc soz konusu etmedm sorun da etmemeye calıaıyorum ama hıc yakısmıyoruz. nerdeyse boylarımız aynı ve hıc bır turlu gıderi yok yanı cocuklıgunda felan hep tıpıyle dalgagecılmıs bırı. Kendımı ovmek ıcın defıl tamamen anlayın dye en ınce ayrıntısına kadae anlatmak iatiyorum. Bense begenılen guzel bı kızım. Bana kendısıde icimde hep bı korku var ılerde benı severmısın kabul edermısın dye demisti. Yanı o da sıkıntı edıyor ama ben ona hic yansıtmadım. Yarın oburgun aılemle ya da arkadaslarımla tanıstırdıgm zaman gercekten hic hos tepkilwr almayacagımı biliyorum. Benı akrabalarından bır kac kısıye anlattı ama ben kımseye boyle bırnı sevıyorum dıye bahsedemedım bıle. Herkes dengı bırıyle olmalı ama ben kalbıme soz gecıremiyorum. onu cok seviyoeum fakat herks yanında gururla gezebılecegı bırını ıster lutfen anlamaya calısın.
Ben zengın bı aıleden gelıyorm ama onun Maddı yonden de durumu iyi degil yanı mantıklı hıc bı taraf yok. Ne yapacagımı gercekten bilmiyorum arkadaskar sızce ne yapmam lazım? Her seyı kenara bırakıp kalbimn sesını mı dinleyip evlenmelı mıyım yoksa yol yakınken ılıskımızı kesmelımıyım? Sonuc olarak omrumu gecırecegm kısı olucak. Onu cok seviyorum. Lutfen kendınizi benım yerıme koyup yargılamadan cevaplayın.
Bayadır konusuyoruz ve cıddı dusunmeye basladık. evlılık hayallerı kuruyoruz. Arkadaslar sorun su ki gercekten cok cırkın ben bunu hıc soz konusu etmedm sorun da etmemeye calıaıyorum ama hıc yakısmıyoruz. nerdeyse boylarımız aynı ve hıc bır turlu gıderi yok yanı cocuklıgunda felan hep tıpıyle dalgagecılmıs bırı. Kendımı ovmek ıcın defıl tamamen anlayın dye en ınce ayrıntısına kadae anlatmak iatiyorum. Bense begenılen guzel bı kızım. Bana kendısıde icimde hep bı korku var ılerde benı severmısın kabul edermısın dye demisti. Yanı o da sıkıntı edıyor ama ben ona hic yansıtmadım. Yarın oburgun aılemle ya da arkadaslarımla tanıstırdıgm zaman gercekten hic hos tepkilwr almayacagımı biliyorum. Benı akrabalarından bır kac kısıye anlattı ama ben kımseye boyle bırnı sevıyorum dıye bahsedemedım bıle. Herkes dengı bırıyle olmalı ama ben kalbıme soz gecıremiyorum. onu cok seviyoeum fakat herks yanında gururla gezebılecegı bırını ıster lutfen anlamaya calısın.
Ben zengın bı aıleden gelıyorm ama onun Maddı yonden de durumu iyi degil yanı mantıklı hıc bı taraf yok. Ne yapacagımı gercekten bilmiyorum arkadaskar sızce ne yapmam lazım? Her seyı kenara bırakıp kalbimn sesını mı dinleyip evlenmelı mıyım yoksa yol yakınken ılıskımızı kesmelımıyım? Sonuc olarak omrumu gecırecegm kısı olucak. Onu cok seviyorum. Lutfen kendınizi benım yerıme koyup yargılamadan cevaplayın.
Güncellemeler
+1 yıl
Okumaya usenen arkadaslar ıcın ozet geceyım. Birbirimizi seviyoruz fakat mantık adına hıc bır sey yok fızıksel olarak hıcbyakısmıyoruz ve maddı yonden de ıyı degil. Boyle bırıyle sadece sevdıgım ıcın evlenmelımıyım yoksa mantıklı mı dusunmeliyim?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar