İlk buluşma sonrası erkeğin kıza seni tanımak güzeldi demesi?

İlk buluşma sonrası kız erkeğin ricası üzerine eve geldiğini haber verir ve guzel bir akşam olduğunu söyleyip teşekkür eder. Erkeğin seni tanımak güzeldi demesi görüşmenin iyi geçtiğini gösterir mi? İlk buluşma sonrası görüşmeye devam etmek için kimin mesaj atmasi veya ne yapmasi gerekir?
Güncellemeler
+1 yıl
Kuz beklemeli mi çocuk mesaj atana/arayan kadar?
Güncellemeler
+1 yıl
Yorum yapar misiniz?
İlk buluşma sonrası erkeğin kıza seni tanımak güzeldi demesi?
Cevapla