Ona hala aşık mıyım yoksa sadece hoşlanıyor muyum?

Sevdiğim bir çocuk var 1 yıldır arkadaşız (yakın) 4 ay önce kavga ettik benim ona tokat atmam ve onun gülmesiyle son buldu. Onu her gördüğümde gözlerinin içine bakıyorum engel olamıyorum ve her gördüğümde hem sinirlerim bozuluyo hemde seviniyorum içimden gülmek ya da ağlamak geliyo sürekli ona facebooktan resimlerine bakıyorum bende şu an ekli değil bu gün onu okulda gördüm birbirimize baktık ben dalmışım ve bana ne bakıyosun demesiyle son buldu hala seviyor ve aşıkmıyım düşman olarak mı görüyorum yoksa sadece hoşlantı mı ? :( Onunla beraber aynı kulaklıktan dinlediğimiz şarkıları dinliyorum hep her gece aklıma geliyor.
Ona aşıksın
Sadece hoşlanıyorsun
Düşman olarak görüyosun
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Ona hala aşık mıyım yoksa sadece hoşlanıyor muyum?
Cevapla