Sevdiğim insandan sogudum galiba ya da vazgeçtim ne bu?

İçten içe,artık ne istiyosan onu yap.Artık tek kelime demek istemiyorum.Tek bişey demicem,ne kıskanmak ne kızmak hiçbişey.İçinden geleni yap.Benim istemediğim herseyi rahatlıkla yap artık senden gittim.İstediğin erkekle konus istediğin gibi takıl.İstemiyorum seni artık ben yokum.Canın sıkılınca erkeklerle konusursun sıkıntın geçer istdiğini yaparsın benim yapma dediklerimi rahatlıkla yap beni dusunme
Demek istiyorum sizce ne bu
Güncellemeler
+1 yıl
Yorum yok mu D:D::D
Sevdiğim insandan sogudum galiba ya da vazgeçtim ne bu?
Cevapla