Daha fazla dayanamayacağım sanırım? İlk defa böyle hissediyorum?

Arkadaşlar bu zamana kadar kimseyle birlikte olmadım ve bu sene birini tanıdım deli gibi aşığım onun beni sevdiğini hissediyorum ama yanılıyo olabilirim sonuçta ondan duymadan asla emin olamıcam.Gözlerimin içine baktığı anda eriyorum o kadar derin bakıyor ki gözleri de masmavi o an dudaklarına yapışıp öpmemek için kendimi çok zor tutuyorum.O da böyle gözlerime bakınca donup kalıyo resmen bir anda öpsem benden daha çok sevincekmiş gibi geliyo kendime hakim olamamaktan korkuyorum.Her yakınlaşmamızda böyle hissediyorum. ''İLK DEFA BİRİNE KARŞI..'' sapık değilim,aşığım. :( Yardım edinn..
Daha fazla dayanamayacağım sanırım? İlk defa böyle hissediyorum?
Cevapla