baksın bakalım transmıy mışım? te allahım ya...
Transeksüel ama çok güzel birisi size teklif etse kabul eder miydiniz erkekler?
baksın bakalım transmıy mışım? te allahım ya...


Transeksüellik beynin kadın vücudun erkek olması durumudur yani vücutta sorun vardır. Bu sorun düzeltildikten sonra normal kadın oluyor zaten. resimdekiler de gayet güzel. yaşamadığım için kabul eder miydim bilmiyorum ama sevsem ederdim heralde
Burada ıyy yapan arkadaşların büyük çoğunluğu ellerine böyle fırsat geçse vakit kaybeder miydi ki.
aynen dürüst bir yorum.
Teşekkürler
Böyle saçma salak yorum yapanların dışarıda ne b*k yediklerinide biliyoruz. Hem dediğin gibi herşeyi cinsellik anlamamak lazım duygusal bağda kurulabilir. İnsanlar onlarda it mumelesi yapmayın * kaçı daha canına kıyacak..
Mide yoksunları arzu eder kanımca
Fizikleri taş misali de olsa yüz hatları yine erkeksi
Erkek olsaydım elimi daha çok sever, tenezzül etmezdim
Vasat
Cevap
36Cevap
cınsel olarak tercıhım degıller de saygı duyarım onlarda Allahın kulu sonucta bana dusmez cınsel tercıhlerı yuzunden yargılamak banada zararları yoksa takılsınlar sorun yok
Çok tatlılar ya. Ben çok seviyorum transseksüelleri. Dinen caiz olmasa da onların seçimi onların tercihi. Ama çok tatlı ve güzeller.
Transseksüel de kadındır. Hem fiziksel olarak hem de duygusal olarak. Ama ben böyle birşeyle karşılaşsam ne yaparım bilemiyorum. Bazı arkadaşlar Transseksüelle travestiyi karıştırıyor anladığım kadarıyla
Kabul edecek erkeğin durumunu düşünüyorum. . Yazik l*n adama üzüldüm.
Söylemesen anlaşılmazdı ama o kadar operasyondan geçiyolar normal böyle olmaları
ama güzel olmayanlarıda var birazda yapı gerekiyor.
Yok yok benden uzak olsunlar isterse çok güzel olsunlar.
O malavat varsa iş bitmiştir benim için. Namümkün.
peki kestirmişse?
Yok olsun yinede benden uzak.
:)) tamam
Fark etmez delik olsun haylayacak nefes alsın yeter
Abbooooooooooo tabi ki hayır da ben bunları trans denesen harbi kız sanardım
Şunlara bak şeytanın cocukları gibi tiplere bak Allah şaşkına şaşırtmayın
burada yok diyen herkes gercekten yok mu dyo sence
bence demiyorlar :)
Yaw bu erkekleri baştan çıkarır yatağa kadar orda işi biter * bence kabul eden erkek çıkar Bülent ablayi kabul eden cikmadimi
kabul etmm ama onlar hani yüzleri ve diğer heryeri sonrada yapılma yapay gibi olduğundan çok güzel oluyolar. normal yani güzel olmaları.
Ben korkuyom artik kiz diye bunlara gdip konuscam diye :)
sıkayet etım senı bu soruda dıgerde sorulmaz akıllı olun :)
cinselliğe aklın kayarsa öyle olur. etmen önemli değil edersen et.
bı bayan olarak sorcak baska sorumu bulamadın bırakın bu pembe kımlık arkasına sıgınmayı bayan olmadıgın herhalınden bellı
ben mi bayan değilm :D ok öyle olsun.
bence degılsın ıste ne var yalanmı
Bırak teklifi aynı ortamda olmam bile kural hatası olur.
büyük konuşma arkadaş evladın olur başına gelir görürsün. ama tercih etmezsn o tabi hakkın.
yaw he hee...
hiç şansın yok harun abi
haha
Aman aman eksik kalsın
yeterince iticiler
canım trans olduklarını söylemesem böyle düşünmezdin gayet hoş görünüyorlar tip olarak özellikle 2. fotoğraftaki kadın
hadi la ordan ıyyy titredim resmen :/
keStirmiş hali galiba bunlar?;))
Yokluktayız dedikte bu kadar düşmedik ALLAHA şükür
uzaylılarla olurum daha iyi.
hayatta kabul etmezdim
Allaha yakın bana uzak dursunlar.
hepsi iğrenç isterlerse en güzeli olsunlar
Tabiki Hayır l*n düşünmesi bile kötü
İntihar eden Eylül Cansın vardı...
evet üzülmüştüm ben ona.
Benden uzak olsunlar allaha yakın
Hayır nefret ederim onlardan
Once bn zikcem derse:( ohaaa :)
Yok aman istemez
hayır
bilemedim hindi
Aklımı kaybetmedim
Nein Nein Nein.
İbneler ölsün
neden olmasın la?
etmezdim.. net
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar