Uzun zamandir sevdiğim biri var ama kıskandırmak için arkadaşıyla flort ettim sevdiğim çocuk benden nefret etmişmidir?

Uzun zamandir sevdiğim biri var ama kıskandırmak için arkadaşıyla flort ettim şu an pişmanım çocuk benle çıkmak istiyo sevdiğim kişi nefret etmişmidir benden sizce konuşmalımıyım özür dilemek için?
Uzun zamandir sevdiğim biri var ama kıskandırmak için arkadaşıyla flort ettim sevdiğim çocuk benden nefret etmişmidir?
Cevapla