
Sizce de bunlar saçmalık değil mi? Çok saçma ve sıkıcı buluyorum ama sevgilim bunları göndermekten bıkmıyor neymiş çok seviyormuş ilkokul 3e dönüş resmen. Ne yapabilirim?

Anladığım kadarıyla sevgilin olgun biri değil sana saçma gelen ona doğru geliyo anlaşılan ya da hoşuna gidiceğini sanıyo konuş ona anlat belki yapmaz bu yüzden ayrılmak saçma olabilir seviyosan tabi
Hiç olgun değil saçma sapan tavırları var soğudum artık ayrılıcam daha fazla dayanabileceğimi sanmıyorum çünkü
Evet... Teşekkür ederim :)
Kendine uygun bir sevgili bulmanı öneririm bence böyle şeyler artık çok eski de kaldı.
Aynen haklısın midem bulanıyor artık saçma şeylerinden
Oyle yapicam ugrasamam colukla cocukla sag ol kardesim
Tek derdin bu olsun be kuzum
Keşkee ama dertler tükenmiyor ki
Normali de beni bulmaz zaten
Kolaylık diliyorum sana canım
Aminn sağ ol canım cümlemize
Âmin
Cevap
13Cevap
Cidden bunları paylaşan insanoglu var mı halen ya?
Evet sevgilim var maalesef
Hayattan soğudum yaa
Oyle yapicam kardesim cekemicem daha fazla sag olasin
Ortak fikirler barindirmayan ilişkiler ve karşılıklı zıt fikirler yikilmaya mahkumdur
Aynen öyle ne yazik ki
Amin
İlk okul 3'e giden yeğenim var o bile bunları yapmıyor arkadaşım.
Durum fena kardeş sorma
Yaşadığı ya da yetiştiği yer küçük bir ortam mı?
Karsli kendisi
Ama İstanbul'da yasiyor 1 yildir
Bunun etkisi olabilir, zor da olsa bu tarz şeyleri aştırırsın ona. Yaparsın sen şampiyon, güvenim tam sana :D
Artık onu sevdigimden emin degilim tek sacmaligi bu olsa keske hicbir yonden olgun ve efendi degil
Bu ise bir an once son vermem gerek baska caresi yok :/
Açıkçası bende böyle düşünmüştüm fakat canını sıkmak istemedim. Yeterince sıkılmıştı çünkü... Bu tür farklılıklar ciddi problem teşkil edebiliyor. Eğer bu şekilde düşünüyorsan bence fazla uzatma, bitir gitsin.
onu gördüğü peri kızı ile baş başa bırak kendi dünyasında takılsın kendi başını yesin.
Aynen oyle yapicam tek basina peri kizlarini gormeye devam etsin salak
:DDD
el hareketi çekip yolla
buna 10 saniye bak sonra duvara bak bakalım ne görcen de
Onu bırak sıcaklık gelsinn
Öyle yapıcam bunlarla nasıl eğleniyor anlamıyorum
çok saçma bu nedir ya
Aynen öyle fena halde soğudum sevgilimden
Offfffff bir gidin ya.
Eee nolmus yani zikmio yaa
hahah :D :D :D
ergence
Aynen
Haklisin sag olasin
Ayrıl o zaman
Bu gidişle ayrılıcam zaten başka çaresi yok bu ne ya
Terket
Aynen öyle yapıcam
Ayrıl ne tutuyo seni
Ayrilicam biltirrdi beni artik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar