Nişanlımla özel bir gün gecirmek istiyoruz. Ve bunun için 7 saatligine bir otel odası kiralicaz.. fakat detay gelin?

Sabah saat 9'dan 4'e kadar başbaşa vakit geçirmek istiyoruz. Özel birgün olucak.. bunun için Otel odasını tercih ettik. bir arkadaşım öyle saatligine vermiyolar. Gecenin de parasini vermek zorundasin dedi. Pek inanmadim ama yine de sormak istiyorum. İstediğimiz saatten istediğimiz saate kadar kiralayabilir miyiz? Vede, ggiriş işlemleri nişanlimin kimliği üzerine yapilicak. Ben kendi kimligimi vermek istemiyorum. Buda olabilir mi? Iki soruma da cevap verirseniz sevinirim. Bilgisi olan konuşsun olmayan sussun
Güncellemeler
+1 yıl
Bu arada yaşım 19.
Nişanlımla özel bir gün gecirmek istiyoruz. Ve bunun için 7 saatligine bir otel odası kiralicaz.. fakat detay gelin?
Cevapla