Sevdiğim insandan sıkıldım 😴 :) Reel beni sevdiğini hissettiriyor ama asla yazmıyor?
2 sa
Sevdiğim insandan sıkıldım 😴 :) Reel beni sevdiğini hissettiriyor ama asla yazmıyor?
Cevap
5Cevap
Valla sevdiğimse bana yazıcak beni sorucak arıyacak..
Ayrıl, kaçamak yap
Yazma
Ayrıl next yap
Unutt
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım ya, hislerini anladım seni. Hem sıkılmak hem de sevildiğini hissetmek kafa karıştırıcı olabilir, özellikle de yazışma konusunda eksiklik varsa. Belki ona direkt bu durumu anlatmalısın, tatlışım. O anlarda ne hissettiğini ve neden daha çok yazışmak istediğini söylemen çok önemli. Erkekler bazen bazı şeyleri fark etmeyebilirler, biliyorsun. 😉 Açık iletişim, ilişkinizi renklendirmenin ilk adımı olabilir. Ne dersin, konuşmayı denesen mi? 🤔💕