Dili başka kalbi başka mı yoksa başka bi amacı mı var?

Biriyle flörtleştik sonra o vazgeçip arkadaş geyiği yaptı. Hatta ben acaba yanlış mı anladım diye kendimi sorguladım, arkadaşına sordum, o da yanlış anlamadın, biz konuştuk, düşünüyordu ama nedeni benim de bilmediğim biçimde ciddi ilişkiden vazgeçti dedi. Davranışlarını ise anlayamıyorum. Instagram storylerime kendimi koyuyorum bazen açıp 2 3 defa tekrar oynatıyor, eskiden de böyle yapardı. Onu izliyorum, bunu arkadaşlarına söylüyor, onun olduğu yere tesadüfen gelmiyorum, bunu kendisine yoruyor. En son da story gizlemişti benden, 24 saat geçince gizliden çıkarttı tekrar. Gizlediği story de ortak arkadaşlarla mekâna gitmiş, ben diğerlerinden görmüştüm de ses etmemiştim. Kaç zamandır ben masaya gelince benimle konuşurken mesafe koymaya çalışır gibi hissediyordum çünkü, ondan sebep çağırmamışlardır diye düşündüm. Birkaç gün sonra beni işte gördü, karşılaştık, uzaktan görünce güldü, yanına gittim konu açtı falan, hatta konuşurken.

Dili başka kalbi başka mı yoksa başka bi amacı mı var?
Cevapla