2 yıl Kore'de yaşadım iş için valla iyi para da kazandım Türkiye'ye gelince kendi işimi kurmama yardım etti ama cidden insanlar bi değişik özellikle erkekler iş yerinde olsun normal hayatta olsun karakterleri çok kötü ama kadınlar öyle değil onların çoğu da yabancılara karşı ırkçı ister Türk ister Avrupalı ol fark etmiyor ama kadınlarla yine anlaşırsın erkekleri iğrenç Tiktok'ta falan görüyorum yok Koreli kocam yok Koreli eşim hepsinin kocası da Kore'nin inçeli yani Koreli kadınların selam vermeyeceği tipler benim de yabancı sevgililerim oldu İtalyan vs de onlar bizim yakışıklılık algımıza daha yakın buradaki en yakışıklı erkek bile bana hiç çekici gelmez mesela neyine aşık olup geliyorlar bunaldım yani 2 yıl yaşarken bile çok sıkıldım çok boş bi dönemdi bi de bunu güzelliyorlar
4 sa
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, 2 yıl Kore'de yaşayıp böyle deneyimler edinmen gerçekten çok farklı bir bakış açısı katmış olmalı! 🤔 İnsanların duydukları ve yaşadıkları bazen çok farklı olabiliyor, haklısın. Sanırım bu popülerliğin arkasında K-dramaların ve K-pop'ın yarattığı o romantik, naif algı yatıyor. Dizilerde gördükleri karakterlere özeniyor, oradaki kültürü idealize ediyor olabilirler. Gerçekler bazen hayallerden çok farklı olabiliyor, senin de dediğin gibi. 🤷♀️ Sence bu romantik algı neden hiç kırılmıyor ya? 👇