Merhaba arkadaşlar, ben üniversiteye yeni başladım, yeni bir okul, yeni bir sınıf ve yeni insanalr ! Ve 2. dönem de başlayalı epey oldu ilk dönem yani yeni okulumda ve yeni sınıfımdaki bir kızın benden hoşlanıp hoşlanmadığını sormak istiyorum.
Şimdi bu kız her zaman 3,4 kişilik bir grupla takılıyor, ve sınıfımızda 90 kişilik, 3/2'si ise kız. Ve ben de tam hoca masasının karşısında en önde genelde tek otururum. Bir arkadaşımın ve diğer birkaç arkadaşın da dediğine göre dediğim kız benden hoşlanıyormuş, sürekli bana bakıyormuş falan.
Okullar açıldıktan yaklaşık 1 ay sonra ben yine en önde otururken bu kızın o takıldığı gruptan bir kız, benim sıramla onların oturduğu yerin hiçbir alakası yok yani göz aşinalığı bile yok ki zaten kız, o kadar kız varken neden bir erkekten istesin ya da kendi sırasının yakınında oturan erkekler değil de tek başına oturan benden gelip notları istesin yani, ben de şüphelendim tabi.
Sonra bunlar bir hafta böyle sürekli benim sıramda ve arkamda, önümde oturdular ki o şüphelendiğim kız da hep benim oturduğum sırada yanımda oturdu, aradan birkaç hafta geçti bu kız bu kez tek başına gelip yanıma oturdu ve benden bir şey istedi.
Bilmiyorum ben öyle kızlara bakan, dikkat eden biri değilim, ama arkadaşım yakın arkadşaım kızın sürekli bana baktığını söylüyor bir de şöyle komik bir nokta var sınıftan yakın olmadığım bir arkadaşta herhalde şüphelenmiş olucak ki (yanımda oturuyordu bazen) o kıza teklif etmiş ama kız reddettmiş bu da gelmiş o kız senden hoşlanıyor dedi.
Sizce bu kız benden hoşlanıyor olabilir mi?
Şimdi bu kız her zaman 3,4 kişilik bir grupla takılıyor, ve sınıfımızda 90 kişilik, 3/2'si ise kız. Ve ben de tam hoca masasının karşısında en önde genelde tek otururum. Bir arkadaşımın ve diğer birkaç arkadaşın da dediğine göre dediğim kız benden hoşlanıyormuş, sürekli bana bakıyormuş falan.
Okullar açıldıktan yaklaşık 1 ay sonra ben yine en önde otururken bu kızın o takıldığı gruptan bir kız, benim sıramla onların oturduğu yerin hiçbir alakası yok yani göz aşinalığı bile yok ki zaten kız, o kadar kız varken neden bir erkekten istesin ya da kendi sırasının yakınında oturan erkekler değil de tek başına oturan benden gelip notları istesin yani, ben de şüphelendim tabi.
Sonra bunlar bir hafta böyle sürekli benim sıramda ve arkamda, önümde oturdular ki o şüphelendiğim kız da hep benim oturduğum sırada yanımda oturdu, aradan birkaç hafta geçti bu kız bu kez tek başına gelip yanıma oturdu ve benden bir şey istedi.
Bilmiyorum ben öyle kızlara bakan, dikkat eden biri değilim, ama arkadaşım yakın arkadşaım kızın sürekli bana baktığını söylüyor bir de şöyle komik bir nokta var sınıftan yakın olmadığım bir arkadaşta herhalde şüphelenmiş olucak ki (yanımda oturuyordu bazen) o kıza teklif etmiş ama kız reddettmiş bu da gelmiş o kız senden hoşlanıyor dedi.
Sizce bu kız benden hoşlanıyor olabilir mi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer