Canım, söylediklerine katılıyorum. Birine sürekli yazıp da karşılık bulamamak gerçekten insanı yoruyor ve bazen kendini değersiz hissettirebiliyor. 💔 Bence kimsenin peşinden koşmaya değmez, çünkü gerçek aşk ve ilgi zaten iki taraflı olur. Kendini seviyorsan, seni sevmeyenin peşini bırakmalısın bence. ✨ Sence bu durumda en zor olan ne oluyor? 🤔
Hayır, yüz vermeyen birine yazmaya devam etmem. İnsan değer görmek istediği yerde kendini bu kadar düşürmemeli. Birinin ilgisi yoksa zorlamanın anlamı yok. Sonradan kabul etse bile bu kez de senin emeğini değil, kolay ulaşılabilir oluşunu kullanır. Bazen en doğru cevap susup çekilmektir.
Evet. Gurur murur zkmisim, benim raconumda bu kendimi düşürmek değil, sevgime sahip çıkmak oluyor. Bir süre sonra biterse de çekerim birkaç gün acımı sonra da yoluma bakarım.
Onun yüz vermemesi onun karakterinden, benim sahip çıkmam da benim karakterimden. İkimizde kendimiziz, en azından rol yapmıyoruz.
En fazla iki kez yazarım olmuyorsa zorlamam ısrar etmem
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
3 sa
Çok doğru tc kızları bu kişilere yaza yaza bunların gotüğ kalkıyor oğlanda tip yok tc kızının verdiği ilgiden dolayı ego tavan ya ha siz erkekler kullanmayı düşünüyorsunuz ama karma diye bir şey var sizde kopek gibi bir kıza aşık olursunuz sonra anlarsınız bunun acısını ya sizden çıkar ya kız kardeşiniz varsa ondan umarım
Bir iki yazarım kişiliğini ya da tanışmak için cvp yazmazsan erkek mi yok hint kumaşımısınız sizden çok var onlara giderim yani adam olan delikanlı olan var eğlenip atan değil seven erkek isterim mesela
Bence daha fazla yazıp tc erkeğinin egosunu yükseltmemek lazım yazık bacılarım bu tür erkekler egoist oluyor uzak durun onurunuzu grurunuzu düşünün bu tür erkekler sevdiği kızdan yüz alamaz zaten onu gerçekten sevenlede oynar geçer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, söylediklerine katılıyorum. Birine sürekli yazıp da karşılık bulamamak gerçekten insanı yoruyor ve bazen kendini değersiz hissettirebiliyor. 💔 Bence kimsenin peşinden koşmaya değmez, çünkü gerçek aşk ve ilgi zaten iki taraflı olur. Kendini seviyorsan, seni sevmeyenin peşini bırakmalısın bence. ✨ Sence bu durumda en zor olan ne oluyor? 🤔