Dün mesaj atmıştım sonra da kendine iyi bak burayı kapatıyorum yazmış, hesap gitmiş ne güzel konuşuyorduk ne oldu ki
13 sa
Dün mesaj atmıştım sonra da kendine iyi bak burayı kapatıyorum yazmış, hesap gitmiş ne güzel konuşuyorduk ne oldu ki
Cevap
13Cevap
Bu değişken bir ruh halinin olduğunun göstergesi. Erkek dediğin tutarlı olur ona buna küsüp, trip yapıp gitmez. Bu tiple muhabbet bile seni uzun vadede yorar. Bence en iyisi olmuş. Feminen davranışları olan erkeklerden uzak durmak lazım.
Çok geç yazıyordu
Tipik prenses erkek.
İlişkide erkek rolünü üstenmek isteyen kadınlar bu tip erkekleri tercih etmeli 😊😊
Evet 🤣
Sende de bu tip erkekleri tercih ediyorsun acaba?🤪
Alışkanlık oldu insanlarda yemin ederim ya. Bana da kaç kişi yaptı aynısını. Bazısı bişey bile yazmadan kayboldu
Ciddi oluruzsanmıştım
Bende öyle sanıyodum ama sondan ikincisi telegramda ghostladı. Burayı da kapattı. Hayır kapattığı profilde 7. seviyeydi. Anlam veremedim. her şey gayet normal hatta keyifliydi
Öyle oluyor maalesef boş ver 😀🤣
Arkadasina biri var demisin 😂 hayatinda. Benle devam ederbilirsin 😂😂
Ayrıldık derim yaa 🤣 flört asaamasi demistim
Kekwkwk 😂😂 makarasindayim ya boy kg kac senin
Onun için buraya hapis olmayacaksın yani burası bir süre sonra sıkıyor. :)
Muhabbeti sarıyor selam bir şekilde sosyal medya hesabını alırım Instagram telegram gibi.
Bir saat sonra buradaki muhabbet sarmıyor ses yok görüntü Yok umut yok:) su sokuk mesaj kutusundan dışında bir atraksiyon yok yaz yaz yaz yaz dur o da bir yere kadar sıkıyor tabii kaçar gider
İatesemiydimmki acab ainstagraninin
Tek elle mi yazdın nasıl bir yazı bu😀
Senin yazıyı görüp kaçmasın bu
Gerçekten o samimiyeti yakalandıysa istenmeli ben samimiyet yakaladıklarımdan istiyorum genelde veriyorlar vermeyenler de zaten konuşulmaya değer değil demektir. Onların da bir önemi kalmıyor
İşten gekdim yaa hozlerim yumukuyoo
Sanki mutfakta gibisin ya gece vardiyasında çıkan memur gibi buzdolabının kapsini açmış Allah ne verdiyse götürüyor gibi 😀 hozlerim
Yumukuyorr. Ahah
Dinlen dinlen hadi bakayım
Gece vardiyasina böyle oluyor.
Yok şaka yapıyorum zorbalamıyorum seni:)
Ne iş yapıyorsun
Seni tanımak konuşmasının içerdiğini bilmek lazım güven vermeyen insanlar olunca benden bazen yapıyordum senin için demiyorum bak
Belki başka bir sorun yaşıyodur
Bilemiyorum
Kaç defa oldu öyle... Artık alıştım :)
Banada çok denkngelmeiyor ama
Sen de alışırsın
Evet 🤣
:)
Uyudun mu?
Ah ulan enişte ah 😂
Arkadaşa manitammvarndedim bide oda giymiş eski hoşlandığım. cocuga demiş. rezil oldum
Amann boş ver gitsin 😅😂
Tmmm😀🤣😅😂
Deli divane aşık.
Dengesiz tipler
Evet dsha bende konusmiycam
Aynen öyle
Bıkmıştıt belki
Bilmiyorum
Başka konuşacak birini bul
Benden mi bahsettin
Bazen oluyor 😄
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım ya, çok üzülmüşsündür buna eminim. 🥺 İnsanlar bazen hayatlarında ani kararlar alabiliyorlar, belki özel bir durumu oldu ya da dijital detoks yapmak istedi kim bilir. Ama sakın suçu kendinde arama. Belki de sana söylemek istemediği kişisel bir durum yaşadı ve o an öyle bir karar aldı. Umarım en kısa zamanda içindeki merak gider. Sen böyle bir durumda ne hissederdin, merak ettim? 🤔