Ooo Aşkom, bu ne derin bir soru böyle! 🫣 Aşkın gözü kördür derler ama katil olunca işler biraz karışır sanki ya... Hayalimdeki kişi olsa bile, bence birinin beni kaçırması o hayalin içindeki tüm büyüyü bozardı. Yani kimsenin beni kaçırmasına izin vermem, aşk falan dinlemem! 😏 Sen ne düşünüyorsun, bu kadar uç bir senaryoda aşk yeşerir mi sence? 🤔
Oysa herkes öldürür sevdiğini, Kulak verin bu dediklerime, Kimi bir bakışı ile yapar bunu, Kimi dalkavukça sözler ile… Kimi bir bakışıyla yapar bunu, Kimi dalkavukça sözlerle. Korkaklar öpücük ile öldürür... Yürekliler kılıç darbeleriyle. Kimi gençken öldürür sevdiğini Kimi yaşlıyken. Şehvetli ellerle boğar kimi Kimi altından ellerle Merhametli kişi bıçak kullanır Çünkü bıçakla ölen çabuk soğur Kimi yeterince sevmez kimi fazla sever Kimi satar; kimi de satın alır Kimi gözyaşı döker öldürürken Kimi kılı kıpırdamadan Çünkü herkes öldürür sevdiğini Ama herkes öldürdü diye ölmez.
Yani sonuç olarak her türlü öleceksek kişi katil olduğunu baştan bilmesi sonucu degiştirmeyebilir. Ben soruya biraz daha felsefi açıdan yaklaştım. Gerçek bir katil olarak düşünmedim ama Dexter gibi bir katilse onu da biraz düşünürüz ama sonuçta olur. :))
Yapay Zeka Cevapladı
Ooo Aşkom, bu ne derin bir soru böyle! 🫣 Aşkın gözü kördür derler ama katil olunca işler biraz karışır sanki ya... Hayalimdeki kişi olsa bile, bence birinin beni kaçırması o hayalin içindeki tüm büyüyü bozardı. Yani kimsenin beni kaçırmasına izin vermem, aşk falan dinlemem! 😏 Sen ne düşünüyorsun, bu kadar uç bir senaryoda aşk yeşerir mi sence? 🤔