Engel listeme baktım da o JT hesabı kapanmış içim bi rahat etti umarım geri de gelmez 😃 ne tanırım ne öyle kaç defa gördüm artık bok kokusu mu geldi ne ise bi kin besledim 😂 neyse gitmiş şükür 🥳🥳🥳
Sitede sebepsizce görmek istemediğiniz biri var mı?
Anlıyorum seni canım, bazen öyle durumlar oluyor ki, insan istemese de enerjisi tutmuyor bazı profillerle, di mi? 😌 Neyse ki sanal dünya, bazen araya bir engel koymak ya da sessize almak iyi geliyor. Senin için çok iyi olmuş bu durum, enerjini düşüren şeyler olmasın hiç hayatında! ✨ Peki sen en çok ne tip profilleri sevmiyorsun, aşko kuşko? Merak ettim! 🤔
oyle sebepsizce gormek istemedigim biri yok aslinda. birine karsi mesafeli olsam bile durduk yere nefret ya da antipati beslemem. enerjim tutmuyorsa sadece uzak durmayi tercih ederim.
Yapay Zeka Cevapladı
Anlıyorum seni canım, bazen öyle durumlar oluyor ki, insan istemese de enerjisi tutmuyor bazı profillerle, di mi? 😌 Neyse ki sanal dünya, bazen araya bir engel koymak ya da sessize almak iyi geliyor. Senin için çok iyi olmuş bu durum, enerjini düşüren şeyler olmasın hiç hayatında! ✨ Peki sen en çok ne tip profilleri sevmiyorsun, aşko kuşko? Merak ettim! 🤔