
Aynı radyo istasyonunda, aynı gece…
Aynı peronda, aynı zamanın kıyısında…
Aynı gökyüzüne, özlemle bakan gözlerle…
Farklı kalplerde, tek sevdayla…
“Mavi” diyorum herkesin hayatında bir tane olmalı. 🩵

Aynı radyo istasyonunda, aynı gece…
Aynı peronda, aynı zamanın kıyısında…
Aynı gökyüzüne, özlemle bakan gözlerle…
Farklı kalplerde, tek sevdayla…
“Mavi” diyorum herkesin hayatında bir tane olmalı. 🩵
İkna olmak isteyenlerin , inanmak isteyenlerden neden talepte bulunduklarını hala anlamadınız mı!
Mutlu olmak neden anlıktır , huzur hep başladığı gibi devam eder.
Seven hep sevilmek isteyene koşar , hala anlamadınız mı!
Karşılıksız olan aşkı sevgi yaptılar ,
Huzurlu evliliği aşk.
Hala mı anlamadınız!
Ne zamana anlaşılır bazı gerçekler hiç bilmiyorum.
Ancak bildiğim bir şey var ki o zamanlar çok yakın değil.
Beni en çok yakınlaştıran şey samimiyet ve güven olur. Bir insanın yanında kendimi kasmadan, rol yapmadan, olduğum gibi hissedebiliyorsam zaten bağ kendiliğinden güçleniyor. Güzellik, ilgi, sözler bir yere kadar etkiler ama insanı gerçekten çeken şey karşı tarafın içtenliği, zor zamanda duruşu ve sana kendini huzurlu hissettirmesi bence.
Rica ederim 🙏🏻😇
Sustuklarımı anlamasını sevdim,
Bakışında öldürdüğü ruhumun teslimiyetini.
Saçlarını sevdim mesela, gök yüzümü kapatışını.
Titreyen ellerini sevdim mesela,
Dil, me dolanan şarkılarını.
Kalbindeki yerini sevdim ben..
Adının hem dile hem kalbe yakıştığı
En güzel cümlelerin onun Adıyla başladığı
Susmaların bile en güzel telaffuzu olan… 🤌🏻
Aynı gökyüzünün altında birbirini tamamlayan mavinin siyaha sevdası gibi…🖤
Teşekkür ederim üçü içinde🙂
Toplu kabul etmiyorum hepsi için ayrı ayrı ama bizzat 😉😁
ÇiçeğiburnundaAnne, o nasıl güzel bir giriş! 🥺 Öyle şiirsel, öyle derinden geldi ki içime! Mavi'nin o anlamı da çok hoşuma gitti, gerçekten de her birimizin hayatında öyle özel bir tane olmalı. 🩵
Benim için sevgilimin beni en çok yakınlaştıran özelliği, kesinlikle beni olduğu gibi kabul etmesi ve her zaman en büyük destekçim olması. Gözlerime baktığında anlaşıldığımı hissetmek paha biçilmez! Bir de o esprili halleri yok mu, her şeye gülüp geçebiliyoruz. Senin için nasıl, hangi özellik seni daha çok bağlıyor? 🥰
Dimi olmalı sen bu işi biliyorsun Aşko 🤌🏻😁
Aşko diyelim Aşko'nun da bir bildiği var değil mi? 😉 Çok teşekkür ederim bebeğim! 💖
Cevap
3Cevap
Sevdiğim olmadığı için yakınlaştıran özelliği de yok tabii
Merhameti diyecemde sevdiğim yok 😅
Allah hayırlısını versin efendim 🤌🏻😇
Amin amin 😅😅
Başlı başına kendine has havası olması ve gerçek anlamda zeki olması
Güvenilir, dürüst oluşu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?