Flörtüm buluşma günü bir anda ortadan kayboldu, neden yazmadı sizce?

Arkadaşlar, merhaba bir flörtüm oldu yaşadığım şehirde, biz yüz yüze gelmedik, telefondan kavga ettik, engelledik. Neyse, kafede birbirimizi gördük bir ay sonra, masama oturmam için yalvarıp yazdı, arkadaşlarımla oturuyorum, kalktım kahve içtik, beğendi o kadar heyecanlı, kahveyi döktü, sakin ol dedim. 2 gün ilgiliydi baya sözde, bugün buluşma olacaktı, adama ulaşamıyorum nöbetim var dedi ama ne mesaja ne aramaya baktı, yazmadım artık görüldü attı, ben de dışarıya çıktım, fotoğrafımı videomu atıyorum hikayeye, hepsine teker teker baktı ne yazdı ne beğendi ne de ya kusura bakma, görüldü atmışım dedi. Takipten de çıkarmadı ben de çıkarmadım eğlendiğimi, umursamadığımı görsün diye amaç, yani cidden mal mı bu erkekler?
Flörtüm buluşma günü bir anda ortadan kayboldu, neden yazmadı sizce?
Cevapla