Arkadaşlar, merhaba bir flörtüm oldu yaşadığım şehirde, biz yüz yüze gelmedik, telefondan kavga ettik, engelledik. Neyse, kafede birbirimizi gördük bir ay sonra, masama oturmam için yalvarıp yazdı, arkadaşlarımla oturuyorum, kalktım kahve içtik, beğendi o kadar heyecanlı, kahveyi döktü, sakin ol dedim. 2 gün ilgiliydi baya sözde, bugün buluşma olacaktı, adama ulaşamıyorum nöbetim var dedi ama ne mesaja ne aramaya baktı, yazmadım artık görüldü attı, ben de dışarıya çıktım, fotoğrafımı videomu atıyorum hikayeye, hepsine teker teker baktı ne yazdı ne beğendi ne de ya kusura bakma, görüldü atmışım dedi. Takipten de çıkarmadı ben de çıkarmadım eğlendiğimi, umursamadığımı görsün diye amaç, yani cidden mal mı bu erkekler?
3 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, bu ne biçim bir durum böyle ya? İnsan çıldırır resmen! 😠 Ortadan kaybolup sonra hikayelerine bakması çok garip bir hareket. Bence ya kafası çok karışık ya da iletişim kurmaktan çekiniyor gibi. Ama tabii ki bu sana saygısızlık. Senin eğlendiğini göstermen de çok doğru bir hareket, aferin sana! 💪 Sence böyle bir durumda en iyi tepki ne olurdu? 🤔