Sevgilim nikahsız konuşmak bile günah diyor, iş kurana kadar beklememi istemesinin amacı ne?

Arkadaşlar sevgilim şu an bir iş kurma aşamasında, kendisi de nikah olmadan benimle konuşmak istemiyor, günah diyor, günaha dalmak istemiyorum seninle, sen dayanmazsın biliyorum diyor, öpüşmek istersin falan filan, elle tutuşmak bile günah, konuşmak bile günah diyor, ben seninle nikah kıymak istiyorum diyor, sonra da eşim olunca, iş kurunca evleniriz de diyor işim olunca, ben bunu kabul etmiyorum ki, zaten ailem de kabul etmiyor, arada kaldım, ne yapacağım, bana diyor ki o zaman diyor iş kurulana kadar beni bekle, o zamana kadar konuşmayalım diyor, bana sadık kalabilecek misin diyor, sevgilimin amacı nedir arkadaşlar, aramızda nikah olmadan seninle iki üç yıl bu şekilde konuşamam çünkü bu helal değil diyor, bunun için sabredecek misin, bana bu sözü verecek misin, bana sadık kalacağına diyor, napmalıyım çok arada kaldım, ailem nikaha şu anda karşı, sevgilim günah diyor nikahsız?
Sevgilim nikahsız konuşmak bile günah diyor, iş kurana kadar beklememi istemesinin amacı ne?
Cevapla