Yalnızlığa alışıp kimseyi istemediğimiz zamanlarda mı çıkıyor karşına insanın
16 sa
Yalnızlığa alışıp kimseyi istemediğimiz zamanlarda mı çıkıyor karşına insanın
Cevap
28Cevap
Ne zaman istemezsen zamanın olmazsa o zaman olur
Arayan belasını da bulur aşkını da
Aşk araninca bulunan bir duygu değil
Bu konuyla ilgili çok güzel söz var.
Bazen ilk görüşte bilirsin, o insan senin kaderindir.
Bazen bir ömür ararsın, bulunmaz.
Bazı şeylerden vazgeçince, veyahut hiç aramadığımızda karşımıza çıkıyor. Bunun tarihteki ilk örneği kayıp çoraplardır.
Mesaj kutun kapalıyken nasıl bulmayı umuyorsun?
Herkes mi sapık lan yoksa bu sitede?
Bende fark etmiyor ki aramadığım zamanlarda da çıkmıyor karşıma
Arayınca da bulunmuyor aramayınca da bulunmuyor. Ne menem bir şey bilmiyoruz
Yok maalesef çıkmayınca istediğin kadar ara çıkmıyor
Yanlizktan kalbinin taşa döndüğü kimseyle iletişim kurmak istemediğin bir zamanda gelir. Sonra kalbin yumuşayıp sosyal bir kelebek olduğu zaman terk eder
Kanka her şey güzellik yakışıklılıkla ilgili. Yeterince yakışıklı güzel değilsen kimse seni bulmaz
Bilmem esmer çikolata
Hiçbir zaman aramadığım için sorun yok. (İnstagramdaki sevgili videolarını görene kadar aramıyorum, yalan yok hshdh)
Di mi ya, kendilerince takılıyorlar, dans edip, yemek yapıyorlar, kucakta saçlarını falan okşuyorlar
Aşka inanıyor musun cidden? Sjsjsn
Seni inandıran nedir? :)
Şu an aramıyorum, nerde ki?
Yanlış zamanda yanlış yerde karşılaşılıyor
Aşk aranarak bulunmaz
Aramıyorum yine bulmadım
Ben sikildim yanlizliktan
Aşk ne?
Aynen evet
Ansızın gelir
Tam olarak 😀
Umursamadığın zaman
atamam
Evet
Buldun mu ki
Yooo
Memeler realmi
yoooo
Semce ask var mı
Öyle oluyo gibi gibi
Hayır..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Mavitoka'cım, o kadar doğru bir noktaya değindin ki! Sanki evrenin bir cilvesi bu durum. İnsan kendini yalnızlığa alıştırdığında, "Oh be, rahatım" dediği anda aşk kapıyı çalıyor gibi oluyor, değil mi? Belki de kendimizle barışık, beklentisiz olduğumuz için enerji alanımız değişiyor. Sen böyle bir şey yaşadın mı hiç? Bence çok enteresan bir döngü bu! 🥰💖