Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
16Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 7,2b cevap paylaştı. Kismet bu islerde Sen aslan burcu musun jdjdj
13 Yorumla- 2 gü
Hııı yuk :D Ben aslan burcu ile pek anlaşamıyorum :D Lider ruhluyum ve onlarda hiç bir emek vermeden lider olmak isteyen tipler oluyor genelde eheheh. Emek vermeden lider mi olunurmus ehuehueç Boğa yım ben... Kısmete de çok inanmıyorum açıkçası. İnanırım ama anlamı biz insanların bildiği genel anlamda değildir. Bunu çok insan bilemiyor.
- 2 gü
Ben aslanim benle anlasiyon jdjd
- 2 gü
Hee ahahaha arkadaş olarak herkesle anlaşabiliyorum sanırım ben yaa :D Lakin bunu soylerken hemcinslerimden bahsetmiştim. Arkadaş ortamı, spor, iş vsvs hangi ortam olursa olsun genelde kendini beğenmiş hiç bir şey yapmak istemeyip ama insanların kendisine saygı duyup onları takip etmesini bekleyen bencil kişiler oluyorlar ejheuheuhue
- Aşk İlişkileri konusunda 915 cevap paylaştı.
3 güSadece karizma var. Diğer ikisi olmadığı için galiba ahaha
12 Yorumla- 3 gü
Yazıklar olsun. Sen bana çirkin mi demek istiyorsun klasf
- 3 gü
😅 . d
- Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.
3 güAnladık ya boş yapma bukadar çay koy😅🥳
14 Yorumla- 3 gü
Her zaman efenim ne demek :D Buyurun davşan kanııı
- 3 gü
İyi madem hamaratmılaında cv ye yaz bunuda😅😎
- 3 gü
Ya varya hiç aklıma gelmedi yoksa biliyorsun lkasbfnja
- 3 gü
Shshshsjj
- Aşk İlişkileri konusunda 43b cevap paylaştı.
3 güOlur nasılsa dert ettiğin şeye bak gadası 🤣
11 Yorumla- 3 gü
Garı istirem :D
- Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı.
3 gü- "bir yüz hatları" olmaz 🤦🏻♀️ hem tekil hem çoğul aynı anda kullanılmaz 🤣
- neden seni gidip 70 yaşındaki adamla kıyaslıyorlar? acaba burada da sana bir laf mı sokmak istediler🤔 ben art niyet seziyorum
- başkaları kadınlarla dolaşıyorsa sen de erkeklerle dolaşmayı dene bakalım🤪🤪🤪
- kadınlar sana selam vermiyorsa sen "selamın aleyküm bacılarım" deyip muhabbete girmeyi dene 😬
14 Yorumla- 3 gü
Deniycez deniycez
- 3 gü
hadi bakalım öğrettiğim gibi 😎😬😬
- 2 gü
İkınmak serbest mi abey 😬
- 2 gü
Hee olarr :D
Aşk İlişkileri konusunda 565 cevap paylaştı. Bir sevgilim hiç yakışıklı değildi fakat inanılmaz bir aurası vardı. Hali hareketi bambaşkaydı. Bence erkeklerin ağır olması, sakin mizaçlı olması kontrollü olması çok çekici. Erkekte yakışıklılık aranmaz.
15 Yorumla- 2 gü
Maymundan hallice olması yeter değil mi :D
- 2 gü
Yaaa unlu bir rus atasozudur :D Erkek dediğin çok yakısıklı güzel olmaz karakteri güzel olsun maymundan bi tık yakısıklı olsun yeter diye eheheh
- 2 gü
Ehehehe (çiçek)
- Aşk İlişkileri konusunda 590 cevap paylaştı.
3 güİşte aga bende onu diyorum tastamam adamsın önünden kara kedi falan geçti herhalde. Bu yaştan sonra napsak kurşun mu döktürelim hoca bizle eğlenir valla😅
Clooney çöktü artık ya önümüzü açması lazım😅11 Yorumla- 3 gü
Hafhabhfa katılıyorum
Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı. "lahnet olsun içimdeki insan sevgisine" der gibi bakıyorsun dost ahdhajbd ondan olabilir mi?
Tabiki olamaz... Senin uluslar arası çalışman lazım belliki burada kıymetin bilinmiyor ehhe13 Yorumla- 3 gü
Sorma kanka yaa neden boyle oldu ahahha
1 güAlınma ama eğer bu fotoğraf seninse Kusura bakma kardeşim ama hanzolara benziyorsun Çok da yakışıklı değilsin yani kendini yakışıklı görüyorsun bence şu egonu fişten çek Olur mu canım bu sakallar ne ya tamam sakallı erkek İyidir hoştur ama aşırı olmuş biraz Bir de Yüz ifaden çok sinirli Bu yüzden Belki sevgilin olmuyordur Bu yüzden belki yalnızsın Kim bilir
11 Yorumla- 1 gü
Beni beğenen boyle beğensin. Saç traşı kötü diye sevilmeyeceksem o kadından bana hayr gelmez zaten. Yarın obur gun saç kıran çıkarsam terk eder.
- Aşk İlişkileri konusunda 544 cevap paylaştı.
3 güçünkü bu yeteneğini erkeklerin ilgisini çekmek için kullanıyorsun jsjsjjs
311 Yorumla- 3 gü
Sırrımızı açık etmesene davık tantuni
- 3 gü
tağam
- 3 gü
Yukarıya bak bi bak shshshs
- 3 gü
Şİmdi sağa bak sonra sola bak aşşaaa bak avanak habfhasjk
- 3 gü
Fakir it seni bataktan kurtardım böyle mi olacaktı karşılığı aşjdas
- 3 gü
Pzemenklerin elinden mi aldın oğlum hayırdır. D
- 3 gü
Kafama gurşunu yiyim de geldim biz tokuz evelallah asşdaj
- 3 gü
Sjjdjdhdhdhd
- 3 gü
@HeartofFire Aynısı dimi :D
- 3 gü
skşdhlaskdşlakdlkjsaşljksad
- Aşk İlişkileri konusunda 533 cevap paylaştı.
s 3 gühttps://www.youtube.com/embed/I8QqYa3Vv9ASeni arıyor
14 Yorumla- 3 gü
Açılmıyor ehueheu
- 3 gü
Ufff ya çok iyiydi tekrar atacağım
- 2 gü
Ahahaha çok iyi :D:D Bacısını sjakfbsahjf
- Aşk İlişkileri konusunda 327 cevap paylaştı.
3 güŞu site napti bu güzelim çocuğu. Sen böyle değildin narsist mi oldun. Sevgili köpeen olsun senin 🤪🤪
13 Yorumla- 2 gü
Hahahah teşekkürler ben sitenin en narsist megolamanyak egolu şizofreniyim bunu bilmiyormuydunuz :D
- 2 gü
Sus değilsin öyle olsan bunu inkar ederdin
- 2 gü
Ehuheuhue (çiçek)
Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı. Çok yakışıklı, ultra seksi, muazzam yüz hatlarına sahip olduğun için, kızlar reddedilme korkusu ile yaklaşamıyor olmalı:d
13 Yorumla- 3 gü
Dimiii bende oturup düşününce bu sonuca varıyorum. Yoksa benim gibi birisini kim kaçırmak ister ki aklım almıyor hhafhjabh
- 3 gü
Ahahahah (çiçek)
Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Bu dünda belli kurallar vardır mesela... Şeytan tüyün var mı? her zaman armudun iyisini ayılar yer...
18 Yorumla- 3 gü
Şeytan tüyü ne demek hocam asjkfasb
- 3 gü
Kadınlar şeytan olabilirler mi hocam sizce. D
- 3 gü
Hee sırtımda tüylerim de var kesin kanatlarımı kesmişler benim
- 3 gü
O yüzden saçları uzun işte hocam izlerini saklıyorlar asjkfbajk
- Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
2 güBu puslu bakış karşısında bayılmayan kız yoktur da ondan
29 Yorumla- 2 gü
Değil mi yaaaa. Bende aynısını düşünüyorum açıkçası :D
- 2 gü
Bu da senin lanetin🥲
- 2 gü
Ahh ahhh
- 2 gü
Yalnız bu bakış tam stickerlık😅😅
- 2 gü
Yaaa ahahaha aramızda kalsın orada kz arkadaşım kafama tırnaklarını geçiriyor biz selfie çekerken, bende makarasına mimik yapıyorum tamamiyle troll yani bir de kızın suratı gorsen ağlardın hahfahjsfbjh
- 2 gü
Bayağı bi aramızda kaldı şu an skakskssllss
- 2 gü
Yaaa kim merak edecekte yazdıklarımızı okuyacak. D Bi tavık tantuni belki o kadar. D
- 2 gü
İşte sırf gizlilik ihlali olmasın diye geç yazıyom😅
- 2 gü
Ehueheuhe
- Aşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı.
2 güKendini öyle bi beğenip övmüşsün ki cesaret edip gelemiyor çogu biz buna yetemeyiz diye
14 Yorumla- 1 gü
Ne ocmesi eksik bile yazdım hsjkfa
- 1 gü
Değer bilen gelsin kalbin çok güzel 🙏🤗
- 1 gü
Hhehehe teşekkürle (çiçek)
- 1 gü
Rica ederim 🧚♀️
- Aşk İlişkileri konusunda 3,6b cevap paylaştı.
2 güSenin gibi birini herkes hak edemez zaten hocam 😅
16 Yorumla- 2 gü
Anlamıyorla işte pericik. Herkes senin gibi duru görüşe sahip değil maalesef hasfasbhj (çiçek)
- 2 gü
Hahha Ama onlar anladıklarında artık çok geç olacak.
- 2 gü
Ama hocam ben bazen üzülüyorumda. Yok yok kendi durumuma değil bensiz kalan kadınlar için... Hayat bensiz zor olmalı sajkfbasjhf Ben ne bilim hiç bensiz kalmadım ki :D
- 2 gü
Ben de hocam onlara üzülüyorum 😂hayat sensiz tadı yok ki nasıl yaşarıyorlar
- 2 gü
Ah bi anlasam aslkfbasjkf
- 2 gü
😅😅
Gizli Üye(30-35)3 güYani evet yakışıklısın ama söz ve davranışlarını narsist gibi algılıyor olabilirler o yüzden uzak duruyor olabilir kadınlar. Baglnma stilin kaçından da olabilir kendini değersizde hissettiğin için böyle oluyor olabilir falan bence derine bakmak lazım.
11 Yorumla- 2 gü
Teşekkürler (çiçek)
- Aşk İlişkileri konusunda 9,3b cevap paylaştı.
3 güE var ya manitan tetnoviç i aldatıyo musun sen sjdjddj
15 Yorumla- 3 gü
O yedekelrin de yedeğinin yedeği. Canım isteyince 5 dakika eve uğruyorum o kdar saljdfbasjk
- 3 gü
He kullanıp geçiyorum diyosun shshshs
- 3 gü
E yaniii :D Urfalı bi kere ne işim olur. D
- 3 gü
Urfa sana küsmüş haberin yok sjdhddhs
- 3 gü
Hakkatten haberim yoktu bilseydim lokma döktürürdüm ahaffshj
- Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı.
3 güucuz etin alicisi cok olur sen pahali bi bonfilesin o yüzden eheh🤪
11 Yorumla- 3 gü
Bonfile olmak istemiyom o zaman. D Yağlı kısımdan çekilmiş ucuz kıyma olmak istiyom :D
Aşk İlişkileri konusunda 744 cevap paylaştı. Herkesten tiksiniyorum bakışı attığın için olabilir sanırım jfjf
13 Yorumla- 3 gü
- 3 gü
Haydaaaa :D
Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı. Kadınlara tiksiniyor gibi bakıyor olabılır mısın?
16 Yorumla- 3 gü
https://www.youtube.com/shorts/aJm10wguHBE
Olabilir mümkünlü :D - 3 gü
Neden ya çokta karakterliyimdir halbukisi. D
- 3 gü
Yapma yapma :D:D zira su son yazdığın yorumu10 kere okuyup anlamayacak insan sayısı sitenin %50 sinden fazla ahaha
Aşk İlişkileri konusunda 718 cevap paylaştı. Ben de angelina jöle gibi kadınım ama insanlar kör kör
15 Yorumla- 3 gü
İşteee, angelina ıslak kek olsaydın her şey farklı olabilirdi...
- 3 gü
Hak ediyor bu erko milleti can :D
- 3 gü
Muamma :D
3 güAbi sakalları düzenle bir de badem yağı ile yağla, ondan olmuyor😁
13 Yorumla- 3 gü
Deme yaw :D Ben seksi buluyordum onları demek ki daha çok çalısmam, bir kaç fırın ekmek yemem lazımmıs sağolasın :D
- 3 gü
Aman abi ekmek yeme ekmek kilo yapıyor, ekmeksiz daha güzel hayat😁
- 3 gü
Hnahsfbha tüketmem bu arada :) ayda yarım ekmek falan anca.
- Aşk İlişkileri konusunda 7b cevap paylaştı.
3 güVay arkadas gercekten ne dertler var layn
Bende kendimde dert var sanıyorum😂11 Yorumla- 2 gü
Hiç yanii
1 güKadınlar tipe 3. Aşamada bakıyor tatlı güvenilir komik çekici oturaklı tercih edilen biri olman ya da öyle davranman lazım. Babalıkcanlık ve güvenilirlik te önemli.
11 Yorumla- 1 gü
Oyle kızlar nerde yaaa. Benim bildiğim kızlar once hoşlanır sonra bunun parası yok diye gider. D
Aşk İlişkileri konusunda 13,1b cevap paylaştı. Kaderimiz aynı be abe 🚬😂
22 Yorumla- 3 gü
Agaa beee yak yak yak yak. D
Kadınlardan yeterince yorum gelmiş bişi dememe gerek yok KS nin karizma babası saykocennettir herkes biliyor 🥸
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 17b cevap paylaştı.
1 güEvet esmer güzeli resmen
11 Yorumla- 1 gü
(çiçekler, bocekler, teşekkürler)
- Aşk İlişkileri konusunda 670 cevap paylaştı.
2 güKendi kendini skecen dostum, sakin ol
11 Yorumla- 1 gü
Yetişse düşünürdüm.
2 güBoş ego adamı rezil edermiş
11 Yorumla- 2 gü
Eveet etraf egolu narsist dolu ben ponçiğim.
- Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı.
3 güÇikin biri olur genelde öyle oluyor
11 Yorumla- 3 gü
Şu tipe şu endama çirkin bir kız yakısırmı ahmeet
Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı. Her şey güzellikle yakışıklılıkla bitmiyor
11 Yorumla- 3 gü
Ama karakterim de pürüzsüz mük neden boyle anlamıyorum.
- Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.
3 güSelam mfmmgmg
15 Yorumla- 3 gü
oooo selam nasılsınız hanfendi :D
- 3 gü
Daha iyi günlerim oldu 😄
- 3 gü
Anlıyorum. Bensiz geçen her gün kadınlar için zulmdur hiç yaşamadım ama iyi empati yaparım sajkfbasjk
- 3 gü
Öf kes kfkgkg
- 3 gü
Başa sarıyım mi makas falan hahfhaj
Hocam deccale benziyorsun Allah affetsin
13 Yorumla- 3 gü
Maşallah süphannallahh. Hee eşimdi baktım deccal kötüymüş çirkinde püh sana :D
- 3 gü
Eyw bremin ayakkabından su içilir. D
3 güZevk meselesi
11 Yorumla- 3 gü
Kadınların çoğu zevksiz diye ben niye çekiyorum cezasını yaa :(
3 güKendine aşıksın ondan bulamıyosun😂
15 Yorumla- 3 gü
Canım ben muahh bana :D
- 3 gü
😂😂😂
Sana en iyi hediye 🪞 alınır değil mi?
- 3 gü
Ayna görünce araba farı görmüş davşan gibi oluyorum. Gözlerimi kendimden alamıyor oyle kala kalıyorum Fatma hanım. D
- 3 gü
"Kendini beğenmiş" cümlesinin vücut bulmuş hali...
Allah seni emi😂😂😂 - 3 gü
Hııı çok mütevaziyimdir bi keree. D
Gözlerin çok şirin çıkmış 😝
11 Yorumla- 3 gü
Değil miiii bak aslında yeterince ararsam beğenecek birilerini bulabiliyormusum hsahjfabh
3 güAyrıldın mı kanka
16 Yorumla- 3 gü
Hangi birisinden kanka hafbkaf
- 3 gü
Sana yürüyim bi ara şu bütler bitince ben skkssjsjsjsjqsj
- 3 gü
Olur olur koş bi ara. D
- 3 gü
Peki sevgilimmm öpücük galp galp sjjsjssjsj
- 3 gü
Sus gız anlayacaklar hahahah (çiçek, kalp)
- 3 gü
Tamam tamam🤭🙈
Aşk İlişkileri konusunda 341 cevap paylaştı. Ben düştüm şahsen çok seksyy sin aman yarabbbim
11 Yorumla- 3 gü
Yiaaaa şapşall lyiiaaa. D
- Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.
3 güYakından bakınca daha çok 😃🤭
11 Yorumla- 3 gü
Daha çok neeeee. D
3 güEgon yüzünden yaklasmıyodur kimse
12 Yorumla- 3 gü
Çok mutevazi ve seksi bir beyefendiyim bi kere hıh
Gizli Üye(30-35)2 güAhhahhahhhj bu nasıl bir megalomanlık.
11 Yorumla- 2 gü
Aynı zamanda narsist ve egoluyum ama olsun herkesin vardır bazı kötü yanları benimkiler kötü bile sayılmaz demiii
Gizli Üye(25-29)3 güVardır bir sebebi
15 Yorumla- 3 gü
Acaba biraz paçoz mu takılsam belkim insanlar çok ulaşılmaz olduğumu falan düşünüyorlardır. Bir kadın gzüyle aydınlatırmısın beni=?
Cevap sahibi3 güFazla uçmasan mı kimse ulaşılmaz değil tanımıyorum seni yorum yapamam
- 3 gü
Yuk yaw ben realistim :D
Cevap sahibi3 güBol şans real azıcık daha deşmek isterdim canım istemiyor
- 3 gü
Allah razı olsun (çiçek)
1 güAbi kesinlikle haklısın 🙃
11 Yorumla- 1 gü
Ne kadannn da erkekten anlayan bir kadın. D
Seçilen değil seçen olduğun içindir.
11 Yorumla- 1 gü
Öylemiymişim yaaa
2 güŞans olması gerekmez mi biraz da
11 Yorumla- 1 gü
Şansa çok inanmıyorum açıkçası. şans kısmet dediğin senin çabaların sonucu oluşan şeylerdir bana gore
2 güzor bir insana benziyorsun
19 Yorumla- 2 gü
Kişisine göre değişen bir durum bu :)
- 2 gü
sanmiyorum
- 2 gü
Neden? Bu kanıya nereden vardığını merak ettim
- 2 gü
Yeterince acik bir insansin bunu görmek zor degil
- 2 gü
Sevdiğime kolay, onun dışındakilere zorumdur eğer kastın buysa :)
- 2 gü
Senin birini sevmende zordur o yüzden mantikli dedigin :)
- 2 gü
Doğru :) İnce eleyip sık dokurum :) Tanıdıkmsıın yoksa his mi doğru soyle.
- 2 gü
Zorsun iste. Senin hissin neyi söylüyorsa o olsun
- 2 gü
Tanıdıksın.
2 güGüldürdün beni ya😂😂
112 Yorumla- 2 gü
Hee doğru bir de esprituel zekamın yüksek olduğunu yazmayı unutmusum :D
- 2 gü
Ozguvenin ne kadar iyi hayran kaldim okuyunca ahhahaha😂
- 2 gü
Hayran mı? Ben eksik yazdıklarım için kafamı taşlara vuruyordum halbu ki safjaskf
- 2 gü
Ahahshhss iyisin iyi ahaha
- 2 gü
Teşekkürler (çiçek)
- 2 gü
Soruna bakıp gülüyorum ahahaa
- 2 gü
Gözlerimin içine doğru dikkatlice bakarsan daha çok güldüreceğine eminim. Odaklan ama. D
- 2 gü
Ahahhahah alemsin cok ihtiyacım var gülmeye şu an basim agriyor fena
- 2 gü
https://www.youtube.com/watch?v=qpG_o40YA8E
Başın ağrırsa salla, yerinden kalkta fırlaa, iyileşmek istiyorsan bu numarada beniii tıkla. D Nedense bu gereksiz saçma şarkı geldi aklıma hafhjabfa. Gülmeye hepimizin ihtiyacı var. Allah dert derman vermesin başka amin. - 2 gü
Ahahahha bu şarkıyı severim nasil bildin 🤣🤣
- 2 gü
Hashfbash kuş taşa denk geldi diyelim.
- 2 gü
İsmail yk candır ajsjsj
Hahahaha aynı zamanda hayalperest bi zavallı
111 Yorumla- 2 gü
Kıskanç karı
- 2 gü
O kadar mı yakısıklıyım kanks.
- 2 gü
Açıklamayı okuyup utanırmısın sanmam. Çünkü grizekalı her ortamda canım sen gibi.
- 2 gü
Ben çapımı biliyorum da sen ne kadar ml olduğunun farkında değilsin maalesef.
- 2 gü
Bu arada kıçını yırtsan ilgilenmem senle merak etme. Senin olmayı hayal ettiğin düzeyde kızlarla takılıyorum canım ben sen bağcılar kekolarıyla şansını denemeye devam edebilirsin. Lakin bunların hepsi önemsiz soruyu ciddiye alabilecek ironi tii makara olduğunu anlayamayacak kadar kafasız olman senin sorunun değil ailenin sorunu eğitememişler.
- 2 gü
Noldu ya özür dilemiyecekmisin? Hakaret edip itt gibi havlayıp haksızlığın ortaya çıkınca üste mi çıkacaksın? E ne bekliyordum ki bağcılar kaşarı eğitimsiz bir Türk kızından.
O saça sakala bi el atmak lazım
11 Yorumla- 2 gü
Yaa daha da uzadılar. D
Aşk İlişkileri konusunda 10,6b cevap paylaştı. Bende şaşırdım şu an
11 Yorumla- 3 gü
İşte bir de beni düşün :(
3 güKendinle evlen o zaman
19 Yorumla- 3 gü
Biyolojik olarak mümkün olsa oyle yapacam da iştee
- 3 gü
Sende iş yok bence azıcık flörtöz ol hdjd
- 3 gü
Hiç flörtöz değilsin bence çok düzsün jdjd
- 3 gü
Eheheheh denerim :D
- 3 gü
Ot gibisin hahshs
- 3 gü
Sepet geldim sepet gidecem bu hayattan :D Alalh da benim belamı falan versin ne diyim. D
- 3 gü
Öyle şeyler deme işte hhkhg
- 3 gü
Ehehe (çiçek)
Aşk İlişkileri konusunda 339 cevap paylaştı. Bi de boydan at
16 Yorumla- 3 gü
Galeriye baktım da cidden son 7-8 aydır hiç boydan foto çekinmemişim al totoma bakarsın
https://hizliresim.com/upload-success - 3 gü
Onu da becerememişim al doğru link sajkfbhjas
https://hizliresim.com/9pk65um - 3 gü
Değil mi dğeil mi :D Karl urban da olabilir.
- 3 gü
Eheheheh (çiçek)
Gizli Üye(25-29)3 güZor beee milletin gözü yükseklerde
112 Yorumla- 3 gü
Sorma yaw.. Bulmuşlar benim gibisini de daha iyisini arıyorlar ah su kadınlar.
Cevap sahibi3 güİzzet altınmeşe gibi adamsın bulman lazımdı şimdiye kadar
- 3 gü
Yazıklar olsun ben hakaret ediyormuyum kjasfbajk
Cevap sahibi3 güBu bi ince iltifat bebeğim yaa
- 3 gü
Afedersin cahilliğime ver :D Yüzündeki ben yüzünden değil mi? Bir efsaneye gore yurt dısından yasaklı maddeleri o benin altında saklayarak yurda sokuyormus asjkfbaskj
Cevap sahibi3 güburada ince bi gönderme var😏
- 3 gü
Heheuhue bağlantıyı kuramadım napıyım kiii. İzzet bremin ile iltifat arasında ki bağlantıyı kuramadım :(
Cevap sahibi3 güSen herhalde o sektörde bulundun
- 3 gü
Yok beee oyle olsa fakirlikten ölmezdik :D Ama pek çok legal ve illegal alanada bilgim var :D Çok ortam gördüm bilirim çoğu şeyleri :)
Cevap sahibi3 güÜnlülerle ilgili çok çey biliyorsun yani
- 3 gü
Bilirim meyhane işlettim 3 sene ismi şanı olan sanatçılarla çalıstım
Cevap sahibi3 güVay be meyhaneci çal bu gece
Gizli Üye(25-29)3 güSubanallah ibretlik paylaşım + rep karsim
11 Yorumla- 3 gü
Allah razı olsun :D Maşallah banaa
Olay tip değil ki
14 Yorumla- 1 gü
Olsun yine de mükemmel değilmiyim sjafbka
- 1 gü
Teşekkür ediyorum (çiçek) hhasfhahjf
3 güHaklısın
11 Yorumla- 2 gü
Teşekkürler
Olur
11 Yorumla- 3 gü
Ne zzaman ne zamann. D:D
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, böyle hissetmen çok doğal! 🥺 İnsan kendini beğeniyorsa ve talip bulamıyorsa bu durum insanı üzebilir tabii. Ama aşk dediğimiz şey sadece dış görünüşle ilgili değil ki! ✨ Karakter, enerji, sohbet, ilgi alanları... Bunların hepsi çok önemli bir bütün oluşturuyor. Belki de doğru kişilerle henüz yolların kesişmedi, ne dersin? 🤔 İlişkilerde en çok neye önem verirsin peki?