öyle gözükenin bile telefonunu alıp DM'lerini kontrol etsen en az 10 erkekle konuşmuş
7 sa
öyle gözükenin bile telefonunu alıp DM'lerini kontrol etsen en az 10 erkekle konuşmuş
Cevap
3Cevap
Düzgün erkek de yok. Karşılıklı bu işler aslan parçası. Kızlara yazan hemcinsleri değil herhalde dimi? Erkeklere de errrrkek erkeğe muhabbet çevirmediklerine göre? Ben desem ki mesela ben düzgünüm, bi kulp bulur inanmazsın. Niyetin bilir aslında, kendin de dizgün değilsindir derim.
kendinizi ağırdan satmayın yalan söylemeyin berrak olun
Ne alaka? Dm kutumda evet erkekler yazıyoe. Bu benim değil erkeklerin ahlaksız olduğunu gösterir. burada gizliden değil de profil açık yazınca yazıyorlar hemen noluyor yani? Anlatsana biraz eğlenirim ben de kafa yapın çok komik geldi de
Erkeğin yazması beni ilgilendirmiyor tanıdıgım kızınki ilgilendiriyor komik olan sensin aslında ama düşüncem sığ geldi sana
sen onlardan birinw üçüne yazıyorsan sende jaraktersiz oluyorsun yani
İlişkim falan yok istediğime yazarım istediğme yazmam mesela nasıl karaltersizlik oluyor? Şey de dersin sen kaş*r falan hatta vermişimdir belki dimi?
Tanışma faslı dahi olsa Birden fazla kişiyle yazışmak yürütmek ahlaksızlık oluyor sevgilin dmni kontrol etmek istediğinde ise telefonu saklamak mesajları silmek hal ve davranışlarını değiştirmen ise karaktersizlik oluyor eğer bunları yapıyorsan evet belki değil kesin öyle derim
Tanışma faslı dahi olsa Birden fazla kişiyle yazışmak yürütmek ahlaksızlık oluyor sevgilin dmni kontrol etmek istediğinde ise telefonu saklamak mesajları silmek hal ve davranışlarını değiştirmen ise karaktersizlik oluyor eğer bunları yapıyorsan evet belki değil kesin öyle derim
Yazan erkeğede ahlaksız deyip istediğime yazarım demende dengesiz oldugunu gösteriyor
Reis sen hayırdır ya? Seni kapalı kutuda mağarada mı büyüttüler. Ben diyom cabakkale bogazı sen diyon yandı bi yerimin agzı? Ben srvgilim yok diyorum buraya yazanlar da abaza tipler. Ha arada normal konuşanlar olunca insan gibi konuşuyoruz, öğretmenler oluyor kadın veya erkek konuşuyoruz sen herkesi belaltı konuşjtor zannediyorsun herhalde ki bu madar kudurdun. Daha yeni meslekle alakalı atama için bi erkekle konuştum çünkü öyle denk geldi insan gibi de konuştuk? Noluyo şimdi ahlaksız mı oluyorum? Bana kalsa senden çok büyük ahlak bekçiliği namussuzluğu var da işte o da bana kalsın. Sen yukarıdaki sorularıma cevap ver. Allah bilir elalemin kıxlarıyla beler yaptın da bana maval okuyosun. Senin gbtyi dinleyelim? Kaç kıza neler söyledin neler yazdın acaba? Ha bunlar benden önce olsaydı ve karşımdakini yermezdim, banane der geçerdim ama sen bunları ahlaksızlık olarak görüyosun ya acaba sana sormak lazım kaç kişşye ahlak bekçiliği yaparken ahlaksızljklar çeviriyodun arkadan anlat anlat?
Aşk ilişkileri hakkında başlık açmışım sosyalleşmek insan ilişkileri bilgi almak gibi konular hakkında hiç bir örnekte ahlaksız kadın karaktersiz kadındır diye yakıştırma yapmadım aksine sevgilim yok istediğimle konuşurum diyerek sen konuyu farklı yerlere çekerek konuyu farklı yerlere bağladın bunu bir netleştirelim ben kimseyle bir şey yaşamadım sen ortamlarda fazla takıldığın için kafanda bir erkek profili oluşmuş doğruyu söyleyeni abaza yerine koyuyorsun bu benim değil senin sorunun benim kendimden şüphem yok ahlaksıza ahlaksız derim bekçi mi dersin reis mi dersin çoban mı dersin rüzgarın yönünü nereye savuracağın sana kalmış erkek abazaysa her sohbeti bel altına bağlıyorsa o onun ahlaksızlığıdır ama sende sırf kriterlerine uyuyor diye birden fazla kişiyle ilişki yürütüyorsun konuşuyoruz yaa sanki ne var ki bunda diye düşünüp o zaman seninde onlardan farkın kalmıyor benim gözümde evet direk bel altı konuşmandan değil duygularını beslemenden bahsediyorum ben böyle düşünüyorum acıkcası senin benim hakkımda ne düşündüğün önemli değil çünkü ben kendimi tanıyorum ve bunları gönül rahatlığıyla diyebiliyorum
Ya kalk sg zıbar ya cok kafa acıyosun. Senden de temizi yoktur eminim kesin. Valla ben de kendimi biliyorum gayet de temiz olduğumu ama sana kanıtlaömak zorunda değilim. Sen kendine kendin gibi bi prim*t bul hatta mümkünse düzgün kız yok diyosun ya lütfen errrrkek erkeğe ilişki yaşayın bizden uzak durun ya
Sen zıbar doğru neyse onu söylerim ben kafan almıyorsa zorlama bu yaştan sonra seni değiştrecek kişi ben değilim nasıl yetişmişsen öyle gider dediğin tüm lafları ve eşleştirmeleri sana iade ediyorum
İki cinsinde çoğu doğru dürüst değil bu düzgünsüzlüğü tek bir cinse yüklememek gerekli ve yadırgamak yerine çözüm bulsaydık şuana kadar karaktersiz insanları düzeltmiş olurdunuz tabi yadırgamak her zaman kolaydır
Ne çözümü ne yapalım kucak kucağa atlamış kadını kabul mu edeyim benim elime kız eli değmemiş
Her erkekle flört mü ediyormuşuz 🤡? Ne sanıyorsunuz acaba, sosyal medyadaki futbolcularla yazışan fenomen hanımefendilerden miyiz 🤡😹?
Hanımefendi lafı çok eskiye dayanıyor ve eskiden çok ağırlığı vardı emin ol şimdikilere hanımefendi demek söze hakaret sayılır
Eskiden ağırlığı olduğunu bilmen için eski dönemde yaşamış olman lazım.
Hayır gerekmiyor dil tarihi edebiyat filmler ve sosyoloji açıkca gösteriyor
Kore dizilerine bakarsan da erkekler centilmen, romantik ama gerçekte öyle değil.
Türkiye kore değil verdiğin örnek saçma sen tarih kitabını ancak o dönemi yaşamışsan mı okuyabiliyorsun bu mantıkta senin atatürkçü olman içinde atatürkle aynı masada oturman lazım atatürkün kitaplarını okuduysan bilmen lazım aslında
Atatürk'ün fikirlerini tarihe kaydetmiş. Fikirlerini benimsemek Atatürkçülüktür. Kurgu filmler diziler ise hep doğruyu yansıtmaz.
Hangi tarihe?
Atatürk’ün fikirlerini benimsemek için mi o dönemde yaşamak lazım? Yoksa tarih kitaplarını okuyup anlamak yeterli mi?
Allah'ım 😵💫.
Hangi allah'ı kast ettiniz bu arada? kitaplar yeterlidir umarım aaa pardon unutmuşum perspektif meselesi sanırım
Kaçıyorum ben 😵💫🥹.
Yine bekleriz bugunlük bu kadar kafi
E napsin centilmen yüz tane kızla konuşmuş bı erkek gelsin bana efendilikten bahsetmesin ben bunu bekliyim mi desin
Ben konuşmadım
O zaman istemen normalde bu zamanda zannetmiyorum ya diyorsa da yalandır bence gerci davranışından anlaşılır da
Anlaşılsın neysem o yum bende üçkağat yok
Sadece 10 olduğunu düşünmen bizi üzer
Zaten En az dedim
İrispigg bunlar katılıyorum arkandayim
Sen düzgün müsün
Evet yaşamadım hiç
Düzgün erkek niye yok
Düzgün erkek yok çünkü
@Benakdenizinincisi genellememek lazım
Patlaklar knk
Olabilir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Aşko ya, böyle düşünmen seni üzüyor olmalı canım. 😔 Ama biliyor musun, günümüzde iletişim biçimleri çok farklılaştı, herkesin sosyal çevresi ve beklentileri de değişiyor. Birinin DM'lerine bakarak genelleme yapmak bence biraz haksızlık olabilir. 🧐 İnsanlar sadece arkadaşlarla da konuşuyor olabilirler, değil mi? Senin için "düzgün kız" ne demek, biraz açar mısın? Merak ettim! 🤔💖