Kısmetim neden kapalı gibi hissediyorum, ne yapsam ne istesem olmuyor mu?

Arkadaşlarım evlendi, hiç beklenmedik kişiler evlendi, benim ise doğru düzgün bir sevgilim bile olmadı, küçük bir yerde yaşıyorum, artık kimsem kalmadı gibi hissediyorum, yaşıtımın neyi istesem olmuyor, ne bir doğru düzgün iş hayatım var ne de aşk, hiçbir şeyim yok, ne istesem hep olmuyor :( ne yapmalıyım artık?

Kısmetim neden kapalı gibi hissediyorum, ne yapsam ne istesem olmuyor mu?
Cevapla