Ne yapayım sizce çıldırmak uzereyim?

Sevgilimle tatile gidecektik, tatil dediğim de yani birkaç günlüğüne bir apartta kalacaktık, öyle masraf gerektiren şeyler değil. Her neyse, üç aydır çalışmıyor, ben çalışıyorum. Daha önce geleyim mi dediğimde yok demişti, şu an müsait değilim ben de anlayışla karşılamıştım. Ama birkaç gündür diyorum ki gidelim ben de var nasılsa, sonra içine sinmezse çalışınca halledersin dedim. O da başta istemedi, tartıştık. Daha sonra dün dedi ki gidelim istiyorsan, tamam dedim, rezervasyon yaptırdım, her şeyi ayarladım. Bugün öğlen bana diyor ki yarın çalışacağım, birden bire kan beynime sıçradı, bağırmaya başladım, ne oluyor, her şeyi ayarladık, şaka mı yapıyorsun, dalga mı geçiyorsun diye. O da gayet normal bir şekilde sakin ol, sana bağırma, şöyle böyle yapma demeye başladı ama ben sakin kalamıyorum, bağırıyorum telefonda. O da anlayışsızsın şöyle böyle dedi, uçarak mı geleyim vs. Ben de bu konuyu konuşmuştuk zaten dün gece, sen tamam dedin ya ben de ayarladım her şeyi, zaten haberim var dedim. Eveleyip geveledi, ne yapmam lazım çıldıracağım, ben o kadar işimin gücümün arasında iznimi ayarlayıp plan yapıyorum, her şeyi ayarlıyorum, beni bu duruma getirdi.

Ne yapayım sizce çıldırmak uzereyim?
Cevapla