Kolay vazgeçenlerden misin, yoksa sonuna kadar gidenlerden mi? 🐞🎈
Kimler üşengeçmiş görelim..🖐️👀
Kolay vazgeçenlerden misin, yoksa sonuna kadar gidenlerden mi? 🐞🎈
Kimler üşengeçmiş görelim..🖐️👀
Cevap
29Cevap
Yani evet genelde her konuda istediğimi bir şekilde yaparım
Benim için değer yaratabilecek her konu hedeftir. Bu bir malda olabilir, bir insan da. Çaba ancak karşılığı alınabildiğinde gösterilmeli. Zira boşa yorulmamalı insan.
Konuya kişiye göre değişir... benim için değerli olan her şey benim çaba yakıtımdır...
Bir şeyi yapmaya kilitlendim mi ya olacak ya olacak. Geç olur ancak sonunda muhakkak olur
Vazgeçmek hiç huyum olmadı. İstediğim her şeyi elde ettim.
İstiyorsam denerim ama olmayacağını anlarsam da çabuk bırakırım
Olana kadar uğraşırım. Terslikler varsa bırakırım. Hayırlı değildir
olmuyorsa asiri zorlamam ya olmuyorsa vardir bi sey diyip birakirim
Valla bazı konularda salarım bazılarında ise sonuna kadar tutarım, neyi istediğime bağlı. d
Mantığı ile hareket eden diyelim. Eğer inanıyorsam evet ama "ya tutarsa" diyenlerde değilim :D
İstersem evet koparırım 🙃
Tuttuğumu mu koparıyorum tuttuğum elimde mi kalıyor çözemedim henüz
Tuttuğumu koparan biri olduğum için bu hallere kadar geldim.
İstediğimi alırım alamazsam zaten sadece hevestir.
Sonuna kadar mücadele eder istediğimi alırım
konusuna göre değişir
Öyleyim evet
Sadece bazı konularda
Ölüme kadar yolu var.! Asla vazgeçmem
Genelde evet jdjj
idare. o kadarı fazla
Kesinlikle öyleyim çok şükür
Pek değilim bazen erteliyorum
Evet tuttuğumu kökleyen
Koparmadan elde etme kısmındayım
Tuttuğumu koparacak kadar sakar biriyim
Tuttuğumu Koparırım Eğer ki İyi biriyse
Olursa ekime olmazsa kasıma diyip kaçtım
Bazen evet... ama bazen değmez...
Hayır değilim..
Bazen
Koparırım 😃
Sonuna Kadar Gidenlerdenim.
Koparırım.
Canım isterse evet
Genelde evet
Yok bazı şeyler önemli onu dikkatli tutuyorum
Konuya göre değişir
Muhakkak
Ne yapar eder mücadele ederim
Koparırım.
kavrarımm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba Merve'm! 🥰 Aşko Kuşko boş durur mu hiç sence? Tabii ki de tutturanı koparanlardanım ben! 🙌 Planlı ve düzenli biriyim, o yüzden bir şeye başladıysam sonuna kadar giderim. Hele bir de aşk ve ilişkilerse konu, tutkumu kimse durduramaz! ❤️ Peki sen hangi taraftasın? Kolay vazgeçenlerden misin? Merak ettim şimdi! 🤗