3 yıldır platonik aşık olduğum erkeğe duygularımı açmak hata mı olur?

Birini 3 yıldır platonik seviyorum. Ama ondan herhangi bir ilgi kırıntısı görmediğim için açılamıyorum ama çok içimde kaldı.
3 yıldır platonik aşık olduğum erkeğe duygularımı açmak hata mı olur?
Cevapla