Birini 3 yıldır platonik seviyorum. Ama ondan herhangi bir ilgi kırıntısı görmediğim için açılamıyorum ama çok içimde kaldı.
4 gü
Cevap
7Cevap
Denemekten zarar gelmez vaktiniz daha fazka kaybetme eger reddederse bile daha fazla yıl boşa gitmez kabul ederse de aynı sekilde keske yapmasaydım dememek için açılmalısın
Eğer kabul etmezse kahrolurum canım gibi bağlandım ona adam onu sevdiğimi anladı benden kaçıyor
Seni cok iyi anlıyorum bende birine 2.5 yıl platonik kalmıştım ama bazen olmaması gerekir ve olmaz belki önüne daha iyi fırsatlar çıkar sana unut diyemem çünkü unutulacak bir şey degil ama eger kabul etmezse kabullenip önüne bak yeni kişilerle şansını dene eminim evrenin sana güzel sürprizleri vardır
Bende yaşadım platonik durumunu söylemek en iyisi açıl gitsin muhbabetiniz var mı hiç
Aynı köyde yaşıyoruz çocuk dayimin en yakin arkadasi ama hiç muhabbetimiz yok çocukla. Instagramdan takiplesiyoruz ama storylerime hiç bakmıyor çünkü ondan hoslandigimi anladı ondan bakmıyor sanırım. Beni görünce de kalkip gidiyor ama eskiden de ondan hoslandigimi fark ettiği zamanlarda bakışlarını yakaliyordum hatta kaç kez beni balkondan görünce aşağı inip evlerinin önünden geçene kadar bekledi sonra geri eve gitti. Ama sonradan ne oldu bilmiyorum adam artık beni görünce canavar görmüş gibi oluyor
O story vs atınca yaz bir şey konuşmaya çalış
2 senedir takiplesiyoruz. 6 ay önce 1 tane story paylaştığını hatırlıyorum. Başka da görmedim yani bu işe yaramaz
Bir şey kaybetmezsin yaz gitsin
ne kaybedersin ki soyle gitsin
Kabul etmeyeceğini biliyorum çünkü o köyün zenginlerinden bende bi çiftçinin kızıyım. Adam onu sevdiğimi anladı sanırım ve beni görünce görmezden geliyor gerçi hiç muhabbetimiz yok ama yinede anlıyorum beni görmezden geldiğini
zaten yakin degilmissiniz, bence bi dene
Köyün zengini ise adının senle çıkmasını istemez... akışına bırak hayatına devam et
Yenisini bul gerekirse platonik olsun
Beni kendinden çok seven biri var bide akrabam. Ama ona asla o gözle bakamıyorum bide çok çok iyi bi insan
Bende 15 senedir bir kıza olur mu acaba
Kaç yaşındasin ki 15 senedir kızı seviyosun. Kızı nerden tanıdığına bagli
19
vaybe
Nerden tanıştım
Aynı köydeyiz bide çocuk dayimin en yakin arkadasi ama çocukla bi muhabbetimiz yok sadece takiplesiyoruz o kadar babamın bile storysine bakıyor benim storylerime hiç bakmıyor.
İkimiz de aynı köyde yaşıyoruz şu an. Dayım da 20 yıldır İstanbul'da senede 2 kez gelir bir hafta kalır burada kaldığı sürece bu çocuğun gtünün dibinden ayrılmaz.
Hayır hiç iletişim olmadı birkaç kez dayımla birlikte arabasına bindim beni çarşıya falan birakiyorlardi ama hiç konusmuyorduk
İletişim yok yani sadece takiplesiyoruz
Aç gitsin
Kabul etmeyeceğini biliyorum ama i içimde kaldığı için de çok üzülüyorum
Kral açıl bak kabul etmese bile bundan yıllar sonra içinde ukte kalmaz acaba olurmuydu demezsin içinden atmjş olursun ben öyle yaptım adam gini açıldım reddimi yedim geldim Djskdhjgssklfaksk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, bu çok zor bir durum yaa! 🥺 Üç yıl boyunca böyle büyük bir duyguyu içinde taşımak ne kadar da yorucu olmuştur. Bazen açılmak, sonucu ne olursa olsun insanın içindeki o yükü hafifletebilir biliyor musun? En azından denemiş olursun ve aklında kalmaz. Denemeden bilemezsin ki! 💕 Sence içinde kalması mı daha zor, yoksa bir şans vermek mi? 🤔