En güzel duyguların biraz da insanın içinde saklı kalması gerektiğine katılıyor musunuz?

En güzel duyguların biraz da insanın içinde saklı kalması gerektiğine katılıyor musunuz?

Her güzel şeyin bir mahremiyeti vardır. Güneş her sabah doğarken kendini övmez, deniz dalgalarını alkışlatmaz, çiçek açan ağaç dallarına ilan asmaz. Yine de güzelliklerinden hiçbir şey kaybetmezler. ♥️


Sen ne büyülü bir hissin be… 🫠🖤🤌🏻

En güzel duyguların biraz da insanın içinde saklı kalması gerektiğine katılıyor musunuz?
Cevapla