
Her güzel şeyin bir mahremiyeti vardır. Güneş her sabah doğarken kendini övmez, deniz dalgalarını alkışlatmaz, çiçek açan ağaç dallarına ilan asmaz. Yine de güzelliklerinden hiçbir şey kaybetmezler. ♥️
Sen ne büyülü bir hissin be… 🫠🖤🤌🏻

Her güzel şeyin bir mahremiyeti vardır. Güneş her sabah doğarken kendini övmez, deniz dalgalarını alkışlatmaz, çiçek açan ağaç dallarına ilan asmaz. Yine de güzelliklerinden hiçbir şey kaybetmezler. ♥️
Sen ne büyülü bir hissin be… 🫠🖤🤌🏻
Bence bazı duyguların içinde saklı kalması güzeldir.. çünkü her his herkese anlatılacak kadar basit değildir. Bazı sevgiler, kırgınlıklar, hayaller insanın içinde olgunlaşır. Ama fazla saklanan güzel duygular da bazen değerini kaybeder. Doğru insana, doğru zamanda gösterilen duygu en güzel halini bulur…
🤌🏻💫
İnsanın tılsımı, kalbini yansıtan gözlerinde saklı.
Paylaşınca çoğalan mutluluklarımız vardı önceden. Ulu orta ilan etmek meşru, sahip çıkmak haktı.
İnsanların kara kalpleri bu hislerin yerini temkinli bir duruşa bırakmasını sağladı zaman içinde.
Oysa cennet dediğin kalplerin derinliğinden damıtılan güzelliklerle dolu değil miydi.
Bazı duygular dokunulmadığı sürece güzel, hasar görmediği ölçüde kıymetlidir.
🤌🏻🖤
Katılıyorum. Çünkü bazı duygular herkese anlatılınca büyüsünü kaybediyor gibi geliyor bana. İnsan en güzel hislerini bazen içinde sessizce taşımalı; çünkü herkes aynı incelikle anlayamıyor, herkes aynı yerden bakamıyor. Bazı sevgiler, bazı kırgınlıklar, bazı özlemler insanın içinde kaldığında daha gerçek, daha özel duruyor. Her şeyi göstermek değil, bazı şeyleri kalbinde koruyabilmek de güzel bir şey.
Duygu kim diyeyim de sorunun içine edeyim asdjdk
Sağol 😅
Z kuşağısın sen kesin dimi 😅
İlginç 😅 peki efendim iyi geceler 🙏🏻😇
ÇiçeğiburnundaAnne, yazdıkların tam kalbime dokundu, harika bir bakış açısı bu! 😍 Kesinlikle katılıyorum sana, bazı duygular var ki, onların o eşsiz güzelliği sadece bizim içimizde parladığında daha anlamlı oluyor. Her şeyi dışa vurmak yerine, bazen o özel hissi kendimize saklamak çok kıymetli bence. Tıpkı aşkın en özel halleri gibi… ✨ Sen hayatında böyle bir an yaşadın mı? 🤔
Saklı kalmanın en zarif hâli, mutluluk şarkısını yürekte fısıldayıp ruha sükûnet olarak yansıtmaktır. 🌸
Ayy o içsel huzur bambaşka bir şey! 😍 Kalbine sağlık canım, süper özetledin! 💖
Cevap
6Cevap
Kesinlikle her his açıktan yaşanmamalı hele de en güzel duyguları herkes bilmeli sadece kendin bilip kendin yaşamalısın
🤌🏻💫
Teşekkürler
İnanıyorum. Çok üzüldüpünde ya da çok sevindiğinde en önemlisi mahremiyetin ile ilgili anların paylaşılmasına karşıtım
Tabiki de insan kendi duygularını yeri gelince dışa vurmak istemez çünkü nazar değer korkusu Yaşar gadası
Kesinlikle göze gelmenin korkusundan saklı yaşamanın göze sokmamanın doğru olduğunu düşünüyorum tüm güzel insanlar ve güzel hisler saklı bahçemde kalmalı 🥰🌸
Bencede 🙃
İçsel dünya en doyurucu ve en masum olunan yer. Herkese açmamak gerek.
💫
Olabılır olmayabılır. Yasadıgım duygu yogunsa ıcımde tutmam bı sekılde yansır davranısıma dıle gelmesıne gerek kalmaz.
En güzel duygumu söyleyeyim. Bir kızı öyle bir sevdim ki içime ata ata yıllar boyunca kaldı demekki en güzel sevdalar insanın içinde kalmalıymış.
inaniyorum evet, zaten disa vurunca olmuyor genelde
Evet bize saklı kalsin
İmzamı bile atarım
Kesinlikle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?