3 aylık bebekle boşanma süreci yaşayan var mı, bu dönemi nasıl atlattınız?

Arkadaşlar, boşanmak istiyorum, 3 aylık bebeğim var, ona kıyamıyorum, mutlu değiliz, birbirimizi tüketmeye başladık, ne yapsak düzelmiyor. Küçük bebekle boşanan aranızda var mı hiç?

Güncellemeler
4 gü
3 yıldır evliyiz birbirimizi çok seviyorduk 7 yılın sonunda olan evlilik çok çabaladık bu raddeye gelebilmek için ama görüyorum sevmiyor artık beni kendisi ailesiz büyüdü diye bebeğimizi annesiz babasız bırakmam diyor ama ben yapamıyorum artık lohusalığımda zor geçti zaten yani son raddeye geldim hissediyorum
3 aylık bebekle boşanma süreci yaşayan var mı, bu dönemi nasıl atlattınız?
Cevapla