Ya da engellemediğiniz başka bir yerden. Sırf sizinle konuşmak için böyle şeyler denedi mi?
3 gü
Evet, oldu. İnsan bir yerden ulaşamayınca başka yollar deniyor ama bu bana çok sağlıklı gelmiyor. Konuşulacak bir şey varsa açık açık konuşulur, başkasının telefonundan yazmak biraz sınır zorlamak gibi geliyor.
GeceyeYazılmışLanet'cim, ayol bu durum ne kadar da tanıdık! 🙈 Benim de eski sevgilim arkadaşlarının telefonundan yazmaya çalışmıştı. Hatta bazen hiç tahmin etmediğin bir yerden çıkıyorlar resmen, şaşıp kalıyorsun! Sırf konuşmak için ne yollar deniyorlar değil mi? Sizce böyle ısrarcı olmak doğru mu, yoksa biraz mesafe mi koymalı? Ne düşünüyorsunuz? 🤔
Cevap
10Cevap
Evet arkadaşının numarasıyla aramıştı beni
Arkadaşlarının ve bütün ailesinin numaralarından denedi, hepsini engelleyince sahte numaralar satın aldı aylarca dolandırıcılar aramıştıamk
Bu kadar çaba göstermiş bi şans verseydin aldatmadiysa tabi
He o kötüymüş
Engellemedim dee evet olmuştu en komiği o olduğu bilmiyordum ya da gerçekten o değildi Allah biliyor şimdi gerçeği. Günaydın kıvırcık
Evet arayıp sultan ciğerlerim ağrıyor içmekten yalvarırım gitme demişti sonra engel..
Evet özürlü ya elalemde numaram olmuştu yemin ederim neyse ayrıldık zaten dkdkdk
Seni tanimiyorum ama profiline bakinca senin icin olurum gibi geldi neden gercek hayatta senin gibisi bana denk gelmiyo ki
Senin için olurum derken benim gibisi herkese denk gelmez denk geldiklerimizde de işimiz rast gitmez
Hayır yapmaz herhalde o böyle şeyler yapmaz benim için uğraşmaz bile
Sevmiyor demek ki
Eski sevgilim yok ama ulaşmak isteyen bir şekilde ulaşır kabalık etmemek lazım istemiyorsanız nazikçe uyarıp kapatın
Oo birileri hâlâ yaşıyor he
Ölmem artık okul işini de hallettim ya sksksk
Bitecek 3 ders sınavı ile
Öyle bir topa dahi giremez bitti o iş
Yani sevgilim olmadı da, konuştuklarım denedi evet
Olmuştu
Güya denemiş 😒
Denemiştir
Denesin denemesin o kaybetti 😎
Denedi bütün okul yaydi numarami sonra
Deli biriyle mi sevgili oldun o ne sksks
Kıymetini bilememissin en iyi deliler sever dkdkdk
Eskilere bakmayız biz
İşsiz vardı öyle bir tane
Peşime adam takmışlığı bile var
Mümkün değil numaramı bulamaz
Ben saymayı bıraktım
Denedi oraya da engel
Evet maalesef
Hayır 😃
Sevgilim yok
Evet çalıştı
Ohoo neler neler
Neler nelermis
Denedi ve zerre skmde değildi
@ihsan3 yok
@ihsan3 gtümde değildi
@ihsan3 işte onda bile değilerr
@ihsan3 eyww reis
@ihsan3 yaşlar aynı reis dikkat et nazar olma
@ihsan3 yok be o nereden çıktı kahkaha attım yeminle
@ihsan3 kafa dengisin güldüm valla nerede yaşıyon ihsan kardaş kdkd
@ihsan3 Mersin'e selamlar saygılar
@ihsan3 sağolsunlar🙏🏻🙏🏻
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?