Eşimin arkadaşı bana mı yürüyor, bakışlarını ve hareketlerini yanlış mı yorumluyorum?

Eşimin arkadaşı sürekli kendini fark ettirmeye çalışıyor belli oldu zaten baya dün düğüne giderken işte uzaktan ona bakayım sanırım diye içeri girer gibi salona girdi işte dışarıda kulüpten çıkmasına sigarasını attı benim olduğum girişe uzaktan bakışlar falan işte dışarı çıkarken karşıdan bakmalar sence normal mi ben mi abartıyorum siz ne düşünüyorsunuz

Eşimin arkadaşı bana mı yürüyor, bakışlarını ve hareketlerini yanlış mı yorumluyorum?
Cevapla