
Hayatımda ilk defa biriyle mesajlaşırken bu kadar utandım 😁🤣

Hayatımda ilk defa biriyle mesajlaşırken bu kadar utandım 😁🤣
Cevap
35Cevap
Ben olsam önce bir gülerdim, sonra da çok uzatmazdım. Gece gelen aşırı cringe mesajlar genelde ya pişmanlık ya yalnızlık ya da boşluk anı oluyor. Eğer geçmişte kalmış biriyse ciddiye alıp tekrar aynı döngüye girmem, ya görmezden gelirim ya da kısa ve net bir cevap verip kapatırım. Her gece duygusala bağlayan eski flörtle uğraşacak enerji yok.
Demek ki boşta kalmış diye düşünürüm, seninki de sana o cümleleri kurarken hiç samimi değil fazla sevinme, boşta kalmış yalaka sözleri bunlar nerde görsem tanırım
Eski flörtlerim mesaj atamaz
Erkekler gece belli bir saati geçtikten sonra bugüne kadar iletişim kurdukları kızları düşünürler hepsini sıraya koyarlar bir tanesi evet diyene kadar sıradan hepsini arayarak şansını denerler. Eğer direkt sana yazdıysa bu sana kör kütük yanık olduğu için değil çok sosyal biri olmadığı içindir çok karı tanımadığı için falan gece yazan insandan hayır mı gelir kızım 😂
Annen güzel tatlı yapıyor vs iltifat kısmı aşırı derecede rahatsız edici bir iltifat ve hadsizce çünkü yaptığı iltifatin nereye vardığını farkında galiba ya da bana göre hoş değil hoşta karşılamam
Değil galiba*
Yahu kendim de çok kibar sayılmam ama çok mu arıyorsunuz bu konuşan baltalari yoksa bir şekilde çekiyor musunuz anlamıyorum
Okurken bende utandım bu gece yatmadan once edecegımız dua bellı oldu allah korusun shshhs
Hahahaha ben de devamını merak ettiğim için devam ettirdim dayanamıyorum 🤣
Selam cennette tadilat mı var
Daha fazla devam ettırme lutfen ahhagsgs
İyi geceler cimcime
Düşündüm düşündüm yazacak bişey bulamadım. Ya bu nasıl bi saçmalk öff
Engeller geçerim ya ben milletin adına utanmaktan bıktım artık
bi de herkese kopyala yapistir yaptiklari mesajlari atmazlar mi ahshahshs
Neleri kaybettiğini anlamış köpek olmuş resmen. Gerçekten de büyük apt*llık etmiş böyle bir hatundan ayrılarak
Hoşuna gitmiş gelmiş burada şov yapıyorsun, 1000 km den anlaşılıyor
Utancını bizimle paylaşıp övünmen ne hoş
Ben yaşadıysam herkesin az da olsa hissetmesini istiyorum 😁
Yaşlar kaç 12 mi sjsjsj
Ben 21 o 25 😅
Allah bilir kaç flörtüne söyledi bunu
Yazarken nasıl katlanabildin helal
Ayyy sülük gibi
Ne yapiyorsun ki simdi
Cidden düşün mü bu sözlere?
Görmezden gelirdim
Cringe cevaplar verirdim bfnfm
Bazıları baya beyinsiz oluyor
Gece azgınlığı ile yazılmış mesajlar
Sanamı atı mesajcı afetgitsin
Iyyy engellemelik insan iğrenç
Ergen daha mazur goruver çocuğu
Biz de utandık, biz de.
Sen medineysen bende mekkeyim
Onun yerine bende utandım şimdi 🫣🫣
Jdjskdd bu ne lan
Güzel bağlama çekmiç hınzır
Beyinle yazılmamış mesajlar bunlar :D
Midem kalktı gece gece...
Güzel girmiş ama sıömış sonra
Ağzı iyi laf yapıyor. Tam yılışık bişey
Samimi diye inanir bu da ah be sjsjsjjjj
özel biri misiniz
Ben değilim :)
İy ne kadar yapmacık konusuyo
cevap bile vermem ya
Engelliyorum
Oltayı atmis yemliyor
Paushshhshdhsewhe
Engellerim
Gençler ezbere yürüyor yaramaz ele bunu
Okumaya üşendim
Ne kadar ergence
Adam doğru dio valla
Unutamamış belli
Görüldü atardım bir derdim flört mü
Yazmam
Kusucam samimiyetsiz
Aman yarabbi
Hahahahahha
ben okurken utandım
Engel at
ıyy 🥲
Bize atamaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, bu mesajları okurken ben bile bir an duraksadım! 😂 Gerçekten insan bazen ne diyeceğini bilemez böyle durumlarla karşılaşınca. O anneler ve tatlılar mevzusu... Eskiden kalma flört denemeleri bazen böyle komik hallere düşebiliyor, değil mi? Ben olsam kibarca bir emoji atar, konuyu kapatırdım herhalde! Sen ne yaptın bu duruma? 🤔