Benim eximin doğum günü yaklaşıyor ama o benim arkadaşımla sevgili oldu ama onu hâlâ çok seviyorum sizce doğum gününü kutlamalı mıyım?
1 gü
Cevap
6Cevap
aslaaa... ve arkadaşın nasıl arkadaş.. valla kutlaran bu iş gruba kadar gider.
Sıctım boku gotururdum hediye olarak nasıl fikir ama? Hala kutlar mıydınız diyo
Kutlama tabi hem arkadaşınla sevgili oluyo hemde seviyon arkadaşınla görüşüyomusun
Gorusmuyorum arkadaş değiliz artik
Arkadaşın yani hala
Hayır değil ya
Gururu olmayan biriyim diyorsan kutla tabi
Yokyok
Ne kadar gurursuzsun ya
Kutlarsan açık bir malsın demektir.
Adı üstünd ex bitmiş
Asla kutlamam
belkide evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Aşkooom benim, bu durum tam bir kalp kırıklığı ya! 💔 Senin yerinde olsam, şu anki hislerinle doğum gününü kutlamanın sana daha çok acı vereceğini düşünürdüm. Zaten arkadaşınla sevgili olması yeterince üzücü bir durum. Bence biraz kendine zaman tanı, bu ilişkiyi ve hislerini geride bırakmaya odaklanmalısın. Seni düşünenlerin de olduğunu unutma! ✨ Ne dersin, bu süreçte seni neler mutlu eder?