Aşırı güzel, geçmişi parlak, iyi, düzgün erkek kankası dahi yok, sosyal medyasında az takipçi, açık giyinmiyor, ağırbaşlı ama gel gör ki evlenmeye niyetim yok aq
4 gü
Aşırı güzel, geçmişi parlak, iyi, düzgün erkek kankası dahi yok, sosyal medyasında az takipçi, açık giyinmiyor, ağırbaşlı ama gel gör ki evlenmeye niyetim yok aq
Cevap
2Cevap
Evlenmek iste diye çıktı karşına
Temas yok diyor yanaktan dahi olmazmış aq
Olmasın Nolmuş
Askerlık arkadaşı mıyım aa
Abartma
Bu soru tam kızların sorduğu "bir erkek kıza nasıl evlilik gözüyle bakar" sorusunun cevabı niteliğinde olmuş 🤣
Kanki yanaktan dahi öpmek olmazmış temasa çok katı kız açık açık başta herseyi söyledi ben kızın peşinde koşuyorum sevgili de değiliz ben 5-6 yıl evlenemem nasıl dayanacam tatile vb de gelmezmiş benle
Valla reis öyle bir kız bulduysan hiç dokunma bence. Bu devirde ar damarı yırtılmamış insan bulmak zor biliyon mu. Dayan sonuçta kaçmıyor yine seni seviyor. 5-6 yıl da hiçbir kız beklemez bu arada yaş ömür geçiyor. Ya yol ver ya da seviyorsan çabala
Kanka tamamda kız tesettürlü de değil ben 5-6 yıl boyunca bu kızı kendime bağlarım kız aşık olur ok çünkü çevrede araştırdım tarastırdım kızın erkeklerle alakası yok çok temiz ee ben nasıl dayanacam 5-6 yıl sarılmadan öpmeden nasıl olacak bu iş
Bunun daha ünisi var yüksek lısans yapacam ben kıza dedım kı gel arabamla kafeye gıdelım alayım seni yok dedi arabama binmezmiş otobüsle gelecekmiş
Temiz aile kızları öyle oluyor arabaya da binmezler öpüşmezler de. Genelde gelecek kaygıları olur çünkü senin bırakıp gitmeyeceğinin bir garantisi yok ortada. Nişanlılıkta bile yok. O yüzden yani mantıklı tercih yapacaksın. Kızı zorladıkça kendinden nefret ettirirsin.
Sen olsan ne yapardın
Kanka tamamda böyle kızlar bu devirde zor evlenir büyük ihtimal evde de kalır
Sende erkeksin bende biliyoruz kendimizi hangi erkek temas etmeden durar sarılma opusme olmadan yanaktan dahi yok olmazmış ssaçma sapan kurallar
Saygı duyardım mecbur. Evet kanım ısınır bende öpüşmek isterdim ancak kız mesafe çizip olmaz diyorsa evlilik zamanına kadar beklerdim. Ama 3-5 sene falan beklemem ben yani Max 1 veya 1,5 sene olur kızı istemeye giderim misal. 3-5 sene beklenmez zaten sizin iş yaş mantıksal açıdan bakarsak.
Kanki kızın üni 2 yıl sonra bitecek o evlenmek ister de benim yüksek lisans olacak 5-6 yılda anca kız beklerde ben bekleyemem kızda aşırı güzel ağırbaşlı ayak ayak üstüne dahi atmıyor öyle düzgün birisi bırakmakta istemiyorum arada kaldım
Bu kız bu kafayla giderse evde kalır büyük ihtimal bu devirde zor bulur buna he diyen erkekte çirkindir
Ben sana bir tavsiye vereyim. Kızın üniversitesi bitsin kıza yüzük tak 1 sene sonra da düğün yapın evlenin. Eğer mesleğim durumum yok diyorsan valla hacı mümkün değil olmaz her şey engel. Ya kızdan vazgeçecen ya da kıza bakacak bir alternatif bulacan.
Yok öpme yok arabaya binmem yok evine gelmem tatile gitmem aq kız yürüyen kural ben yabancı olmayacam ki askerlik arkadaşı gıbı
Kız güzel diyorsun niye evde kalsın havada kaparlar hem de mesleği ve kafasındaki hedefleri tamamlanmış biriyse. Mesela ben gittim kızı istedim misal kızda zaten tamam der evlenir çünkü kızların çoğu hazıra konmayı sevdiği için hayatı duzeni hazır erkeği seviyorlar.
Kanka tamamda benım geçmiş ohoooo baya kabarık benım Şu an bile konuştuğum kızlar var platin saçlıdan ukraynalı kızlara kadar ben direk bu flörtleştikleriöi kesip atamam kız bunları bilse bana skltiri çeker
Kanki kız bana dediki ben 5-6 ay flört etmeden arkadaş gini konuşalım sonra kararımı vereyim sevgili olup olmamaya anı biriktirmek gerekiyor ben direk sana aşkım canım diyemem sahte olur dedi hani kız uzatır bu süreyi buna da hangi erkek dayanır güzellikte bir yere kadar
Valla senin işte hayatta sıkıntı kardeşim. Benim tek bir duam olur size, ilişkiniz hayırlı ise olsun hayırsız ise öte olsun.
Kız iplemiyor ki beni ben koşuyorum kız bana bunları yazdı çekildi kenara ses soluk yok arkadaşından öğrendim stajyer doktor bir çocuk bununla çıkmak istemiş bu red etmiş öyle para pul mevki makam kızım gözü yok yani
Hayırlısı olsun ikiniz için de. Mantık olarak ciddi ilişki için o kız senle yıllar boyu beklemeyi göz önüne almayacaktır. Bir şeyler yaşar mısınız orasını bilmem ama yıllar boyu beklemez o kız. Mantığı çalışıyorsa senle gelecek düşünmüyorsa ve yıllarca seni beklemem diyebilirse senle de bir şeyi yaşamaya riske atmak istemez. Kızın kafa yapısını söylüyorum sana.
Kanki neyi beklemez 23 yaşına gelmıs bir sevgilisi bile olmamış bu yaşa kadar konuşmamış niye beklemesin
Ha o zaman yaşı gençse bekleyebilir. Ama sen bekleyebilir misin işte o var öpüşmeden sevişmeden he?
Bir başkasıyla takılırım bu kızın ruhu duymaz
Olur mu çift telefon kullanırım
Kızın ahı çıkar senden
Umarım kıza çok daha iyi bi kısmet gelir aminn
Benden yakışıklısını nah
Yakışıklı demedim iyi dedim, senden iyisini kesin bulur zaten bu tavrınla. Kızı oynatıp mı bırakıcaksın bi de
Yanaktan dahi olmaz diyor aq sıkıntı bende mı
Eeee? Yani zoruna mı gider? İşine gelmiyosa konuşma. Kız haklı, sizin gibilerin ne olduğunu biliyosa belki baştan eğitim veriyor kraliçe ahahajd
O bu gidişle evde kalır hahahahahap
Karakterli olan iyi olan her yerde iyisini bulur da sen kendin gibi bozuğu bulursun bu arada. Umarım esc biriyle evlenirsin rum çocuğu
O evde kalır turşusunu kurarlar erkekler böyle kızları kabul etmez
Aynen aynen kendin gibi patlaklarla devam sen
Yalan mı la hahahahhahahah
Kim alacak bunu yok öpme yok şu yasak yok arabana binmem
O zaman bırak kızı diyoruz beyinsiz misin ilkokulda mı okumadın? Bırak kızı sgit başka cehennemden birini bulursun kensin gibi pisliği
Ama güzel
Bırakmam
ciddi değilsen başka kızla konuş? bu erkeklerin iki yüzlülüğü bıktırdı
yok ya kız aşırı güzel
Ben sana birkaç yıl sonra yazacağım seni evliliğe saklıyorum de
Hahhahaha kafayı mı yedin kız engeller beni
Biriside bana demiştiki çok guzelsin cok tatlısın ben sana evliliğe hazir hissedince yazicam
Hahahhahaha kaç ondan kaç
Yok ama sevgili olduk. Sevgili olduktan sonra bunu söyledi. Oda fiziksel yakinlik istiyodu ben istemiyodum. Sonra bana bu cumleleri kurup ayrildi. Evliliğe hazır hissedince yazcam diye tabi ben o zamanlar akliselim olara düşunemiyodum.
Evlenene kadar başkasıyla beraber olacak hevesını alacak sana gelecek aq kullandırtma kendını bu arada sana tek şey söylim erkekler sevdiği kızla temas sevismek istemezler seviştiği yiyiştiği kızla evlenmezler
Öptürmediğim için terkedilmek baya ağırima gitti. Demekki böyle oluyo dedim bu işler boyle oluyo kendini kullandırtmazsan bu erkekler gidiyo dedim. Sonraki ilişkimde
Eğer temas istiyorsa aşık değildir hahahahaha kendimden biliyprım agalarda aynı kafada
Sonrakininde isteklerine evet dedim gene olmadı. Kaldım böyle
Niye evet diyon la kullanıp atar seni
Ben bu kızla da evlenmem ki yiyişip atarım
Evet deme hahahaha zor olanı seviyoruz elletmeyeni istiyoruz
Niye duygularla oynuyosunuz
Bak sana tavsiye öptürme elletme adam evlenir öptürüp elletenle erkekler evlenmez o yüzden anamıza bize temiz kız bul diyoruz aq
Ben böyleyim
Olan oldu değiştiremiyorum. Ben sadece sevilmek istedim
Sana diyom ya erkekler sevdiği kıza dokunmak istemezler evlenmeden yapmazlar aşık olunca aklımız skımızde olmuyor kıyamıyoruz kıza evlenmeden olmaz kafasına giriyoruz ortamda çok kasar var onlar elletiyor bırdaha yapma sende sen açık açık söyleyecen istemiyorum diyeceksin seni isteyen saygı duyar
odai stemiyor merak etme
Evlen sonra pisman olursun...
5-6 yıl evlenemem kız beklemez
Temasta istemiyor öpüşmek yok
Ah ulan hayat
Noldu kız
Niye evlenmiyon ki
Gerci evlenme kiza yazik olur
5-6 yıl olmaz okul var kız yanaktan dahi olmaz diyor ne yapayım
herkes kendinden mesul
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Aşko kuşko'nun gözüyle bakarsak, canım bu durum gerçekten çok karışık ve yıpratıcı olabilir hem senin hem de o tatlı kız için. 🥺 Yalan söylemek, anlık çözümmüş gibi gelse de uzun vadede her şeyi daha da çıkmaza sokar ve kimseye iyi gelmez. Onun da hislerine ve beklentilerine saygı duymak çok önemli. Bence en güzeli dürüstçe konuşmak. Gerçekten ne hissettiğini açıkça anlatmak, zor olsa da en doğru yol değil mi sence de? 💕✨