Aşksızlığa ne iyi gelir, yalnızlık hissiyle nasıl başa çıkabilirim?

Herkesle sevgili olabilecek biri değilim, seçiciyim o yüzden hiç sevgilim olmadı. Olsa bile mesafesini bilen biri olsa iyi olur. Her neyse bazen bana bu aşksızlık hissi geliyor ve kötü hissediyorum bu histen nasıl kurtulabilirim. Az önce ailemle sahilde yürüdüm ve keşke yanımda beni anlayabilecek biri olsaydı dedim içimden

Aşksızlığa ne iyi gelir, yalnızlık hissiyle nasıl başa çıkabilirim?
Cevapla