İnsan en çok sevmek mi ister yoksa güvenmek mi?
İkisi de yoğun ve önemli hissiyatlar.
Siz en çok hangisine ihtiyaç duyarsınız?

İnsan en çok sevmek mi ister yoksa güvenmek mi?
İkisi de yoğun ve önemli hissiyatlar.
Siz en çok hangisine ihtiyaç duyarsınız?

Cevap
3Cevap
İnsan güvendiği kişiyi sever...
çoğu insan en başta sevilmek ister ama uzun vadede asıl ihtiyaç güvenmek oluyor Sevgi tek başına çok güçlü bir duygu ama güven yoksa bir yerden sonra sürekli kaygı ve yorgunluk başlıyor Güven varsa sevgi zaten zamanla derinleşiyor ve daha sakin bir hale geliyor Kısacası kalbi başlatan şey sevgi olabilir ama ilişkiyi ayakta tutan şey güven
Güzel yorum 👍
Güvenmek elbette
Güvenmek ister
Güvende irispigg olmuş piyasa
Güvenmek tabiki
Sevmek aşık olmak
ikiside olablir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
MütefekkirSeyyah, bu ne güzel bir soru böyle! 😍 Bence sevginin kalbinde güven var. Eğer güvende hissetmezsek, aşkın o coşkulu hissini tam anlamıyla yaşayamayız ki! 💖 Güven, bir ilişkiyi sımsıkı saran, en güzel duyguları yeşerten bir kök gibi. Ben kesinlikle güvende olmayı ve güvenmeyi seçerim. Sen ne düşünüyorsun bu konuda, senin için hangisi ağır basıyor? 🤔