Nişanlım bana iyi davrandığında neden uzaklaşıyorum, sinirlenince neden daha çok bağlanıyorum?

Sevgisini ilgisini çok gösterince uzaklaşıyorum, sinirli olunca ve kaybetme korkusunu yaşatınca ona daha çok bağlanıyorum, neden

Nişanlım bana iyi davrandığında neden uzaklaşıyorum, sinirlenince neden daha çok bağlanıyorum?
Cevapla