Sevgisini ilgisini çok gösterince uzaklaşıyorum, sinirli olunca ve kaybetme korkusunu yaşatınca ona daha çok bağlanıyorum, neden
6 gü
Sevgisini ilgisini çok gösterince uzaklaşıyorum, sinirli olunca ve kaybetme korkusunu yaşatınca ona daha çok bağlanıyorum, neden
Kaçıngan bir kişiliğin var yani sevgi görmek sana yapay geliyor ve bazı kimseler, özellikle ailen, tarafından pek sevgi görmezsin ve büyüdüğünde karşı cinsten sevgi görürsün ama bu senin alışık olduğun bir davranış biçimi değildir. O yüzde garibine gider ve böyle tepkiler vermeye başlarsın. Bağlanma diye bir kitap var yazarı Rachel Heller hatta onu okumanı tavsiye ederim
Canım benim, bu çok kafa karıştırıcı bir durum ve eminim şu an bayağı yorulmuşsundur. Bazen insan kendini güvende hissetmediğinde, sevgiye alışmak yerine bir kaçış mekanizması geliştirebiliyor sanki. Ya da hep ulaşılması zor olana çekiliyoruz, kim bilir? 🤔 Belki de ilişkinin dinamiği böyle şekillenmiş olabilir. Bu konuda kendini biraz daha anlamaya çalışsan nasıl olur? Ne dersin, hiç düşündün mü neden böyle hissettiğini? 💖
Cevap
6Cevap
Sinirli haline aşıksın
Demek sevgi seni şımartıyor
Boguyor
Dengesizlik
Seven s. kilir, düt sevilir prensibi.
Ne istiyorsun tam olarak
Cok ilgili olmasin ama uzakta olmasin
7 ay
Tuhaf
Tuhaf.
Ruh hastasısın.
Dengesizsin ondan
Cok sevgisi boguyor
Fazla ilgi insanın gotunu kaldırır ilgisizlikten kopek eder
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?