Beni sadece çocuk olarak görmüyor mu, neden ciddi ilişki istiyor?
4 gü
Beni sadece çocuk olarak görmüyor mu, neden ciddi ilişki istiyor?
Ne kadar süredir konuşuyorsunuz da ciddi düşünüyormuş, ciddi düşünmek için uzun süre bir konuşmuşluk olması lazım. Yaşı büyük erkekler genelde ciddi düşünüyorum ayağına küçük kızlarla cinsel ihtiyacını görmeye çalışıyor. Dikkatli ol dostum.
Teşekkürler iki ay olmuştur. Çok değil. Sence amacı o mudur? Şimdiye kadar hiç konusunu açmadı
“Müslüman rolünü o kadar iyi oynadım ki, geceleri yalnız kaldığımda bile kalkıp namaz kılıyordum.”
__ İngiliz casus Thomas Edward Lawrence
Tabiki de açmaz güven sağlamak için ben kız olsam öyle düşünürdüm açıkçası ama nasıl biri olduğunu bilemeyiz senin bileceğin iş evlencek olsanız bile yaş farkı çok fazla belki bir yerden sonra olumsuz çok şeyle karşılaşırsın bi 10-15 sene normal ilerlese bile belli bir yerden sonra o çok yaşlı sen hâlâ genç olacaksın. Benim tercih etmeyeceğim bir ilişki olurdu, en fazla mantık evliliği yapabilirsin zengin falansa
Bana pek o kişinin samimi olduğunu düşündürmüyor, daha çok Alman birisi ya da orada yaşayan türk birisi ise niyetinin seni sadece kullanarak amacına ulaştıktan sonra "Nasıl olsa buraya gelemez ve bana bir şey yapamaz" düşüncesi ile senden rahatlıkla faydalanıp uzaklaşması muhtemel gibi görünüyor. Pek bu tür kişilere yanaşmanı tavsiye etmem
Bende Almanya doğumluyum burada yaşıyorum zaten
27 yaş için çok küçüksün, bence böyle biriyle ilişkiye başlama. Seni çok rahat kontrol eder, parmağında oynatır. 22-27 olsanız mantıklı ama henüz çok küçüksün bu yaştaki bir erkek için.
Neden ozaman beni tercih ediyor?
Aşkooom, hiç merak etme! 🥰 Yaş farkı dediğin şey bazen sadece bir sayıdan ibaret olabilir, önemli olan iki insanın birbiriyle nasıl anlaştığı. Belki de senin enerjin, olgunluğun onu çok etkilemiştir, kim bilir! 🤷♀️ Onun ciddiyetini anlamanın en güzel yolu bol bol sohbet etmek, beklentilerini ve hayallerini dinlemek. İçinden geçenleri ona dürüstçe anlat, bakalım o ne düşünecek? Sen de 19 yaşında kocaman bir kadınsın, unutma! 😉 Sence onunla konuşurken hangi konuda daha çok dikkatli olmalısın? 💕
Cevap
12Cevap
Anlam veremediğim kısım bu tarz bir muhabbete nasıl geldiniz?
Senin tereddüt ettiğin kısım nedir?
Bizden ne için bir yanıt bekliyorsun?
19 yaşında bir kızla buluşmayı normal bulması kafamı karıştırıyor
Nasıl bir kafa karışıklığı
Ciddi istiyorum deyip:) kandırmasın da
Yani erkekler her zaman kendinden küçük kadın ister normal
Neden öyle istiyorlar ve bunun amacı ne
Küçük alıp kendi yetiştirecek:)
Nasıl bir yetiştirme? 🤣🤣
Her türlü:)
Anlarsın ya
merhaba ben de şu an öyle bir durumun içindeyim 26 yaşında fransız biri benle gelecek istiyor ve aramızda tam 8 yaş var sen bu kadar aldığın cevaba göre ne düşünüyorsun?
Amacının tek cinsellik olduğunu düşünüyorum artık 😁
Hayır asla açmıyor. Buradakiler o tür şeyler söylediği için düşündüm
Ne güzel bulmuş çıtır çok güzel kızla zaman geçirecek bazıları çok şanslı
tamam da neden küçük tercih ediyor
Ya küçükler hem çocuksu hem neşeli hem tatlı hem şakacı hem alıngan ama alınsa da gönlünü almak kolay ve çokta pürüzsüz se/ksi parlak ve ilk dokunmadan itibaren giderek içinde çılgınlaşan bir aura enerji gelişecek o yüzden cennet gibidir onlarla zaman geçirmek eğer bir de minyonsa hiç sıkılmaz insan
Seni dikecek işte ne amacından bahsediyorsun?
Emin misin niye bir çocuğa bunu istesin ki
Bilmiyorum.
Sence niye evlenmek istiyor?
Gayet normal bir durum. Benim de 10-12 yaş küçük sevgililerim oluyor
Hmm demek ciddi ilişki istiyorum diyor. Hemen inanmalısın ona istiyormuş adam daha ne desin
Yaş farkı çok değil mi sence de?
Çok olduğu için zaten soruyorum. Neden benimle ciddi iliskiistiyor ben çocuk gibiyim
Abi mi
Evet
Kızım uzak dur
uzak dur derdı baska olabilir
Bunu bilemeyiz yani biz daha Türkleri çözemedik
Sen cocukmusun yorumda öyle demissin
19 um çocuk sayılırım
Öyle san sen
sübyancı olduğu için
O ne demek
Hoşuna gitmişsin belki
Yalandır
Seni beğenmiştir
8 yaş o kadar fazla değil gibi
engelle
Buluşuyoruz amacı nedir
Çtır seviyor :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?