Araya uzun zaman girmiş ilişki toparlanır mı?

6 sene önce ayrılmıştık. Öncesinde 1,5 senelik mesafeli bir ilişkimiz vardı. Farklı şehirlerde. Çok uyumluyduk, birbirimizi anlıyor, dinliyor, anlaşabiliyorduk. İkimizin de aynı engeli vardı ve sonunda bu yüzden ayrılmıştık. Fakat şu an ikimizde de o engeller ortadan kalkmış durumda. Acaba tekrar başlasak, o zamanki gibi olur muyuz, yoksa zaman geçtiği için aramızdaki soğumuş mudur tamamen?
Araya uzun zaman girmiş ilişki toparlanır mı?
Cevapla