Benden tiksinmiş midir geri dönmez asla dimi yalvarırım okuyun çok kötü durumdayım?

Ben kimsenin elini tutmadım, beni çok sevdiğini, deli gibi aşık olduğunu söyleyen insanla birlikte olmadık ama her şeyi yaşadık, bana çok baskı yapıyordu, beni arkadaşlarından gizliyordu, ailesinin yanında konuşmuyordu, günde bir kez sesli belki konuşuyorduk. Artık bir şeyler yaşadıktan sonra 6 gün hiç aramadı, ailesinin yanındaymış. Ben her şeyine tamam dedim, şımarmak için her şey yapıyordum ona, beni aramıyor diye. En sonunda "9 çocukla ortada kalmış gibi davranma, tetikleniyorum falan" demişti ve gittikçe ilgisi azaldı. Ben daha fazla kendimden ödün verdim, bana hâlâ çok sevdiğini vs. bırakmayacağını söylüyordu, gelecek planı yaptık. Sonra bir gün buluştuk, kıskanmıştı üstümdekini ve baya sinirlendi, hiç sarılmadı bile. Bu konuyu konuşacağız dedi, tamam dedim. 1 gün geçti, konuşmak istemedi, her gün yazdım "ne zaman konuşacağız, lütfen sakin ol, konuşuruz" diyordu. 1 hafta geçti ve artık canımın acısından, kendimi kullandırıldığımı düşündüğüm için sabah akşam ağlıyordum, psikolojim çok bozulmuştu. Aradım aradım, artık yazmıyordu bile, konuşacağız demişti, her gün beni oyalayıp oysaki. Ben de dayanamadım "Allah senin de canını yaksın, bacıların da aynısını yaşasın" dedim, orası çok ufaktı, onu yüzüne vurdum, kendi göbekliydi, onları da söyledim. Sonra bana "Çok kötüsün sen, yazıklar olsun, konuşacağımız varsa bile konuşmam artık" dedi, laflara bak, ben üslubumu bozmayacağım dedi. Sizce ne düşünüyordur ya da ne bileyim

Benden tiksinmiş midir geri dönmez asla dimi yalvarırım okuyun çok kötü durumdayım?
Cevapla