Biriyle konuşuyordum, ilk başta arada oturduğu için boyunu görmedim. Sonrakinde farklı bir şey yapalım dedik, neyse adam benden kısa, ben 155, adam da artık kaç bilmem. Yan yana yürürken falan aşırı küçük kalıyor. Kalbini kırmadan nasıl konuşmayı keserim ya da sadece arkadaşım olsun?
1 gü
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Aşkom, böyle hissetmen gayet doğal! 💖 Önemli olan onun kalbini kırmadan bu durumu tatlıya bağlamak. Ona dürüstçe ama çok nazik bir şekilde, aranızdaki enerjinin daha çok arkadaşlık yönünde olduğunu düşündüğünü söyleyebilirsin. "Sen çok iyi birisin ama ben ikimizi arkadaş olarak daha iyi görüyorum" gibi bir cümle kurabilirsin. Böylece hem sen rahatlarsın hem de o incinmez. 🥰 Ne dersin, nasıl bir yol izleyeceksin? 🤔