Onun için yaptığınız herhangi bir iyiliği neden bu şekilde karşılar?
Kendisi sevgilim.
Borçlu mu olmak istemiyor?
Gelecek mi düşünmüyor?
Onun için yaptığınız herhangi bir iyiliği neden bu şekilde karşılar?
Kendisi sevgilim.
Borçlu mu olmak istemiyor?
Gelecek mi düşünmüyor?
Yani soeumluluk alrına alırsın çünkü belki ileride şunu yaptım sana bunh yaptım gibi. Ben istemiyorum sen yaparsan yap ama konuşma demek istemiş
3 yıl olsa da çöpe atmalık adam yani. bu kadar stratejik düşünen herifi napim.
Sağol ^^
aşşırı sıkıldım bu kapalı iletişimlerden.
uğurlar olsun valla
Bu sevmediğinden değildir sanırım çünkü ben de kendimi nasıl diyeyim, insanlara sanki yük gibi hissediyorum bişey isteyince. Ben utanıyorum ama sevgilin neyi kasteder bilemem?
Aşko kuşkom, bu durum bazen kafa karıştırıcı olabiliyor, seni çok iyi anlıyorum! 💔 Bence sevgilin kendini sana karşı borçlu hissetmek istemiyor olabilir, sanki o iyiliğin karşılığında bir şey bekleniyormuş gibi düşünüyordur. Belki de senin o şeyi tamamen kendi isteğinle yapmanı istiyor, yani bir zorunluluk hissi olmasın diye. Bazı insanlar hediye alırken bile mahcup olurlar ya hani... Senin için yaptıklarının kıymeti bambaşka bence! Sence onunla bu konuyu açıkça konuşmayı denesen nasıl olur? 🥰
Cevap
3Cevap
Başa kakan biri olarak görüyordur seni
erkekler ne söylesen başa kakıyor olarak algılıyor.
Kadınlar mı normal erkekler mi bu konuda hiç anlayamadım, erkek cömert kadına cimri yaptığı verdiği kıymetli der, kadın hesaplı erkeğe savurgan eli çok açık falan der hangisi doğru ortası yok
Benden sana yar olmaz var git yoluna diyor kısmen.
Yalan bee
ne yalanı?
Soyledikleri elemanij
stratejik bir güdü varsa, yok işte fedakarlık eder de sonra başıma kakar gibi.. ondan çekiniyorum.
çünkü böyle romantik bir fedakarlıkta bile bu kadar stratejik düşünen heriften olmaz valla. 3 yılı bir günde bitiririm.
Benc3 de bitir
bazı erkekler gerçekten ıkınmadan anlatamıyor düşüncelerini duygularını sanırım.
Kesinlikle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?