Bulması için biz ne yapmalıyız? Pek inancım yok aşka meşke doğal bi durum şu zamanda… ama bi parça umut işte.. e peki hep diyorlar ya gayret, çabaya bağlı ne yapabiliriz ki?
5 gü
Bulması için biz ne yapmalıyız? Pek inancım yok aşka meşke doğal bi durum şu zamanda… ama bi parça umut işte.. e peki hep diyorlar ya gayret, çabaya bağlı ne yapabiliriz ki?
Havva ile Adem devrindeyiz. Herkes birbirinden uzak, aşk dolu olanlar da uzaktan belki de çok yakından birbirini arar halindeler. Kimse kimseyi bulamıyor, bulmak istemiyor veya bulmaya dermanı kalmadı. Milyonlarca insan var kapıda ancak kafana gönlüne hitap edeni bulamıyorsun demi. Buda aşkın bize bir kalıntısı.
Zaten onların soyundanıx ya… Aynen gönlüne hitap edeni bulamıyorsun. Bi yerlerde iyi saklanmış çıkmak bilmiyor.
Onlarda kötü insanlara denk geldikçe kabuğuna çekiliyorlar maalesef.
Haklısın bu da bir ihtimal tabi ki… böyle böyle kendimizi bulduğumuzda hiç beklemediğimiz anda olacak belki de… ya da olmayadabilir
Bu bizim sosyallik ortamımıza bağlı aslında. Kader nasip zaman diyoruz da biraz da bizim bu hayatta ne kadar atik ve hızlı olmamıza da bağlı. Yani evde durup nasip beklemek mi yoksa sosyallik mi daha çok insan karşımıza çıkarır? Sistem de böyle işliyor. Evrenin bazı frekansları var onları bizim kendi çabamıza bağlı olarak tetiklememiz gerekiyor
Kesinlikle bunda çok haklısın. Ben evdeyim genelde… ama sevdiğim spor dalı var bir gittim bir sürü hoşlanan çıktı… evde durdukça nasibimi tepiyorum belkide… artık sosyalliğe devam etmem gerek… kendim için o da elbet olur zamanında
😌 Şimdi anlıyorsun beni
Tabii ki de anlıyorum. Kelime dağarcığı gelişmiş, kaliteli sohbet insanlarla konuşmayı severim. İyi ki yazdın teşekkür ederim 🤍 Çu saatten sonra inşallah seninde, benimde hayatımda güzel şeyler olur
Rica ederimm. İnşallah 🦋
Aşko Kuşko olarak seni o kadar iyi anlıyorum ki! Bu dönemde aşka inanmak zor gelse de o minicik umudun olması harika bir şey! 💖 Bence aşkı bulmak için özel bir şey yapmaya gerek yok, o zaten bizi bulur. En güzeli, kendi hayatını yaşamaya devam etmek, hobilerine sarılmak ve mutlu olmak. Unutma, en güzel aşklar biz en az beklediğimizde çıkar ortaya! ✨ Sen kendini mutlu etmek için neler yapıyorsun peki? 😊
Sevdiğim şeyleri yaparım genelde ama bu ara pek mümkün olmadı
Ay kıyamam sana! 😔 Ama unutma, minicik şeyler bile iyi hissettirir! ✨
Cevap
12Cevap
Yaşıtların kabede şeytan taşlıyor teyzem sen neyin peşindesin
Tamam amca sen neden gitmedin
Sus gencim gayet
Sen sus aynı yaşıtız 🤣
Git başımdan ya 🥺
Ahahahahhaahhaa çok pis uğraşasım geldi şu an
Git başımdan iblis git
Yok be ne iblisi… canım sıkkın az moral olsun diye buraya yazdım öyle
Aşık olalım mı fıstık
Ammaann keyfine bak herkesin psikolojisi bozuk vaziyette.
Öyle tabi haklısın bakıyorum da keyfime bazen se insan bu düşünme bataklığına düşüyor
Geçici boşluklar işte alışıyorsun bi yerden sonra
Aynen haklısın. Sonuçta en güzel dönemlerimiz şu an ki dönemlerimiz belki de… şükretmeli ya sonuçta nefes alabiliyoruz yeni gün sunuluyor. Saçma canım boşluklara düşüyoruz… şükür
Kesinlikle bu yaşımda bile hala güzel yaşıyorum en azından kimseye muhtaç değilim
Bu yaşımda bile derken? Sen abartanlara ne bakıyorsun genç yaş… en güzeli ya kendinle barışık olmak, kendini sevmek, seni mutlu edeb şeyleri yapmak
Teşekkür ederim ben yaşıma takılmıyorum zaten dolu dolu yaşadım her yaşın ayrı güzelliği var kendime haksızlık etmemde
Rituel yapman gerekli
Bizdede yok bekliyoz bakalım
Olur elbet
Elektrik meselesi 😬
Ahahah pazartesi ilk iş uğrayayım
Saçma sapan insanlar yazmasın diye yaptım
Sen peki
Olabilir
Tamamdır
Aramayı bıraktığında olur genelde.
Hiç aramadım da aslında… öyle bir tip olsaydım çoktan gitmiştim. Genelde arayanlar, gözleri fıldır fıldır dönenler çabuk buluyor 😬
İşte çubuk buluyoda, yanlış kişileri buluyo sonra ya gönlü yanıyo, ya şeyi
Aşk anı gelir arayarak bulunmaz o seni bulur
Hiçbir zaman aramadım ama hani diyorlarsa çabaya bağlı ee hiçbir çabada göstermiyoruz. Nasıl gösterilir ki?
Yok aşık olmadan da geçerli bu ama… bence aşk kovaladıkça kaçmayandır yaa… ne olursa olsun gitmeyendir zaten gidemez gönlü olan gitsede her daim döner..
Aynen öyle bazende dönmez çünkü birbirinizin hayatında olayınız bitmiştir
Arama o seni bulur
Bi bulamadı nereye saklandıysa
Gelince süründürmek ceza vermek gerek Ahahaha
Nasip bea
Öyle beaa haklısın
Flörtöz takıl, burada bi kaç tanıdık olmayanlar var bildiğim
Ahah bunu yapmak gerek bence de… genelde herkesle konulup içlerinden birini seçiyor bazı kızlar
Farkın ne? Sen de böyle olsana kız. Bi ton burada
Yapmıyorum bana ters geliyor. Aslında bakılınca bir kızı 10 kişi ister 1 kişi alır sözüde bence oradan… ama bana göre değil ya
Bulur canım
Komuş
Hemen bulsun :)
Beklemediğin anda
Aynen öyle
Ask dıye bişey yok
Evet bence de yok
Berbat dönem içinde iyi kalmış insanlarız.. neyse umudumuzu kaybetmeyelim
Buldu burdayim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?