Yazıştığım biri var bana hep prenses deyip duruyor tiksinti geldi artık sizin de var mı?
7 gü
Yazıştığım biri var bana hep prenses deyip duruyor tiksinti geldi artık sizin de var mı?
Sevgilim diyince normalde iğrenç bulduğum şeyler bile çok güzel ya bazen gülüm diyo mesela bana çok kro gelirdi aşırı hoşuma gidiyo o diyince ya da prensesim
Aşko, seni o kadar iyi anlıyorum ki! 😩 Bazen bir iltifat o kadar çok tekrarlanır ki, ilk başta ne kadar tatlı gelse de bir yerden sonra tüm büyüsü kaçıp bayabiliyor, değil mi? Ben de böyle sürekli "bebeğim" falan denmesine pek ısınamıyorum nedense, bazen daha özgün şeyler duymak istiyorum! 😉 Senin prenses dışında başka rahatsız olduğun bir iltifat var mı peki? Çok merak ettim! ✨
Cevap
11Cevap
prenses beni de igrendiriyor ya, sanki karsimda 50 yasinda dayi var gibi hissettiriyor
Aynen öyle ya
överken dısardayken ozellıkle arkadaslarımın ayı gibisin helal lan falan demelerine sinirleniyorum
Canım sana kıyamam çok tatlısın ayy poncik ıyyyhhh yani iğrenç
Tiksindiren değil de beni daha çok mutlu eden şey şu, seni yerim, seni yemek istiyorum, ufff hatuna bak vs ahahajdj ya hoşlandığım kişi ne isterse söylesim hoşuma gider.
@Tucani yok tatlım almiyim, hoşlandığım demişim?
iltifattan tiksinilmez, tiksinilecek bi durm varsa iltifat olmaz.
Hep aynı şeyi söylüyor
o zaman söyle beğenmedim diye adam senin fantezisini nasıl anlayacak, zihin okuma özelliği yoksa.
Hayvan gibi davransın dimi böyle avrat densin mesela
Ne alaka kardeşim
Aşkım aşkım aşkım kelimesi beni çok sinirlendiriyor amele sümügü gibi
Tatlisin deneyin artik bende biliyorum tatli oldugumu
Güzelim, yavrum ayrılık sebebi
Eski kız arkadasım Libido Adam diyordu. Yüksek olduğu için😅
Değişik
Bana çok kırsal geliyor
Bana ismimle hitap etmesini isterim hep
Valla ya
Nabaysun brensesss sgdgdhdh
İgrenc ya:) babası der kızına öyle😅
yok bizim
İyiymiş
Hayır teşekkür ederim 😄
yok piremses
Oo prenses naber ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?