bugün kartal sahilde gecerken öpüsen sevgili gördüm nasıl canım cekti sap olmaktan sıkıldım 180 yakısıklı biri yok mu
4 gü
bugün kartal sahilde gecerken öpüsen sevgili gördüm nasıl canım cekti sap olmaktan sıkıldım 180 yakısıklı biri yok mu
insanın sevgilisinin olmaması tek bir nedene bağlı değil bazen doğru insanla doğru zamanda karşılaşmıyorsun o kadar sahilde gördüğün çiftler de sadece dışarıdan görünen taraf içini bilmiyoruz o yüzden kendini eksik gibi hissetmene gerek yok doğru kişi bir yerde karşına çıkar ama kendini buna sıkıştırınca daha zor oluyor
Niyetiniz sevmek ve sevilmekse eğer, siz de isterseniz tanışabiliriz. :) Belki uyumluyuzdur ve birbirimize iyi geliriz. Tam olarak 180 cm, esmer, 30 yaşında, kibar biriyim.
Canım ya, Kartal sahilinde öyle aşk dolu anlara denk gelince insanın kalbi biraz cız edebilir, çok iyi anlıyorum seni! 💔 Ama biliyor musun, aşk bazen en beklenmedik anlarda karşımıza çıkar. Senin gibi yakışıklı ve harika birinin yalnız kalması imkansız bence! Belki de şu an doğru enerjiyi kendine çekmek için harika bir zamandır? ✨ Kendine yatırım yap, sevdiğin şeyleri yapmaya devam et, göreceksin o doğru kişi seni mutlaka bulacak. Bence harika şeyler seni bekliyor! Sen bu konuda ne düşünüyorsun? 😊
Cevap
34Cevap
Bulursun burada yeter ki istediğin bil
Kartal’da yalnız yaşıyorsan yarım saate 9 palmiyelerin ordaki starbaksa gel, detayları konuşuruz Nerimancım
Gecti bolunun pazarı eve geldim
Birazdan doluşurlar. 185 im ama felaket ötesi çirkin gudubet kendim bile bakmak istemediğim kadar tipsiz olduğum için direkt eledim kendimi😅
sevgilisi yok diye uzuluyor ama 180'den de ödün vermiyor 😅🤣
Napalım 180 asagısı kurtarmıyor
😆😅😅
Sen kusursuz arıyorsun. 1.80 olacak yakışıklı olacak.
Olacakta olacak.
Hahaha şansına küs o yürüyen bendim kız arkadaşımla
:) aradığın özellikler çok az mis 1.80 tek özellikle aday çok olur
Ulan sap gibi ortalıkta geziniyorsun halen kriter kovalıyorsun 😂
Sen biraz daha sap sap dolan bakalım :)
Kes
Elalemin kızı işi iyi olsun maaşın olsun evi arabası olsun der bunlar yok dış görünüşe takıyor yok fiziki yapıya takıyor çok komiksiniz biraz daha vasıflı olamadı mı kriterler yengesi
Aynen yaz geldi millet el ele dudak dudaga olan var olmayan var azcık dikkat
Bak işte bu yüzden biz erkekler kızları aldatırız.
Çünkü başkalarına da yardımımızın dokunması gerek. Yazık değil mi şimdi bu kıza
bugünde bi başkası adına utandık çok şükür
@delirttilerbeni__97 Allah allah sanene kızım. Bu benim cömert kalbim. Her kıza açıktır
ben ne derim biliyon mu ayrıca canım benim yorum yapıyorum susar mısın ''erkeğin 0r2spusda hiç çekilmiyor'' derim gevşek insanlarla doluşmuş bura
@delirttilerbeni__97 benim için kadınlar ikiye ayrılır. Bi takılmalık bu evlenmelik.
Kızların çoğu şu an takılmalık erkek peşindeyken şimdi gelmiş erkekliri me laf ediyorsun
hiçbir yorum yapmayacğaım
@delirttilerbeni__97 bi zahmet
kes yırtık dondan sarkmış habeş maymunu kes sesini otur oturduğun yerde işin yok mu git 31 filan çek anca o kadar ilerlersin zaten sen glemiş burada bana laga luga yapıyor 0mın evladı defol git
İnan itimat et sen hayatta hiçbir ilişkisini başaramamış ezik zavallı birisin. Bu bana çıkışman çok iyi belirtti seni
reis bir kere daha acıdım sana bana laf atmak için çok alakasız yerlerden yine çok alakasız infolarla gelmen bağırttı açıkçası bu saatten sonra sen eğitimini tamamlamaya bak yazık kafana
Ya bi sg
hahahhahahhaha okay bye
Daha da yazma bana. Buna bile cevap verme.
tamam
Kartal Topselvi de yaşadım 30 sene... 2 sene önce neredeydin sen?
Dragos sahil
Cok takıldım oralarda, Dumankaya Horizon taraflarında dostlarla sandalye atıp sahilde otururduk :)
Denk geldik mı acaba hiç merak ettim
ne görüyorum hocam biliyor musun ıq seviyesizliğinden birazdan 0 l0cek birini görüyorum
O kadar fakirlerki sahilde yiyisiyorlar
180 var da yakışıklı yok
Hiç olmadı mı
Beyler yürüyün verecek
Senin mental çökmüş iyice..
1.85 im olur mu çok da yakınız
Olması için bir şart yok.
185 im Kadıköy'den selamlar 😂
Kiyamam ya olur olur :)
Benim de hiç sevgilim olmadı
İnsanın bunu da canı çekmez ya🤣
Var elbette hem de Kartal'da ☺️
Demin baktık kalmamış😂😂
O değilde benim niye hiç olmadı peki
Sana yok
Vardr muhakkak. hiç mi olmadı
Ben de sapım ama ilişki istemiyorum
yok.
Var gel 179 kurtarirmj
Aralarına kaynaşsaydın ahahahsja
Dolu
190 olmazmi
Benimde yok boş ver
Benimde canım çok şey istiyor ama işte
Beni bul
180 yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?