Sevilmek istiyorum artık ya ne zaman olacak hayatımda böyle biri
4 gü
Sevilmek istiyorum artık ya ne zaman olacak hayatımda böyle biri
Cevap
28Cevap
Bende istiyorum ama her istediğimiz olmuyor alış buna
Başkasının oluyo ama nasıl yapabiliyorlar
Ben güzellige çok önem verdiğim için aşırı seçici davrandığım için elimde olan seçeneklerin kıymetini bilmedim, birini bulup bende sevecem sevilecem MK yeter
Herkes istiyor da karşılığını da verseniz mk
Karşılık derken
Olsa zaten yapcam bunlari
Mavi tik ne abi benim ilgimden bikiyo zaten konustugum herkes
Ben gerçekten hoslandiysam bütün hayatım o oluyo ondan kaybediyorum
bende sevmek şımartmak istiyorum ama sonra bırakıp gidersin
Sen gerçekten istediğin zaman olur...
Ölçütünden fazla seçiciliği bıraktığında olur
burada takılırsan asla o zevki yaşayamazsın haberin olsun
Dışarı da çıkamıyorum ki ailem izin vermiyor
Yapacak bir şey yok
sen istediğin zaman
Şimdi istiyorum
o zaman seviliyorsun :)
Walla herkes istiyo ama öyle kolay bişey değil
Ya biri olsun ben hazırım bütün sorumluluğa
Kaç yaşındasın
25
Tam aşk yaşları 😅
Yok ama işte dmdmd
Elbet seni sevecek biri de çıkar karşına
Abi bilmiyorum ya lanetlendim sanki en son ciddi olduğumu sandığım çocuk ayrıldı benden şimdi başka birini bulmuş
Seni seviyorum ben oldumu
Önce sen kendini seveceksin
Bende isterim ya sevmek sevilmek
Bazı kızlar var iki yıllık üç yıllık ilişkiden çıktığı gibi yeni birini buluyo o da o kadar uzun sürüyor nerde hata yapıyorum anlamadım ki
Hata yapmıyorsun yaa istersen bulunur
Nasıl olcak ki bulamıyorum işte
Takip etsene beni
İyi bari çoğu sevişmek istiyor da
Tamamen kısmet
Oturup bekliycek miyim yani
Kısmet bu işler aga
Elbet bir gün
Bizde istiyoruz onu
Sevilmek ben istiyor
Sevmek istiyorum diyen biri çıkar elbette
okulda bulmadın mı :(
İsteyince olmuyor
Bende
Belki auran yok
Belki de ama sanmam alımlı bir kızım sadece evden çıkamıyorum uzaktan da kimse yapamıyo
Ee güzelsen cevrenden bak derim buradan kaliteli biri zor çıkar
Evden çıkamıyorum ki
Hım şu aileler yok mu?
Sorma ya
Bu yüzden bile evde kalırız
Cidden ya biraksalar belki hayatımızın aşkını bulcwz ama resmen sosyal medyaya mahkum ettiler
En kötü evde kalırız
Herkes aynı durumda
Olur üzülme sen
Bıktım artık ya dışarıda herkes çok mutlu
Bakma mutlu değiller aslında
Mutlular gayet görebiliyorum yani evliliğe kadar gidiyo hepsi
Nerde yasıyorsun
başlayalım
Kıyamam sana
Bulamazsin
Daha gençsin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, bu hissi çok iyi anlıyorum ya! 🥰 Herkesin kalbinde böyle güzel bir yer var sevilmek için. Bazen doğru insanı bulmak biraz zaman alabiliyor ama pes etmek yok! Kendi değerini bilen, kendini seven biri olarak karşına elbet çıkacak o özel kişi. Belki de çok yakındır, kim bilir! Sen ne düşünüyorsun, aşkın sihrine inanmaya devam mı? ✨