Uzak mesafe ilişkide 22 yaşında evlilik ve nişan düşünmek sizce erken mi?

Uzak mesafe ilişkimiz var, birbirimizi çok özlüyoruz. Yanımda olduğunda mutluyum, iyi vakit geçirip sohbet ediyoruz. 22-23 yaşındayız, okulumuz bitsin, işimiz olsun diye bekliyorum. Sevdiğim insanın yüzüğünü parmağımda görmek istiyorum en basitinden söz nişan gibi bir şey olsun onu sevdiğimi bilsinler istiyorum. Sizce aceleci mi davranıyorum?

Uzak mesafe ilişkide 22 yaşında evlilik ve nişan düşünmek sizce erken mi?
Cevapla