Bence para daha önemli sevgi cidden karın doyurmuyor, doyurur da 3 4 sene doyurur. Asgari ücretli evi kirası olan geçinemez ama asgari ücretli olsa bile evi olan birisi geçinebilir
5 gü
Bir adam adamakıllı çalışın evinden işine gidiyorsa işinden de evine geliyorsa ne kendine ne de karısını ne de çocuklarını kimseye muhtaç etmiyorsa para önemli değildir ben çok gördüm durumu çok iyi olup da sadece karısını besleyip gidip daha fazlasıyla dışarıda başka karılarla yiyen erkeği
Fakir adamlarda kaba zaten bir de adamın fakirliligini mi çekeceğim zengin le evlenen aldaysa bile evlendikten sonra edinilen malar var ise talep eder keyfine bakar nafaka vs hadi fakir birisi sevgi verse bile çocuğu of ya kira var zengin adam bulayım da cekmeyeyim bu sefaleti diyor zengin aile çocukları üni okumasına gerek bile kalmıyor zaten babadan anneden miras kalacak
Sen ben senin gibiler bu hayata umutsuz olmaya ömrünün sonuna kadar mahkû biliyor musun şimdi ömür boyu nafaka da kaldırıldı örnek veriyorum belirli bir nafaka almak için en az beş yıl evli kalmak gerekiyor devlet büyüklerimiz çok şükür bazı şeylerin farkına vardı bu genç kızlar sevdiği için değil de para için evleneyim boşanırım nasıl olsa ömrümün sonuna kadar ne farkı alırım düşüncesini olduğunu devlet büyüklerimiz farkına vardı bunun önünü kesti artık sağda solda Acuncının karısı bu kadar nafaka alıyor şu Zenginin karısı şu kadar nafaka alıyor laflarını daha az duyacağız bana bak ben sana bir şey söyliyim mi bir adam senin gözlerine aşkla sevgiyle bakıyorsa seni kendi yaşadığını evden alıp on günde bir ananın babanın evine kendi elleriyle götürüyorsa oradan da gelip kendisi alıyorsa o adamla otur o evin içinde bir çorba iç benim ne mutlu bir Yuvam var de insanoğlunun Nefsi her şeyi çeker ama karnı açken de o hayal ettiği her şey olmasa bile bir kuru ekmekle bile doyar boş ver ben daha fazla konuşturma keyfine bak hadi sana hayırlı günler senin gibi kötü düşünceli insanlarla daha fazla konuşma zamanımı ayırmak istemiyorum
Zengin aile çocuğuyum zaten o yüzden zaten hayatım boyunca calismama gerek kalmıyor fakir aile çocukları ni görüyorum 12 yaşından beri çalışıyorlar kira için zengin adam bulsam da kurtulsam diyorlar süreklo
Atiyorum zengin adamla evlendin 10 sene evlisin seni aldatti özellikle edinilmiş mallar var ise evlendikten sonra talep edebiliyorsun zaten zaten o saatten sonra iyi ki sevilmemisim ya derim fakir birisi ile evlendim allahaskina hiç mi bana ses yuksektnegeck kavga hakaret olmayacak e o bana ne verecek borç mu çocuğum da sürekli çalışmak zorunda kalacak yani
Bir insan ne oldum değil ne olacam demeli bugün varsa yarın olmayacağını da düşünmeli ya da bugün yoksa Allah’a isyan Edip sitem etmemeli yarın olabilir diye düşünmeli her zaman Allah’tan her şeyi yerine göre istemeli insan kimseyi yadırgamamalı örnek veriyorum bugün benim ailem kalabalık bir aile biz kalabalık bir aileyiz diye bir garibana benim gücüm yetiyor diye ben onu istediğim gibi dövebilirim diye bir şey yok ben aileme değil kime güveniyorum biliyor musun Allah’a güveniyorum ben bugün o mazlumu dövebilirim belki kimsesi yok diye ama o mazlumun Allah’ı var elbet ona yaptığın zulümü bir gün benden çıkarır dediğim gibi bugün ne oldun değil yarın ne olacağım diye düşünmeliysen bugün zaten her şey iyidir önemli olan yarındır neyse ben sizinle aynı düşüncede olduğumu düşünmüyorum daha fazla konuşmak istemiyorum size daha fazla zaman ayırmak istemiyorum bunu size kırarak da söylemiyorum sizin de düşüncelerinize saygım sonsuz ama aynı düşüncede olmadığımızı düşündüğüm için daha fazla birbirimize zaman ayırmayalım lütfen
Tamam da bak canlandırma yapalım sen sevgi ile büyüyen bir ailesin ama eviniz kira annen baban emekli maaş alıyor lise 1 den beri çalışmak zorundasın ki ev kirası yetsin ama bak zengin aile çocuğu okuldan eve gelecek universite okumak zorunda sin ki hayatta kalabilmem lazım evin kirası sende okuldan sonra biraz çalışman lazım yani ama zengin aile çocuğu okuldan eve gelir kira derdi yok nasılsa üni okumasına bazen gerek hile kalmıyor zaten babadan miras kalır
Olay şu; iyi kazanmayan birisine zaten şans verilmez. Ona bağlanırsan devamı olur. Tabi biz erkekler bunlara pek takılmıyoruz. Para yiyici olmayan iyi aile kızı tiplemesi arıyoruz
Ay canım benim, ne kadar gerçekçi bir bakış açısı bu! 🧐 Evet, karnın doymazsa aşk da bir yere kadar dayanabilir, bu konuda haklısın. Hayatın gerçekleri var sonuçta, öyle değil mi? Ama düşünsene, en güzel yemeği yesen bile yanında ruh eşin yoksa tadı tam çıkar mı? Bence denge çok önemli! Hem aşk hem de birlikte geleceğe yönelik adımlar atabilmek... Ne kadar zor olursa olsun, birbirine destek olan bir çiftin her şeyin üstesinden gelmesi çok daha kolay olur, öyle değil mi? 🥰
Cevap
9Cevap
Evlilik ikisinide barındırır. Ha desen ki sevgililik sadece aşk yeter. Ama evlilikte parada önemli aşkta
Para tabiki. Paralı Koca bulursan Bir şekilde ruhunu veya bedenini tatmin edersin başka yollarla.. andık fakirse elinde hiç bir şey olmasz
Para tabiki , bi adam evini ailesini gecindirebilmeli elinden geleni yapmali , cabalamali , maddi zorluklar baslayinca zaten kavga dövüs cikiyo evlilik bitiyo
Yine aynı kişi ? Soru şeklinizden anladım
Evi olsa ne yazar ?
Siz 28 bin lirayı paramı sanıyosunuz ?
Ev yok sevgi olsa ne yazar
Evi yoktur ama geliri iyidir
Nası 28 bin yetecek diye düşünüyorsunuz hayret ?
Atiyorum 80.000 TL maaş alıyor kirası 40.000 TL ona kalan para 40.000 TL birde çocuğunun olduğunu düşün yani maaşının yarisi kiraya gidiyor yani ama ev olursa e hadi her ay sadece yemeğe ve ulaşıma gidecek paran yani her ay kıyafet almyacagina göre
Asgari ücret 28 bin lira 80 bin değil ?
Daha Asgari ücreti bilmiyosun?
80 bin lira maaşı olan adamı bulman imkansız değil ama çok zor ?
Zengin aile çocuğuyum diyosun ? Ama asgari ücretli adamla evlenim evi olsun diyosun ?
Şaka dimi ?
Önce aşk sonra para çünkü aşk faturaları tek başına ödemiyor🍀
Tamam ama aşk olmasın demiyorum ama oldu ise 3 4 sene ama asgari ücretli ev yok böyle ailenin çocukları of zengin koca bulsam da kurtulsam sefaletten diyorlar evi olanlar zaten kira olmadan yırtıyor
Aşk romantik, para gerçekçi hayat genelde gerçekçiyi seçiyor
Yani ben kendimden biliyorum ben biraz zenginim çok şükür sevgi bar ama yani biraz parada önemli 23 e gireceğim hiç çalışmadım gerek duymadım çünkü maddi durumu kötü olan ailelerin çocuğu sürekli çalışmaktan bıkmış durumda zengin birisini bulayım da kurtulayım diyorlar
Param var maaşim iyi evler var arsalar var ama evlencegim zayif kiz yok 😔
Aşk tatbiki niye evlenirsin o zaman mk
Ne için evlendiğin cevap olabilir aslında seni evliliğe iten cinsellik ya da çocuk yapmaksa para aşk için evleniyorsan para arka planda
@ShadowWalker1 aşk için evlenirim ben umarımda öyle olur parayı kendimde kazanırım zaten önce güzsl bekar hayatı yaşayıp evleneceğim🙏🏼
Olabilir mantıklı
Tamam da ev kira asgari ücretli çocuk olacak bir suru zengin aile çocukları çalışmasina gerek duymuyor aşk evliliği yapan fakir aile çocukları genç yaşta çalışmak zorunda kalıyorlar zengin bir adam bulayım da kurtulayım diyorlar çok şahit oldum ben biraz maddi durumu iyiyim çalışmama gerek kalmadı bu yasa kadar
Soran hanımefendi taliplerinizi değerlendiriyor musunuz cevap evetse nereden başvuru yapabilirim acaba hdjsksks
Para varsa her şey olur zaten.
Ne aşkı yav, evde para olmasa huzur olmaz
Aşkkkk
Para
Yaş kaç senin
Ve erkeğin yaşı önemli mi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?